Waarom zijn die sluitingen van chocomel zo irritant?
Ten eerste omdat de sluiting niet normaal open gaat. Als ik het labeltje er af trek blijft de helft van het plastic zitten (terwijl ik dit normaal echt nooit heb
![]()
) en ten tweede omdat er ook druppels chocomel aan de sluiting blijven zitten. Elke keer als ik dus de verpakking open doe vliegen de spetters in het rond. Het lijkt me toch in de 21e eeuw geen moeilijke opgave om een normale sluiting te maken.
![]()
Dit was hun reactie:
Geachte heer ######,
Hartelijk dank voor uw email van 22 juli 2007 over Chocomel Vol. Het zijn vooral reacties zoals die van u die ons blijven helpen onze producten voortdurend aan te passen aan de eisen van deze tijd. Dat begint goed ze willen voldoen aan de eisen van deze tijd
Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de sluiting van Chocomel Vol. Samen met onze verpakkingsleverancier wordt gezocht naar verbeteringen. Uw ervaringen hebben wij doorgegeven aan de medewerkers van onze afdeling Marketing.
Met vriendelijke groet,
Friesland Foods ConsumentenService
Margot KrijtWow ze hebben de verpakkingsleverancier ingelicht en de afdeling marketing is ook bezig met mijn probleem
![]()
Dit betekend waarschijnlijk dat we binnenkort dus nieuwe sluitingen krijgen op de verpakkingen.
Omdat ik toch een beetje onzeker ben over het gewenste resultaat lijkt het me een goed idee dat meer mensen hun klacht melden bij chocomel,
Dit kan op hun site:
www.chocomel.nlHoe meer reacties hoe sneller ze het veranderen. Zeg het voort
[ Bericht 1% gewijzigd door meccorr op 30-07-2007 20:51:34 ]