Terug Vind Post, je kan ook gewoon Hoi zeggen, dan staat hij in je active topics.quote:

Ahaa, dus je laptop batterij is leegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb er zo een![]()
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb er zo een![]()
[afbeelding]

FOK! heeft ook een bookmarkfunctie maar die is nogal beperkt, door een TVP komt je post in het topic te staan en dus in je MyAT (My Active Topics) waardoor je makkelijker kunt zien of er nog gepost is in het topic wat je interessant vindt en zodat je het makkelijker terug kunt vindenquote:

Terug Vind Post... Dan staat ie dus in je My Active Topics... Kun je later makkelijk na lezen. Ontworpen door mensen die niet bookmarken.quote:

Ik zit de hele avond al lekker aan de rosé... heb daarbij uitermate goed gegeten en ik heb liever echte sex dan namaak...quote:

Die zorgt ervoor dat je geen sappen lekt op je computer. Logisch toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
maar waar is een dildomat dan in hemelsnaam voor ?

Ik doe me uiterste best om het voor me te zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die zorgt ervoor dat je geen sappen lekt op je computer. Logisch toch?
![]()

Zal ik een kopje thee zetten ..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:
Soury![]()
Ik zag je samen met mij in een bos![]()
![]()
Misschien zijn het de paddo's, want die zag ik ook

Pas op als je zo doorgaat krijg je een naamtopicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die plug ik met een kabeltje aan de 230![]()

Vuile squirterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe me uiterste best om het voor me te zien![]()
Is een plastic hoes niet beter btw![]()

Ik ben al stilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
Pas op als je zo doorgaat krijg je een naamtopic
Tarzan

Bagger jij deze ff vol dan??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tarzan

Plakje cake erbijquote:

quote:

Niks tegen theedrinkende mannen he?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, nog zo'n theedrinkende man![]()
Hee Pavement![]()
![]()

Daar is mr. Pavement beter inquote:

Aaaahoeawoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tarzan

Paddo thee, jazeker. Ik zal je nog sterker vertellen ik vind het nog lekker ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, nog zo'n theedrinkende man![]()
Hee Pavement![]()
![]()

Vertel es ik zou het niet durvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Paddo thee, jazeker. Ik zal je nog sterker vertellen ik vind het nog lekker ook(paddo's dan en niet de smaak)

Dan bedoel je zeker de uitwerking en niet de paddo's zelfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Paddo thee, jazeker. Ik zal je nog sterker vertellen ik vind het nog lekker ook(paddo's dan en niet de smaak)

Gadverdammequote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
Hoe wel een koppie rooibos op zn tijd ook niet onaangenaam is.

Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:

En citroen thee, groene citroen thee, normale thee, earl grey, aardbei thee, bosvruchten thee etc. etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:

Batterijen zijn weer opgeladen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef petraa het volgende:
Jongens en Meiden, jullie baggeren deze wel verder vol zonder mij he. Ik heb slaapies ensow.![]()
![]()

Bosvruchtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef Petre het volgende:
[..]
En citroen thee, groene citroen thee, normale thee, earl grey, aardbei thee, bosvruchten thee etc. etc.

Dat is idd ook triest volk... en dan hebben we nog de yuppen die geen genoegen nemen met een simpele Senseo (en ze hebben gelijk het is ook bagger) maar naast het Senseo apparaat in de keuken een espresso machine moeten hebben staan.... met de groeten van Nestléquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Ach thee drinkende mannen is nog net even iets beter dan die senseo drinkers![]()

Heb je het plaatje uitgeprintquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef petraa het volgende:
Jongens en Meiden, jullie baggeren deze wel verder vol zonder mij he. Ik heb slaapies ensow.![]()
![]()

Dus ehm... we kunnen rellen?? Ik kan die eend ff ongegeneerd een overjarige kip uit China noemen??quote:

quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
En hou Talitha's eovouteir in de gaten, misschien zie jij het ook![]()

Dat truckje ken ikquote:

Dat is geen koffie. Dat is ranzige meuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
Wat is er mis met senseo![]()
Als de mijne het zou begeven is het eerste wat ik doe naar de winkel rennen om een nieuwe te halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |