Gebleekte tanden enzo.quote:
Neen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef philana het volgende:
Dus jij bent gewoon zo'n gefrustereerde onverzorgde bosaap? Met haar overal en gele tanden?
![]()
Kon je de tanden zien dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gebleekte tanden enzo.
Schijnt ook hip te zijn tegenwoordig. En dan op je 30ste een kunstgebit moeten laten inzetten omdat ze uitvallen.
Natuurlijk wel met baard.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Nemain het volgende:
Zo'n Lee Hotti![]()
Ik begrijp echt niet wat daar nu aantrekkelijk aan is.
Doe mij maar een echte man.![]()
En borsthaar.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:05 schreef Barachem het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met baard.
Echte mannen hebben baarden, zo stoer zijn ze gewoon om een baard te kunnen laten staan.
Ja het ene woord is fout geschreven, de ander goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neen.
Er is een verschil tussen normaal verzorgd en oververzorgt.
Dat is een andere Sandstormquote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef T3rr0r het volgende:
Eigenlijk ben je dus jaloers..
Laat anders gewoon je DJ skillz aan dat chickie zien, wie weet werkt het!
Hoe moet -Sandstorm- ze dan begrijpen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Happel het volgende:
Beetje niveau mag best.
Vind 'm niet leuk en daarnaast doel je waarschijnlijk op seks, niet op voortplanten.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken ook nog een leuk grapje:
Wat vind iemand die in een tuincentrum werkt leuker dan planten ?!?
VOORTPLANTEN 111 !111111 !1111!111
Hmmz, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe moet -Sandstorm- ze dan begrijpen?
HE SMERIGE VUILAK IK HAD ZOEEN TOPIC VOOR JE GEOPEND EN JE REAGEERDE NIET EENS!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef BrauN het volgende:
Zucht.
Ik ga d'r niet nog eens aan beginnen.
Nouja, prima toch.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Happel het volgende:
Ach, die meisjes waar jij het over hebt zijn negen van de tien keer zo dom als het achtereind van een varken. Moet je geen moeite voor doen. Beetje niveau mag best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |