De vorige leek erop hè, krijg je datquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, hij vergrijpt zich tegenwoordig aan jongetjes?
dat het in jouw land gebruikelijk is hoeft natuurlijk neit zo in dit land te zijnquote:
Bel B maar, hoor je het welquote:
Blijkbaar kon die vorige goed neuken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
De vorige leek erop hè, krijg je dat
Penopauze
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat het in jouw land gebruikelijk is hoeft natuurlijk neit zo in dit land te zijn![]()
Ik verslikte me in m'n bier, wil je me nooit meer zo laten lachen?quote:
beter je best doen Yavuz!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verslikte me in m'n bier, wil je me nooit meer zo laten lachen?
Jep, het waren de kookkunsten die het deden,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verslikte me in m'n bier, wil je me nooit meer zo laten lachen?
Hoezo, heb je MSN gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:54 schreef zarGon het volgende:
Genoeg, Yv.
Vertel, wat heb je aan Brechtje verteld? Weet ie net zoveel als haar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo, heb je MSN gehad?
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar,
we zitten hier om DNA voorlichting te geven!
Heel topic vol, geen woord voorlichting bij
Wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld hè?!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Sjibble het volgende:
Hoe triest dat kuttopics aangemaakt door Yvonne blijven, en van anderen gewoon direct een slotje krijgen![]()
Stel je je al voor hoe die gepsprek zou gaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:
Kunnen ze samen chillen.
Ow je bent mijn tips aan deodnadinges alweer vergeten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo, heb je MSN gehad?
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar,
we zitten hier om DNA voorlichting te geven!
Heel topic vol, geen woord voorlichting bij
jong begonnen is oud geleerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ook nog nooit voorlichting gehad.
Je krijgt de groeten van Daniel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:04 schreef yvonne het volgende:
En Zarretje, je was weer voorspelbaar +10, je blijft leuk
Ga krassen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Sjibble het volgende:
Hoe triest dat kuttopics aangemaakt door Yvonne blijven, en van anderen gewoon direct een slotje krijgen![]()
Misschien mag je er wel opquote:
Wel even rond 18:00 uur graag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien mag je er wel op
Hele ervaring,
ow nee,
het was het DNA voorlichtingstopic
Morgen krijg jij je voorlichtingstopic, beloofd!
quote:
oequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
FB mag mij wel voorlihcting geven![]()
Tot bloedens toe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
FB mag mij wel voorlihcting geven![]()
OMFG, een collega van mij belt zo iemand...quote:
Vorige week een auto onder een vliegtuig gekomen. Klein ongelukje,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jaja, zekers een bommelding?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef zarGon het volgende:
Ik heb collega's met tumor.
Ze mot je niet, en terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |