Plus dat hij de miljoenen van Babel bewaard voor Coquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Of Van Geel wil de nieuwe coach (lees: Co Adriaanse) nog niet opzadelen met een hele selectie, en weer helemaal opbouwen volgend jaar. Of dat verstandig is, betwijfel ik.
Jij hebt het in je bericht over Heijblok. Je moet niet vergeten dat hij 3e keeper is. Hij zal bijna nooit aan voetballen toekomen. Hij was gratis en qua salaris zal het ook niet bijster veel voorstellen. Vermeer doet vervolgens ervaring op bij een eredivisieclub. Trouwens Heijblok is best een goede keeper. Waarschijnlijk onbekend voor jou maar bij Haarlem heeft hij het goed gedaan. Ik denk dat betreft de keeper dit een win - win situatie is voor Ajax.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
We hadden ook niet veel nodig... We waren zo blij, dat er niemand weg ging... Toen ging De Mul... Kennedy is beter.... Delorge ipv LIndenbergh... niet slechter... Urzaiz erbij.... goeie pinchhitter...
Ten vertrok Babel en daar gaat het mis...... Daar willen we gewoon een gelijkwaardige speler zien.
Collin.. Snap ik niet... waarschijnlijk omdat TEn Cate hem mag...
Heijblok...... tja..... wat doet die boer in hemelnaam bij Ajax....
Rommedahl... ipv Rosales.... gelijkwaardig denk ik....
Het hangt dus af van de vervanger van Babel........
Kan wel is alleen niet verstandig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Kan Delgado niet op links dan???
Neej idd.. hmmzquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan wel is alleen niet verstandig.
Is een rechtspoot.
Gentenaar is vaker geblesseerd dan niet geloof ik. Bovendien moet de jeugd aan spelen toekomen. Laat ze dat maar gewoon doen bij de beloften. Heijblok als 3e keeper is prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef Urquhart het volgende:
Maar je hebt Gentenaar toch al? Dan hoef je toch geen ervaren derde keeper te halen? Laat dan gewoon een jeugdspeler doorstromen.
Ja dat las ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik gok op Elmander nu Touma niet meer komt.
zie het nut er niet van in... hij kan best keepen maar dan nog...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:13 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Jij hebt het in je bericht over Heijblok. Je moet niet vergeten dat hij 3e keeper is. Hij zal bijna nooit aan voetballen toekomen. Hij was gratis en qua salaris zal het ook niet bijster veel voorstellen. Vermeer doet vervolgens ervaring op bij een eredivisieclub. Trouwens Heijblok is best een goede keeper. Waarschijnlijk onbekend voor jou maar bij Haarlem heeft hij het goed gedaan. Ik denk dat betreft de keeper dit een win - win situatie is voor Ajax.
Dus weer een tussenjaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Of Van Geel wil de nieuwe coach (lees: Co Adriaanse) nog niet opzadelen met een hele selectie, en weer helemaal opbouwen volgend jaar. Of dat verstandig is, betwijfel ik.
Je zou het bijna beamen ja.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn we onderhand toch wel aan gewend?
Dat Elmander gerucht slaat ook nergens op hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik gok op Elmander nu Touma niet meer komt.
Ik hoop inderdaad dat het bij een gerucht blijft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat Elmander gerucht slaat ook nergens op hoor.
Een waardige vervanger van Babel en het is weer omgeslagen, zooppertunistisch ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:27 schreef BonJovi het volgende:
OMG in 2 weken van kampioens kandidaat naar nothing, sjesus komop hoor
quote:Huntelaar twijfelde maar blijft nog een jaar
31/7/2007 13:03
Klaas-Jan Huntelaar twijfelde deze zomer of hij bij Ajax moest blijven. 'Er waren mensen in mijn omgeving die tegen me zeiden: weet je zeker dat je de stap niet wilt maken? Ik ben erover na gaan denken en besloot weloverwogen dat ik het nog niet wilde', vertelt de voormalig topscorer van de Eredivisie in Sportweek.
Huntelaar begint aan zijn tweede volledige seizoen bij Ajax, de club die hem in januari 2006 overnam van SC Heerenveen. In zijn eerste half jaar maakte hij zestien doelpunten in vijftien competitieduels en was hij zeer belangrijk in de succesvolle strijd in de play-offs om Champions League-voetbal.
Vorig seizoen kende Huntelaar een moeizame start, maar slaagde de 24-jarige spits er uiteindelijk in om 21 keer te scoren. De achtvoudig Oranje-international heeft in 104 Eredivisieduels liefst 71 goals gemaakt.
'Ik wil me nog een jaar in Nederland ontwikkelen, daarna zou de stap naar het buitenland logischer zijn', legt Huntelaar uit. 'Het belangrijkste is dat je naar je eigen ontwikkeling blijft kijken. Die moet zich in een goed tempo blijven voortzetten. Op dit moment vind ik dat ik in Nederland in alle opzichten nog progressie kan boeken.'
VI.nl
Totaal op de feiten gebaseerd lijkt me. Ajax heeft op dit moment geen selectie die op 3 fronten een heel seizoen mee kan. Dit kan je afleiden aan het feit dat je kwalititief op zijn hoogst gelijk bent gebleven. Maar je hebt al 3 bejaarden in je basis 11 die je zeker niet alles kan laten spelen. Je verliest spelers die je dus hooguit gelijkwaardig hebt vervangen. En je hebt geen echte toppers erbij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:27 schreef BonJovi het volgende:
OMG in 2 weken van kampioens kandidaat naar nothing, sjesus komop hoor
Kun je nou nog niks van zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
maar op deze wel manier de doorstroom van jeugdspelers blokkeren.
Ok, zo kan je het inderdaad ook zien. Maar ik moet de toegevoegde waarde van Collin en in mindere mate Delorge nog zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je nou nog niks van zeggen.
Waarom zouden er miljoenen moeten worden uitgegeven aan spelers voor de breedte terwijl je je eigen jeugd ook nog hebt. Zo zou je het ook kunnen zien, en zo zie ik het. Al dat negatieve gejank. Echt weer heel typisch. Toen Stam werd gehaald was Van Geel een held, een god. En nu is het weer een man die het slechtste met Ajax voor heeft. Right. Laten we nou gewoon eens afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |