Dat is natuurlijk wel even iets anders, dan het even aanraken van de rem om je achterligger te attenderen op zijn afstand tot jou.quote:
Lees je dan ook even op welke reactie ik deze uitspraak plaatste?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel even iets anders, dan het even aanraken van de rem om je achterligger te attenderen op zijn afstand tot jou.
Je hebt het topic niet gelezen hèquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef SharQueDo het volgende:
Gewoon keihard remmen. Hij zit fout.![]()
Wow. Wat een zeldzaam domme reactie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef SharQueDo het volgende:
Gewoon keihard remmen. Hij zit fout.![]()
fok!, zeldzaam?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wow. Wat een zeldzaam domme reactie.
Wow. Wat een zeldzame domme kutuser.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wow. Wat een zeldzaam domme reactie.
Je hebt echt alleen de OP gelezen he?
Je hebt het nu over jezelf hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wow. Wat een zeldzame domme kutuser.
Goh? Daar gaat het topic toch over?
Lees de rest van het topic voor de verandering eens. En je overschat je taalvaardigheidquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Precies, dat zijn die mensen die met sneeuw en ijzel gewoon 120 blijven rijden want dat zijn de regels.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True that. Helaas zijn er nog steeds van die mensen die domweg regels opvolgen, want die zullen wel goed zijn. Dat alles contextafhankelijk is, is nog niet bij die mensen opgekomen...
Als je het topic had doorgelezen had je geweten wat de uitkomst is als jij hard remt om een bumperklever af te straffen. Kun je wel users gaan uitschelden, maar je bent zelf gewoon niet zo slim door een reactie te plaatsen wat een paar pagina's terug gewoon behandeld is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alsof mij dat iets kan boeien. Ik reageer gewoon op de OP.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het topic had doorgelezen had je geweten wat de uitkomst is als jij hard remt om een bumperklever af te straffen. Kun je wel users gaan uitschelden, maar je bent zelf gewoon niet zo slim door een reactie te plaatsen wat een paar pagina's terug gewoon behandeld is.
Prima hoor, maar dan ben je wel gewoon een domme kutuserquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alsof mij dat iets kan boeien. Ik reageer gewoon op de OP.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook niet miepen als je een opmerking krijgt dat je post dus niet kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |