Niet het slechtste, dat zegt niemand (serieus). Alleen is het hem blijkbaar dit jaar nog niet gelukt om dezelfde konijnen uit de hoed te toveren als vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je nou nog niks van zeggen.
Waarom zouden er miljoenen moeten worden uitgegeven aan spelers voor de breedte terwijl je je eigen jeugd ook nog hebt. Zo zou je het ook kunnen zien, en zo zie ik het. Al dat negatieve gejank. Echt weer heel typisch. Toen Stam werd gehaald was Van Geel een held, een god. En nu is het weer een man die het slechtste met Ajax voor heeft. Right. Laten we nou gewoon eens afwachten.
De vraag is of je die nog gaat zien. En dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, zo kan je het inderdaad ook zien. Maar ik moet de toegevoegde waarde van Collin en in mindere mate Delorge nog zien.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totaal op de feiten gebaseerd lijkt me. Ajax heeft op dit moment geen selectie die op 3 fronten een heel seizoen mee kan. Dit kan je afleiden aan het feit dat je kwalititief op zijn hoogst gelijk bent gebleven. Maar je hebt al 3 bejaarden in je basis 11 die je zeker niet alles kan laten spelen. Je verliest spelers die je dus hooguit gelijkwaardig hebt vervangen. En je hebt geen echte toppers erbij.
Ergo: zelfde selectie als vorig jaar en toen stonden we op een gegeven moment op 14 punten van PSV. Pas op het laatste moment ging het weer iets beter waardoor we de beker pakten. Nee, dat we op 1 goal na geen kampioen werden was niet Ajax' verdienste maar gepruts van AZ en PSV en PSV maakte het zelf weer goed door iig op de laatste dag te doen wat ze moesten.
Dus, nee, als er niemand van naam meer bijkomt ben ik niet optimistisch nee...
Die hebben ook geen toegevoegde waarde, daarom zullen ze ook op de bank plaatsnemen. Wat is de toegevoegde waarde van Lindenbergh? Weinig, maar ook hij heeft z'n nut gehad. Veel mensen zullen lachen en wijzen naar Werder Bremen uit, maar ook Lindenbergh heeft z'n nut gehad met z'n invalbeurten en wanneer hij stand-in was bij blessures en/of schorsingen. En zo zal het bij deze jongens ook zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, zo kan je het inderdaad ook zien. Maar ik moet de toegevoegde waarde van Collin en in mindere mate Delorge nog zien.
Delorge zou nog wel eens waardevol kunnen zijn, Colin heb ik een hard hoofd in. Als je in een oefen wedstrijd al te "bang" bent om meer te doen dan een tikkie terug en breed, wat gaat ie doen tegen een CL-tegenstander?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
De vraag is of je die nog gaat zien. En dat zegt genoeg.
Zo kan je alles wel in het negatieve trekken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat we op 1 goal na geen kampioen werden was niet Ajax' verdienste maar gepruts van AZ en PSV
Die bejaarde Spanjool zou je wel eens heel erg kunnen verbazen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl leek het wel ok te doen iig. Maar wie verder heeft Ajax versterkt? Die bejaarde spanjool die zo fit als een hoentje zou zijn speelt nog niet....
Ik hoop het, maar dan nog is het een oude speler en kan je dus meer blessures verwachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Die bejaarde Spanjool zou je wel eens heel erg kunnen verbazen.
Tuurlijk, nu wel. Maar komop, je kan niet ontkennen dat een speler van 35 nou eenmaal niet alles gaat spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef Chivu het volgende:
Sorry hoor, maar je kunt het Urzaiz niet kwalijk nemen dat hij een acute blindedarmontsteking kreeg. Dat heeft verder helemaal niks met zijn leeftijd te maken, en daar moet je nu eenmaal van herstellen.
En als je zo beredeneert dat de basis kampioensmateriaal is, maar de bank niet, dan kun je dat bij elke andere Nederlandse ploeg ook wel stellen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef Chivu het volgende:
dan kun je dat bij bijna elke andere Nederlandse ploeg ook wel stellen.
Dromen zijn bedrogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:51 schreef Nashje het volgende:
Op de Gossip pagina van Planet.nl:
Fiorentina-spits Valeri Bojinov staat ook op het lijstje van Ajax
Tuurlijk hoop ik dat ook. En [H] dat kan de basis prima, maar die is nu al half stukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:51 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk heb je niet gelijk Heatwave en spelen we de sterren van de hemel.
zou best kunnen ze hebben Pazzini toch alquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:51 schreef Nashje het volgende:
Op de Gossip pagina van Planet.nl:
Fiorentina-spits Valeri Bojinov staat ook op het lijstje van Ajax
Vorig jaar dachten we dat Stam ook niet zoveel zou kunnen spelen, maar uiteindelijk heeft 'ie er 41 gespeeld. Nu zal dat misschien wat minder worden, maar wordt het ook tijd dat Heitinga dat stokje echt over gaat nemen. En dat kan prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, nu wel. Maar komop, je kan niet ontkennen dat een speler van 35 nou eenmaal niet alles gaat spelen.
Waarom zouden ze Bojinov verkopen aan Ajax terwijl hij logischerwijs een stap omhoog moet gaan doen en Pazzini zelf houden, terwijl ze beter Pazzini kunnen verhuren en volgend seizoen Bojinov aan de toppers kunt verkopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef BonJovi het volgende:
[..]
zou best kunnen ze hebben Pazzini toch al
Dat Suarez nu niet meer gemotiveerd is lijkt me een probleem wat Groningen over zichzelf heeft afgeroepen door een te hoge transfersom te vragen. Daarnaast is het ook niet erg proffesioneel van Suarez zelf, hij heeft met zijn volle verstand een contract bij Groningen getekend... Als ie vorige maand doormidden was getrapt en voor 6 maanden uitgeschakeld was ie ook dankbaar dat ie een contract heeft... it's all part of the gamequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:.
Suarez: hij schijnt aangeslagen te zijn en niet met de groep meespelen. Flikker op met je Joodse zuinigheid en tel die 3 miljoen neer! Ajax blij, Suarez blij, Groningen blij, wij ietsjes blijer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |