Je kan het ook gewoon ABN typen, kunnen mensen erop reageren enzo..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
Vrij ligt traan wat je vrij noemt
Sjus een cavia
MAW ( nee niet man at work )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon ABN typen, kunnen mensen erop reageren enzo..
Hij vraagt zich af wat je vrij kan noemen, en dan zegt ie dat een cavia vrij is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon ABN typen, kunnen mensen erop reageren enzo..
Het is dat de Amerikanen gebrainwashed worden en denken dat ze in het enige vrije land ter wereld wonen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef Biljonair het volgende:
jup jup, helemaal mee eens slotje?
waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar valt niet veel over de oordelen
Mooi gezegd. Voel jij je vrij ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
MAW ( nee niet man at work )
Vrijheid is eigenlijk een mening.
De een kan zich vrij voelen de ander niet.
Daar valt niet veel over de oordelen
Ja... in principe wel.quote:
Wat is er mis met werken als je je baan ook daadwerkelijk leuk vindt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja... in principe wel.
Maar wat mij mezelf minder vrij laat voelen is dat ik ongeveer tot mijn 70ste moet gaan werken ( als ik de 70 haal ), om vervolgens in een bejaardentehuis gestopt te worden.
Waar hebje dan voor geleefd ? ( tuurlijk is dit grof gezien ). Je leeft dan eigenlijk om iemand anders.
En daarom moetje in principe als je vrij wilt leven, 1x een goede deal maken ( drugsdeal whatever ) zodat je je hele leven niet hoeft te werken en doen en laten wat je wilt. Dan ben je pas vrij. Als je denkt: pff dit leven is saai, dan ga je opzoek naar werk / afleiding ( maar niet om het geld gewoon voor je plezier/tijdverdrijf ). Dan ist in principe geen verplichting om te werken.
Dan niks. Maar het wordt wel als een verplichting gesteld en dan ben je in dat opzicht niet vrij. Je hebt nou eenmaal geld nodig wil je hier blijven leven. Als je alles kan doen en laten wat je wilt ben je pas vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is er mis met werken als je je baan ook daadwerkelijk leuk vindt?
ja maar jij bent weer gebrainwashed door de linkse amerika hatende boomknuffelarenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is dat de Amerikanen gebrainwashed worden en denken dat ze in het enige vrije land ter wereld wonen.
Nee hoor. Die mensen waardoor ik ben gebrainwashed hebben ook 100x gezegd dat Amerika ons wel heeft bevrijd hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:19 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja maar jij bent weer gebrainwashed door de linkse amerika hatende boomknuffelaren
ben je ooit wel eens in Amerika geweest of heb je eigenlijk wel eens een Amerikaan in het echt ontmoet ?
0.7% zo hoog?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:22 schreef SpecialK het volgende:
VS heeft relatief gezien de grootste gevangenispopulatie op deze planeet. Dat noem ik niet echt vrij als 1 op de 140 amerikanen in de bak zit.
War on drugs enzo.
Dit land is vrijer. Ja, Elusive, zelfs met de bestemmingsplannen meegerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |