Ik denk ja en neequote:
Huub en Lieke zijn de hele dag al actief bezig geweest, de rest was nergens te bekennen. Logisch dat Huub en Lieke van hun welverdiende rust genieten.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs als Huub en Lieke als een volgevreten echtpaar op de bank liggen, en de rest op een leuke manier bezig is, worden Huub en Lieke hier opgehemeld.
Objectiviteit en een eigen mening is ver te zoeken in deze COS.
Toch knap dat zo'n kubatzje dan in zo'n domme Hollandse villa wil kruipen met een paar domme O'llanders. Wat moet dat een kwelling zijn voor hem.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik hoor ineens de Kubatzjes weer praten op de familiedag meen ik, over de hollanders en het stomme hollandse systeem en de stomme hollandse cultuur etc etc. Ging over uitkeringen en terug naar eigen land en nog meer van die uitspraken. Maar verder niks over Nederlanders hoor, neuh zij zijn goed en anderen zijn altijd slecht.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn de hele dag al actief bezig geweest, de rest was nergens te bekennen. Logisch dat Huub en Lieke van hun welverdiende rust genieten.
Het moet welhaast heel leuk worden met Safaaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neig ernaar morgen mijn wekker te zetten ivm Palma.![]()
Ze kwam vandaag al erg overspannen over, was wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn de hele dag al actief bezig geweest, de rest was nergens te bekennen. Logisch dat Huub en Lieke van hun welverdiende rust genieten.
Zeker, ook met het gegeven dat white-ass mensen alleen maar filmpjes van Brian maken en op internet zetten. Kwelling alom voor Brian. Triest figuur.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n kubatzje dan in zo'n domme Hollandse villa wil kruipen met een paar domme O'llanders. Wat moet dat een kwelling zijn voor hem.![]()
een K1 vechter, uitschotquote:Op maandag 30 juli 2007 23:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Geen idee wie Melvin is, hij heeft, volgens Brian, iemand KO geslagen en die bleef 4 minuten out!
Ja en weet je Peter Safaa komt om 10 uur dus dan zie je een echte overspannen Palmaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neig ernaar morgen mijn wekker te zetten ivm Palma.![]()
Ze kwam vandaag al erg overspannen over, was wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet welhaast heel leuk worden met Safaa![]()
Ja maar Amanda mag vast niet doorduwen!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef Dark het volgende:
Nadia tegen Amanda - Ik word geil van jou!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:05 schreef riri het volgende:
En voortdurend zelf steeds in de spiegel kijken hoe hun dansje overkomt.....is dat nou lekker vrij dansen?
Jahaa want Nadia doet het niet omdat mensen dat willen maar omdat ze het zelf willen, zei ze toen ze begonnen![]()
Da's een slimmequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef Darklight het volgende:
Ik laat de streams wel aanstaan vannacht, wordt ik morgen vanzelf gewekt door het geschreeuw van Palma
Nog steeds geen streams jij ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een slimmeIk hoop dat er morgen wat leuke caps komen van eventuele aanvaringen
![]()
2 vingers ging wel volgens Dennis, dat kan Amanda vast ook wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar Amanda mag vast niet doorduwen!!!!![]()
tot mijn spijt moet ik zeggen dat enkele landgenoten van wb voor ons gewerkt hebben en mijn vrouw ook voor alles wat mooi en lelijk is hebben uitgemaakt op een enorme discriminerende en sexistische wijzequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n kubatzje dan in zo'n domme Hollandse villa wil kruipen met een paar domme O'llanders. Wat moet dat een kwelling zijn voor hem.![]()
Amanda is al zo Brian-geconditioneerd dat ze dan om een glaasje water zal gaan vragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:10 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb zo het idee dat Brian dit gedrag zometeen een beetje zat gaat worden (want zij is weer bezopen)
Volgens mij vindt ie het helemaal niks dat die wijven zaten te zoenen, ja eventjes misschien maar geen tweede keer![]()
Goh, Nadia kan er ineens niks meer van nu Dennis er weer bij is... ze moet zó giebelen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
ik vind het zo nep overkomen wat Nadia en Amanda nu aan het doen zijn.
Volgens Dennis, maar OOK dat mocht hij niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
2 vingers ging wel volgens Dennis, dat kan Amanda vast ook wel.
ik vind dat hele k1 helemaal niet zo cool. ik kan soms wel geniete van een wat traditioneler thai-gevecht. manhoef is die snelle neger toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Melvin is cool, echt een beer van een vent![]()
Hell of a K1 fighter![]()
Dat denk ik ook. Hij ging meteen naar binnen om de keuken op te ruimen met Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:10 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb zo het idee dat Brian dit gedrag zometeen een beetje zat gaat worden (want zij is weer bezopen)
Volgens mij vindt ie het helemaal niks dat die wijven zaten te zoenen, ja eventjes misschien maar geen tweede keer![]()
Gemaakt gedoe dit, duidelijk toneelstukjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
ik vind het zo nep overkomen wat Nadia en Amanda nu aan het doen zijn.
Nee dan helpt hij die vent gewoon een handje mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
B: Als ik morgen op straat ben en ik zie een vrouw worden aangevallen door een fucking vent, dan kan ik er niet voor weglopen.
D: hahahahahahahah
Heheh... Ik werk 's ochtends, en nu weet ik vrijwel zeker dat ik de komende 2 ochtenden iets ga missenquote:
Echt een reus van een vent maar als hij morgen met Hans meekomt zul je hem wel zien (of caps ervan)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vind dat hele k1 helemaal niet zo cool. ik kan soms wel geniete van een wat traditioneler thai-gevecht. manhoef is die snelle neger toch?
Precies!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:12 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Gemaakt gedoe dit, duidelijk toneelstukje![]()
![]()
Nee he? Ik twijfelde nog even hoe het zat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens Dennis, maar OOK dat mocht hij niet.![]()
hehe thanksquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies!
offtopic, ik vind jou zoooooo lekkere ava hebben.
Hmm de komende 2 ochtende heb ik ook bezigheden en onze vaste verslaggeefster is op vakantie, dus ik hoop dat er goed en duidelijk verslag komt enzo!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Heheh... Ik werk 's ochtends, en nu weet ik vrijwel zeker dat ik de komende 2 ochtenden iets ga missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |