Ik zou een paar maanden wachten, prijsverlaging kan niet lang meer uitblijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand waar ik het goedkoopst alleen een PS3 kan vinden zonder games?
Behalve op Marktplaats dan.
Je hebt nu voor 550 een aanbieding voor de PS3 + 2 controllers + 2 games.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand waar ik het goedkoopst alleen een PS3 kan vinden zonder games?
Behalve op Marktplaats dan.
Dat was raar bij de Mediamarkt in Arnhem. Een motorstorm pack koste 628 euro, en een losse ps3 + 2 controllers + 2 games (keuze uit RR7, RFoM, Motorstorm, Genji) 555 euro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hebt nu voor 550 een aanbieding voor de PS3 + 2 controllers + 2 games.
Een losse pack zou nog steeds 600 kosten.
Hier in utrecht (ook de MM)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:37 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Dat was raar bij de Mediamarkt in Arnhem. Een motorstorm pack koste 628 euro, en een losse ps3 + 2 controllers + 2 games (keuze uit RR7, RFoM, Motorstorm, Genji) 555 euro.
Goeie aankoopquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:52 schreef Cid het volgende:
PS3 is binnen
Wat is dat ding stil zeg, heerlijk! Ben er erg blij mee...heb de spellen Resistance en Rainbox Six Vegas er maar bij gedaan
Snelle vraag, kan je je controller opladen aan een PC USB poort? En zo ja, horen die 4 ledjes dan te knipperen (waarschijnlijk omdat hij iets met bluetooth aan het doen is)?
Mis je het lawaai van de 360 niet nuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:52 schreef Cid het volgende:
PS3 is binnen
Wat is dat ding stil zeg, heerlijk! Ben er erg blij mee...heb de spellen Resistance en Rainbox Six Vegas er maar bij gedaan
Snelle vraag, kan je je controller opladen aan een PC USB poort? En zo ja, horen die 4 ledjes dan te knipperen (waarschijnlijk omdat hij iets met bluetooth aan het doen is)?
599 euro?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:52 schreef Cid het volgende:
PS3 is binnen
Nee helemaal niet eigenlijk, en dat lawaai dat de 360 maakte zat me best dwars. Ik kan nu de PS3 gewoon gebruiken als DVD /Blu-ray spelerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mis je het lawaai van de 360 niet nu![]()
quote:
Oh op die fietsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:45 schreef Cid het volgende:
[..]
ja... maar goed koste maar de helf uiteindelijk omdat ik m'n 360 verpatst heb
het geluid van mijn tv is harder dan het lawaai van mijn 360 dus ik erger mij er echt niet aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:45 schreef Cid het volgende:
[..]
ja... maar goed koste maar de helf uiteindelijk omdat ik m'n 360 verpatst heb
good for you, ik ergerde me er kapot aan dus ben allang blijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het geluid van mijn tv is harder dan het lawaai van mijn 360 dus ik erger mij er echt niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |