hij is de snelle neger. youtube staat er vo mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:13 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Echt een reus van een vent maar als hij morgen met Hans meekomt zul je hem wel zien (of caps ervan)![]()
Onmiddelijk de villa uit die 2, hoe durven ze.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Het is gezellig buiten.
De saaiheid van Huub en Lieke die op de bank tv liggen te kijken (asociaal, met zijn tweeën televisieminuten opmaken die voor de groep bestemd zijn) wordt gelukkig niet uitgezonden.
laat brian dan ff full contact sparren dan zijn we daar ook vanaf, het jochie zucht al met halter van 20 kgquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
hij is de snelle neger. youtube staat er vo mee.
http://www.youtube.com/watch?v=FojqnqSgRlU
http://www.youtube.com/watch?v=kxI0eQlI5zQ&mode=related&search=
Brian tegen Amanda: donder op, hou je fucking bek dicht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:17 schreef riri het volgende:
brian kan er niet tegen als amanda dronken is
Heeft Amanda tegenwoordig een petje op?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
WTF. En ik maar denken dat HBB afgelopen is. Maar zie hier: Viola en Bonnie.
[afbeelding]
ik denk dat brian bang is dat het pikje van nadir groter is als de zijnequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Nadia gooit olie op het vuur: We hebben gezoend, ben je daarom boos.
In de buitenwereld had Brian Amanda allang door de kamer geslagen, maar in de kooi is hij enorm gegroeid en heeft hij geleerd zich te beheersen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:21 schreef Darklight het volgende:
Zei het toch al
Amanda krijgt weer klappen een preek
Alweer dat petje. Mag dat tegenwoordig van de redactie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
Amanda, lachend: Wij gaan tenminste niet met kastjes gooien enzo, boos doen.
[afbeelding]
Het is natuurlijk ook wel frustrerend dat Huub en Lieke zo'n grote back-up hebben in de buitenwereld.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat die 5 gestoord zijn en het over niets anders kunnen dan over HUUB EN LIEKE, zoals ik al zei.![]()
Ze hebben haar (en Nadia) het hele weekend in beeld gehad. Misschien zijn ze haar smoel ook even zat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alweer dat petje. Mag dat tegenwoordig van de redactie?
Dat is goedkoper dan DOBquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Buiten de kooi heeft hij nooit een vrouw aangeraakt dus wat lul je?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
In de buitenwereld had Brian Amanda allang door de kamer geslagen, maar in de kooi is hij enorm gegroeid en heeft hij geleerd zich te beheersen.
het geeft een goequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft haar vaak genoeg gezegd dat hij haar niet moet als ze gezopen heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:24 schreef Darklight het volgende:
Net alsof Brain pissed is omdat amanda geen servetjes kan pakken
Word je nou boos?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Buiten de kooi heeft hij nooit een vrouw aangeraakt dus wat lul je?![]()
Waarom moest ze dan servetjes voor hem halen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij heeft haar vaak genoeg gezegd dat hij haar niet moet als ze gezopen heeft![]()
hoe weet jij dat broerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Buiten de kooi heeft hij nooit een vrouw aangeraakt dus wat lul je?![]()
Je hebt het over amandaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij heeft haar vaak genoeg gezegd dat hij haar niet moet als ze gezopen heeft![]()
Ik denk dat nadia amanda gebruikt, en als het haar uitkomt ook net zo makkelijk weer dumpt.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Nadia Amanda echt leuk vindt, of dat ze contact met haar heeft uit verveling en speltactische redenen, maar eigenlijk op haar neerkijkt.
natuurlijk liefst thuis waar dat dan ook is (argentinie??)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:28 schreef Darklight het volgende:
Als amanda lekker lol wil hebben, moet ze dat zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |