Elizabeth +2quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
Michael Bien??
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef qonmann het volgende:
Ach PR heeft de damespostings doorbroken ....
het waren er al meer dan 20 ..![]()
Echt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef qonmann het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef qonmann het volgende:
Lol,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
En niet eens een goed antwoord.
Daarom vind ik het zo frappant dat je twee filmzinnetjes in je sig hebt staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef qonmann het volgende:
Lol,
Op films scoor ik zelden, ik sta er wel versteld van hoeveel film-kennis sommigen hebben !
O jee, bedenk ik me nu, wordt dat wel uitgezonden in NL???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:18 schreef wyccie het volgende:
Ty Pennington. Dat is het wel zo'n beetje.
James Dean was eigenlijk een flauw grapje omdat iemand, we noemen geen namen, daarmee ooit door de mand is gevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lol,
Op films scoor ik zelden, ik sta er wel versteld van hoeveel film-kennis sommigen hebben !
Vertel, vertel!! Desnoods leggen we geld bij!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
James Dean was eigenlijk een flauw grapje omdat iemand, we noemen geen namen, daarmee ooit door de mand is gevallen![]()
Slaap lekker qionmann, en is dat zo?? Jemig!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef qonmann het volgende:
Bye all .![]()
.veel succes nog , en ER je hebt al bijna meer punten dan de hoogste van de vorige cyclus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |