quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Leandra het volgende:
Volgens mijn innerlijke klokje nog lang niet![]()
![]()
Ik doe even een back to basic actiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
Je oude ava, ik herkende je bijna niet!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef Veulen het volgende:
Kan er geen topic: Bedank hier de OP makers komen? Dan hoeft het niet meer in de COS.
Ik gooi het even in de FB. Dacht eigenlijk ook dat ik daar zatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
Prachtplan, ik snap best dat Opmakers complimentjes waarderen, maar om daar nou 10 posts aan te spenderen.
maak er maar wat moois vanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even de schaar in de vacht van me hond zetten![]()
Tot later lieverds![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even de schaar in de vacht van me hond zetten![]()
Tot later lieverds![]()
Dan heb jij in ieder geval een prima juli maand gehad...quote:
Ik vertrouw het weer hier voor geen meter, het kan nog niet beslissen, regen of zon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan heb jij in ieder geval een prima juli maand gehad...
Vannacht regent het vast weer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Ik vertrouw het weer hier voor geen meter, het kan nog niet beslissen, regen of zon.![]()
Regen tikt zachtjes op het dak of ondergelopen kelders. Heel romantisch jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Romantisch.
Titanicje spelen in de woonkamer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Regen tikt zachtjes op het dak of ondergelopen kelders. Heel romantisch ja![]()
*gooit houten balk naar Ian*quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Titanicje spelen in de woonkamer.
"I'll never let go Veulerst,
...
I'll never let go..."
* zinkt
Maar je haar zit wel leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
*gooit houten balk naar Ian*
Het klimaat is erg in de war... Er drijft een ijsberg in me woonkamer.
Mijn haar zit altijd leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar je haar zit wel leuk![]()
*klimt op balk en pakt peuk*
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
Ik haat dit......... ik ben lekker lasagna aan het maken..... bijna klaar..... en nu zit ik gewoon al vol van de geur.
Als het vegetarische is lust ik anders wel een vorkje hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:56 schreef mootie het volgende:
Nog een half uurtje in de oven, hoop dat ik dan weer honger heb![]()
Spinazie, tomaat, pijnboompitjes, feta, verse kruidenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als het vegetarische is lust ik anders wel een vorkje hoor![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:09 schreef mootie het volgende:
Spinazie, tomaat, pijnboompitjes, feta, verse kruiden![]()
PIPOquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
LAPO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |