Nee! Eenmalig gebruik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:29 schreef Onbekendje het volgende:
Zit er geen oplader bij?
Zijn weggooiers. Kosten een Eurotje of 5 a 6.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Devlinsect het volgende:
Batterij vervangen of moet je dan de tandenborstel openbreken?
Te groot ding vind ik. Dit is ten grote van een gewone tandenborstel. Veel makkelijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:56 schreef Hyperdude het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zo'n ding?
Koop zo'n echte vibrator tandenborstel met oplader (vanaf ¤20-25) of een gewone ouderwetsche.
¤5-6 voor een wegwerptandenborstel; zonde van de centen wmb.
Scheelt weer in de tandpasta.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef Djeez het volgende:
Er zijn vrouwen die een electrische tandenborstel gebruiken als seksspeeltje. Vandaar dat hij zo snel leeg is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn weggooiers. Kosten een Eurotje of 5 a 6.
A) Scheelt weeeer een oplader die ik altijd kwijt raakquote:
Neem een gewone tandenborstel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
A) Scheelt weeeer een oplader die ik altijd kwijt raak
B) Stopcontacten zijn maar schaars in een badkamer![]()
C) Dat dikke ding is lastig mee te zeulen als je op vakantie gaat en je tas maar klein is
D) Als ik dan dus op vakantie ga moet ik weer een losse bij kopen om 1 week te gebruiken
Ach, het moet voor mij zo klein mogelijk zijn.
Eigenlijk moet dat iedere maand, zegt mijn dentist.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Adelante het volgende:
je vervangt je tandenborstel toch sowieso ieder kwartaalzo lang houdt die batterij het ook wel uit
...die ook alleen maar zjin bonus van de Colgate/Prodent/Zendium/etc-fabrikanten probeert veilig te stellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat iedere maand, zegt mijn dentist.
Conspiracy-freak!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
...die ook alleen maar zjin bonus van de Colgate/Prodent/Zendium/etc-fabrikanten probeert veilig te stellen natuurlijk.
HAHAHA!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat iedere maand, zegt mijn dentist.
HAHAHA!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
HAHAHA!
Bullshit.
(Ik heb dus denk ik die batterij vergeten uit te zetten in mijn reistas
Een tandenborstel vervang je als hij versleten is. Niet omdat de maand om is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |