nee, singstar komt in de VS in november uit. In Europa kunnen we onszelf al voor schut zetten op 24 augustus.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:08 schreef Gstyles het volgende:
$%&^* ZOOI nu is singstar ook al uitgesteld naar November! Aaaaarrrgh when does the hurting stop! (is overigens een mooie titel voor topic #72)
en waarom geven de ledjes dan geen licht danquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je hem 's nachts wil opladen zonder je PS3 aan te zetten; op de USB-ports van je PC staat constant stroom, ook als hij uit staat, dus je kan hem 's nachts in je PC steken, en zo opladen.
Dat doe ik nu ook, erg handig. Moet je PC alleen wel stroom op je USB poorten laten staan als ie uit is. Kun je in het bios instellen. Ik begon alleen te twijfelen na een paar verschillende verhalen op internet die op zich ook best aannemelijk klonken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je hem 's nachts wil opladen zonder je PS3 aan te zetten; op de USB-ports van je PC staat constant stroom, ook als hij uit staat, dus je kan hem 's nachts in je PC steken, en zo opladen.
Hij zit toch niet in de Europese versies? Waarschijnlijk zal hij alleen op je PS3 te spelen zijn, en niet op een standalone speler.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:33 schreef Tumble het volgende:
ik snap het bericht over stranglehold niet helemaal. eerst zegt met ivm defilm rechten van hard boiled is ie region coded nu is de game ineens regio vrij.. wil dit zeggen dat de film alsnog op je blu ray speler is te kijken?
verhalen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, erg handig. Moet je PC alleen wel stroom op je USB poorten laten staan als ie uit is. Kun je in het bios instellen. Ik begon alleen te twijfelen na een paar verschillende verhalen op internet die op zich ook best aannemelijk klonken.
Knipperen = op zoek naar geschikte hostquote:
quote:
beterzzzzquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, singstar komt in de VS in november uit. In Europa kunnen we onszelf al voor schut zetten op 24 augustus.
Your genius!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, erg handig. Moet je PC alleen wel stroom op je USB poorten laten staan als ie uit is. Kun je in het bios instellen. Ik begon alleen te twijfelen na een paar verschillende verhalen op internet die op zich ook best aannemelijk klonken.
Of je leest gewoon de handleiding die bij PS3 en controllers zitquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Knipperen = op zoek naar geschikte host
Controller in PS3 op standby = opgelade controller de volgende dag
Maar die zijn blijkbaar niet waar.
Die kans lijkt me nihil in ieder gevalquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef DJ_ het volgende:
ik wacht op heavenly sword en mag hopelijk die game er bij kiezen als een van de twee
kan het proberenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me nihill in ieder geval![]()
Ben benieuwd in hoeverre het effect zal gaan hebben dan...quote:'EGM speelde geen finale Lair versie'
Vorige maand konden we enkele opvallende cijfers melden in de laatste uitgave van het blad EGM, vooral de drie cijfers van Lair stelden gamers teleur.
Electronic Gaming Monthly had niet meer dan een 6.0, een 5.5 en een 5.0 over voor het spel. Natuurlijk moet een spel ook niet hoger scoren als deze slecht is, het opvallende was echter dat andere bronnen betere cijfers gaven: een 9 en een 7,5/
Het blad Play, die de game overigens een 9.0 gaf, schept duidelijkheid in de Lair zaak. Wat was namelijk het geval: de magazines verkregen allemaal een review copy die nog niet optimaal was. Ontwikkelaar Factor 5 gaf zelf aan dat er in de latere missies nog wat framerate problemen waren en dat er nog enkele bugs verholpen zouden worden. Later kregen de magazines inderdaad een nieuwe versie waar de problemen niet langer in bestonden. Sony en Factor 5 namen de moeite om snel een speelbare versie aan de magazines te leveren, EGM heeft daar echter hun review op gebaseert zonder rekening te houden met de foutjes die er nog uitgehaald zouden worden, vandaar hun lage cijfer in vergelijking met andere bladen.
volgende nummer van EGM zullen ze een rectificatie plaatsen en een nieuwe review. Maar de bashers zullen altijd de oude cijfers aan blijven halen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre het effect zal gaan hebben dan...
Oh is dat zo? Mooi, dat had ik op zijn minst wel verwacht ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volgende nummer van EGM zullen ze een rectificatie plaatsen en een nieuwe review. Maar de bashers zullen altijd de oude cijfers aan blijven halen.
Ligt aan je bios, kan ik niet zo zeggen. Lees het boekje van je moederbord evenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Gstyles het volgende:
[..]
You're a genius!!!maar heb je een voorbeeldje? ik kloot liever niet zomaar in mijn bios...
![]()
Die dozen liggen niet in de buurt, dus ik dacht dat dit sneller zou gaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Of je leest gewoon de handleiding die bij PS3 en controllers zit
Je moet hem de eerste keer toch uit de doos halen, had je gelijk de handleiding even kunnen doorlezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:24 schreef Neverstop het volgende:
Die dozen liggen niet in de buurt, dus ik dacht dat dit sneller zou gaan.
wrong awnser microsoft heeft de rechten niet werkt er niet aan meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |