gewoon tv harder moeten zettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:49 schreef Cid het volgende:
[..]
good for you, ik ergerde me er kapot aan dus ben allang blij
Dit wordt natuurlijk een zinloze discussie, maar ik vind gewoon dat ze in een dergelijk apparaat van die prijs gewoon een normale koeler en dvd lezer moeten stoppen. Het geluid dat het ding maakt is voor mij echt onacceptabel en het getuigd van slechte/goedkope hardware.quote:
Bronquote:SingStar Details Announced
The first 15 tracks and a release date are public knowledge, yo.
Your day has come, SingStar fans -- details on the franchise's PS3 debut are official. Get read to croon to 30 songs on the title's disc and a bunch of other downloadable tracks on November 13.
That's right -- SingStar is coming November 13. Woo!
What songs will be included in the pitch- and timing-bar grading game? Well, Sony wasn't ready to release all of the songs tonight at a Lollapalooza-related event in Chicago, but it did give us the first 15 tracks for the upcoming game.
The Automatic -- Monster
Britney Spears -- Toxic
David Bowie -- Let's Dance
Franz Ferdinand -- Do You Want To
The Killers -- Mr. Brightside
Ne-Yo -- So Sick
OutKast -- Hey Ya!
Pixies -- Here Comes Your Man
Queens of the Stone Age -- Go With the Flow
Radiohead -- No Surprises
R.E.M. -- Losing My Religion
Scissor Sisters -- I Don't Feel Like Dancing
U2 -- Beautiful Day
Weezer -- Buddy Holly
Wolfmother -- Love Train
Weezer? Ne-Yo? Monthly downloadable tacks? RAWK!
Volgende maand verwacht ik hier een HD tv te hebben staan en dan oktober/november met Ratchet & Uncharted de PS3quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cyb wanneer ga jij nou eens zo'n ding kopen![]()
En jij denkt dat je kan wachten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende maand verwacht ik hier een HD tv te hebben staan en dan oktober/november met Ratchet & Uncharted de PS3![]()
Of ik haal 'm volgende maand met Heavenly Sword en haal de HD tv iets later![]()
heavenly sword moet gewoon op een HDtv gespeeld worden , trust me als je er eenmaal een hebtquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende maand verwacht ik hier een HD tv te hebben staan en dan oktober/november met Ratchet & Uncharted de PS3![]()
Of ik haal 'm volgende maand met Heavenly Sword en haal de HD tv iets later![]()
1 van de titels die mij over de streep kan trekken om een ps3 te halenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Even wat nieuwtjes van hun Full Moon Show
- Ratchet and Clank zit in de laatste ontwikkelfase; bugs, glitches verwijderen en optimalisatie is begonnen.
- Ratchet heeft een wapen waarmee hij een soort bubbel kan schieten en dan kan hij daarop springen. Om ergens op te komen of een overheen te springen. --> 'How's that for platforming 1up'.
- Het spel kent 60fps in plaats van 30 fps zoals eerst gedacht werd.
- Er zit enorm veel variatie in het spel. Een van de eerste levels is de stad Metropolis (de demo die we allemaal gezien hebben)
- Deze week is een media day voor Ratchet and Clank; media van over de hele wereld komen naar hun studio om het spel te bekijken. Dat betekent nieuwe impressies en screenshots in de komende week. Embargo duurt iets langer.
![]()
Intertoys, Utrechtquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
549 euro? Waar precies?
En hier in het noorden natuurlijk weer nietquote:
The Darknessquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Pls pls pls..ik moet morgen namelijk een spel ruilen, en dacht ECHT dat ik het heel leuk vond, de demo was iig helemaal top
knipperen = opladen, uit = klaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:07 schreef Neverstop het volgende:
Weet iemand met zekerheid te zeggen of de "blinking leds" op de controller inderdaad aangeven dat de sixaxis aan het opladen is, of dat het gewoon aangeeft dat hij op zoek is naar een geschikte bleutooth host? Wanneer de leds stoppen met knipperen zou de controller volledig opgeladen zijn (of dus gewoon de zoektocht stopgezet hebben). En kun je de controller nu wel of niet chargen als de PS3 standby staat?
Ik lees verschillende dingen.
als je hem 's nachts wil opladen zonder je PS3 aan te zetten; op de USB-ports van je PC staat constant stroom, ook als hij uit staat, dus je kan hem 's nachts in je PC steken, en zo opladen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:07 schreef Neverstop het volgende:
Weet iemand met zekerheid te zeggen of de "blinking leds" op de controller inderdaad aangeven dat de sixaxis aan het opladen is, of dat het gewoon aangeeft dat hij op zoek is naar een geschikte bleutooth host? Wanneer de leds stoppen met knipperen zou de controller volledig opgeladen zijn (of dus gewoon de zoektocht stopgezet hebben). En kun je de controller nu wel of niet chargen als de PS3 standby staat?
Ik lees verschillende dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |