Die moeten dat zelf maar ontdekken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:01 schreef yvonne het volgende:
JA< HALLO!!!
Waar blijft de mannen-onder-elkaar-voorlichting?!
Nee hoor, is van een mop..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Ik heb meer te bieden dan een dikke negert.
Je spreekt uit ervaring neem ik aan?![]()
Mijn inziens is het gewoon instinct en kun je er niets aan voor lichtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:01 schreef yvonne het volgende:
JA< HALLO!!!
Wat is je fucking probleem!quote:
Vastplakken met de benen wijd op de keukentafelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Goed spul maar kan 't verband niet zo snel leggen?
Op d'r mond?quote:
oooooooooooh so, zodat ze niet weg kunnen lopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Vastplakken met de benen wijd op de keukentafel
Lekkere instelling, jij komt met die halvezolenhumor van je hier offtopic postenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef -SL- het volgende:
[..]
Wat is je fucking probleem!
Als het je niet zint tief je maar op!
Ga op de A2 spelen ofzo
Er gaan echt dingen langs me heen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooooooh so, zodat ze niet weg kunnen lopen
Dat lijkt me wel een goeie tip voor deodingesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooooooh so, zodat ze niet weg kunnen lopen
Komtie:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:17 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Er gaan echt dingen langs me heen tegenwoordig.
Ik krijg 't vage vermoeden dat ik 't niet wil weten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komtie:
Topic, Dex, voorlichting
Tafel, meisje, ductape
Vast
Alle voorlichting die Dex zich maar kan wensen
![]()
Ik wel ik wel ik wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik krijg 't vage vermoeden dat ik 't niet wil weten.
Aha, nou komt ie dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:01 schreef yvonne het volgende:
JA< HALLO!!!
Jij bent gewoon een natuurtalentquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ook nog nooit voorlichting gehad.
thnx, ik heb er wel in geknipt hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:18 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Bedankt, zo wordt het een stuk duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |