juist en wat leert je datquote:Op maandag 30 juli 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, want die hebben het alleen over HUUB EN LIEKE!!!![]()
Dat die 5 gestoord zijn en het over niets anders kunnen dan over HUUB EN LIEKE, zoals ik al zei.quote:
Dat je op je eigen oordeel moet afgaan, en zelf moet kijken en luisteren.quote:
WB baalt dat hij safaa niet ff kan meppen en .... Adel blijft kijkequote:Op maandag 30 juli 2007 23:52 schreef Dark het volgende:
Brian baalt dat Safaa de honing niet goed heeft opgeruimd, overal plakt het, ook in de slaapkamer.
Hmmm Peter, zullen we gaan turven ???quote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat je op je eigen oordeel moet afgaan, en zelf moet kijken en luisteren.
Het is echt feitelijk onjuist dat de andere groep het alleen maar over Lieke en Huub hebben.
Iemand moet hem ooit hebben verteld dat als hij dat doet hij erg grappig is.. ik heb hem dat al vaker zien doen.. vindt hij zelf ws helemaal geweldigquote:Op maandag 30 juli 2007 23:25 schreef Meganog het volgende:
Dennis steekt zijn benen in de lucht en doet met een hoog stemmetje Lieke na :"Neuk me neuk me".
Nu over vliegen en ja hoor Borst vooruit, fluiten rara over wie gaat dat!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het gaat nu over de toename van lesbisch gedrag onder meisjes.
Zal ik eensch wat zeggen Huub en Lieke vind ik ook niet veel soeps, maar de rest vind ik nog minder dan soep! Ze moeten er eens echte goeie spelers ingooien.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zelf als Huub en Lieke als een volgevreten echtpaar op de bank liggen, en de rest op een leuke manier bezig is, worden Huub en Lieke hier opgehemeld.
Objectiviteit en een eigen mening is ver te zoeken in deze COS.
Ze kijken Lostquote:Op maandag 30 juli 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs als Huub en Lieke als een volgevreten echtpaar op de bank liggen, en de rest op een leuke manier bezig is, worden Huub en Lieke hier opgehemeld.
2 bezopen mokkels aan het dansen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs als Huub en Lieke als een volgevreten echtpaar op de bank liggen, en de rest op een leuke manier bezig is, worden Huub en Lieke hier opgehemeld.
Ik denk het laatste!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Nadia Amanda echt leuk vindt, of dat ze contact met haar heeft uit verveling en speltactische redenen, maar eigenlijk op haar neerkijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |