Idd ja. http://www.lidl.nl/nl/hom(...)06.p.8-persoons_tentquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:57 schreef vanBnaarC het volgende:
bij de lidl hebben ze een 8 pers. tent in de aanbieding![]()
Niet nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, van m'n pa heb ik gehoord dat ze allemaal groeven maken, zodat het water makkelijker weg kan lopenwoehoe.
![]()
Jepquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef linebear het volgende:
Hoe zit het met eten op de camping ?! Mag je je eigen eten mee nemen !?
Bron: Lowlands.nlquote:MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen kunnen overgegoten worden in plastic bekers bij de festivalentree. Daarbij geldt de regel: 1 blikje / flesje per persoon, per keer.
Zo'n meneer heb ik ook. Ideaal!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef Debsterr het volgende:
Binnenkort de spullen maar 'ns overhandigen aan mijn persoonlijke-zware-spullen-meeneem-meneer. Overigens is dit een heel slechte tvp, maar dat doet er verder niet toe natuurlijk
.
Neem jij je schepje mee ,dan mag je dat ook bij onze tent wel komen doen voor 1 muntjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, van m'n pa heb ik gehoord dat ze allemaal groeven maken, zodat het water makkelijker weg kan lopenwoehoe.
![]()
DEAL, maar dan wel voor 2 muntjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Neem jij je schepje mee ,dan mag je dat ook bij onze tent wel komen doen voor 1 muntje
De campeerterreinen van LL zijn heel goed gedraineerd.
mwah, k weet niet, ze zullen ze wel niet dwars door het terrein heen laten lopen ofwel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef linebear het volgende:
Geulen met al die dronken kids lijkt me toch niet echt verstandig....
www.obelink.nlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef Baserunner het volgende:
Heeft iemand nog tent tips? Ik ga wel even een nieuwe kopen, en meteen wel een redelijk goede (rond de 100 euro).
Welkomquote:
www.vrijetijdsmarkt.nlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
www.obelink.nl
www.perrysport.nl
Op de eerste moet je snel zijn, alles is steeds uitverkocht tegen de tijd dat ik wil bestellen. Ik heb op Perry Sport mijn tent besteld, 5 tientjes, prima tent voor 2 personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |