Daarom vind ik het zo frappant dat je twee filmzinnetjes in je sig hebt staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef qonmann het volgende:
Lol,
Op films scoor ik zelden, ik sta er wel versteld van hoeveel film-kennis sommigen hebben !
O jee, bedenk ik me nu, wordt dat wel uitgezonden in NL???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:18 schreef wyccie het volgende:
Ty Pennington. Dat is het wel zo'n beetje.
James Dean was eigenlijk een flauw grapje omdat iemand, we noemen geen namen, daarmee ooit door de mand is gevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lol,
Op films scoor ik zelden, ik sta er wel versteld van hoeveel film-kennis sommigen hebben !
Vertel, vertel!! Desnoods leggen we geld bij!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
James Dean was eigenlijk een flauw grapje omdat iemand, we noemen geen namen, daarmee ooit door de mand is gevallen![]()
Slaap lekker qionmann, en is dat zo?? Jemig!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef qonmann het volgende:
Bye all .![]()
.veel succes nog , en ER je hebt al bijna meer punten dan de hoogste van de vorige cyclus![]()
![]()
ik heb er regelmatig met Davinia naar gekeken, maar die namen blijven slecht hangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O jee, bedenk ik me nu, wordt dat wel uitgezonden in NL???
Die vent met de megafoon heet Ty, de Mike die jij bedoelt is de überlieve homo (Michael) van de glitter en glamour aankledingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik heb er regelmatig met Davinia naar gekeken, maar die namen blijven slecht hangen.
die vent met zijn megafoon heet toch mike
Is er nog een David?
Ik weet niet of ie er blij mee zou zijn als ik zijn naam zou noemen, hij doet nog steeds mee onder een kloon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vertel, vertel!! Desnoods leggen we geld bij!!!![]()
We hebben een P en we hebben een M, we hebben PM Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie er blij mee zou zijn als ik zijn naam zou noemen, hij doet nog steeds mee onder een kloon.![]()
Roddelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
We hebben een P en we hebben een M, we hebben PM Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Oké, je goed recht om het voor je te houden uiteraardquote:
Uil is onderwegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oké, je goed recht om het voor je te houden uiteraard
Je hebt wel het pount inmiddels
PR +2
Bonsoir! Hoe later op den avond, hoe schoneer enzo.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |