Huub dus ook niet en daarom moest hij laatst huilen in de tuin omdat Dennis Lieke zowat wurgde. Hij wilde wel maar de regels hielden hem tegen. Hij zat daar erg mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
B: Als ik morgen op straat ben en ik zie een vrouw worden aangevallen door een fucking vent, dan kan ik er niet voor weglopen.
D: hahahahahahahah
Een vriendje van Hans Hondekopquote:Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Wie is Melvin Manhoef nou weer. Die komt morgen met iemand mee (Carlos of die nog grotere engerd).
Hij wilde net al zijn glas bijna in de vijver gooien toen hij er weer aan dacht, onze para.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
Voor iemand 'in control' gaan zijn ogen wel veel op en neer en heeft hij toch rare trekjes in zijn gezicht.
[afbeelding]
Zo te horen weer een of andere (kick)bokser.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Wie is Melvin Manhoef nou weer. Die komt morgen met iemand mee (Carlos of die nog grotere engerd).
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
Voor iemand 'in control' gaan zijn ogen wel veel op en neer en heeft hij toch rare trekjes in zijn gezicht.
[afbeelding]
Hans Nijman, enne het is lachen wat Hans is ook............ nee dat kan ik niet zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |