En dat ze het 50 cent duurder moeten maken!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef meccorr het volgende:
Wow ze hebben de verpakkingsleverancier ingelicht en de afdeling marketing is ook bezig met mijn probleemDit betekend waarschijnlijk dat we binnenkort dus nieuwe sluitingen krijgen op de verpakkingen.
Dan moest je niet tegelijk kracht zetten en knijpen anders zat je eerste glas ergens tegen het plafond.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef LostFormat het volgende:
Vroeger knipte je gewoon zo'n pak open.
En dat ze niet kunnen spellen!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat ze het 50 cent duurder moeten maken!![]()
aids is een serieus probleemquote:Op maandag 30 juli 2007 20:49 schreef meccorr het volgende:
Jongens dit is echt een serieus probleem....
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef McFearless het volgende:
Ik kan wel normaal met zo'n pak omgaan. Betekend dit dat jij een grote mongool bent?
In combinatie met mongool is dit een toffe vorm van ironiequote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef meccorr het volgende:
Dit betekend waarschijnlijk dat we binnenkort dus nieuwe sluitingen krijgen op de verpakkingen.
de ozonlaag lijkt me geen probleem, ik zou niet graag zonder zittenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
aids is een serieus probleem
het ontbreken van wereldvrede is een serieus probleem
de ozonlaag is een serieus probleem
jóúw probleem is gewoon jouw probleem![]()
Kun je nagaan waar mensen over kunnen zeiken.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef McKillem het volgende:
Ik mis eigenlijk de tijd van de knip pakken wel.
Schudden jullie die pakken nou eigenlijk altijd? Ik schud ze nooit, ik heb dorst dus wil meteen drinken! Dat schudden doen ze maar lekker in de fabriek.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
En als je vergeten was te schudden voor het openknippen was je dubbel genaaid.
Drink ik altijd ... ze zeggen je moet beginnen waar je mee opgehouden bent ... om van de kater af te komen ...quote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef meccorr het volgende:
hmm lekker bier bij mijn ontbijt :S
Oei, typo, hihi.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:14 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
[..]
In combinatie met mongool is dit een toffe vorm van ironie![]()
OHhhh ja, dat vond ik altijd heerlijk, die chocomel in zo'n grote flesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Guncta het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat ze het in pakken stoppen en niet meer in flessen..
Bij de supermarkt bij ons in de buurt hebben ze nog Chocomel in flessenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Guncta het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat ze het in pakken stoppen en niet meer in flessen..
Heb je de datum op die flessen wel gecheckt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:17 schreef Duckman het volgende:
[..]
Bij de supermarkt bij ons in de buurt hebben ze nog Chocomel in flessen![]()
Dat durf ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Ravage het volgende:
[..]
Heb je de datum op die flessen wel gecheckt?
Gisteren nog vier flessen gekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:45 schreef meccorr het volgende:
Ja in flessen je bedoelt die glazen flessen neem ik aan?
Volgens mijn zijn die er al jaren niet meer
naja het bederft minder snel denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef BobbyB het volgende:
Goed topic!
Hedendaagse verpakkingenWat is er mis met het lipje afknippen zoals we dat vroeger gewoon deden? Tegenwoordig moeten er zogenaamde handige plastic sluitingen opzitten die 9 van de 10 keer kapot gaan of niet open gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |