Denk dat je ervan kunt uitgaan dat je die vier verliest. KJH, Sneijder en Stam sowieso, en Davids loopt toch ook een beetje op z'n eind. Er van uitgaande dat hij goed terug kan komen van zijn huidige blessure.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat was te verwachten, dus met een beetje "mazzel" verlies je volgend jaar KJH, Sneijder, Stam en Davids.
Dus moet Ajax NU investeren in spelers die dat volgend jaar kunnen opvangen, iig zoveel mogelijk. Zodat je dan een groep spelers heb die meteen in kunnen vallen.
Ten Catequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef TheJanitor het volgende:
Dus weg in 2008:
Zeker: Huntelaar, Sneijder, Stam, Colin, Urzaiz, Heijblok
Waarschijnlijk: Heitinga, Davids, Maduro
Misschien: Emanuelson, Vermaelen, Stekelenburg, Delorge
Nog iemand vergeten?
Ik was ook altijd positief, maar begin het steeds somberder in te zien. Ik ben eigenlijk alleen tevreden met Urzaiz en Rommedahl, qua aankopen. De rest zijn maar matige breedte-aankopen, die inderdaad voor de bank gehaald zijn, maar op deze wel manier de doorstroom van jeugdspelers blokkeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef BonJovi het volgende:
Jezus wat negatief, komop zeg.
That's mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef BonJovi het volgende:
Jezus wat negatief, komop zeg.
Is Urzaiz zeker dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef TheJanitor het volgende:
Dus weg in 2008:
Zeker: Huntelaar, Sneijder, Stam, Colin, Urzaiz, Heijblok
Waarschijnlijk: Heitinga, Davids, Maduro
Misschien: Emanuelson, Vermaelen, Stekelenburg, Delorge
Nog iemand vergeten?
Denk aan Dani als ik hem zie, maar dan hopenlijk niet na zijn eerste seizoen Ajax.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef Sethje het volgende:
Ben wel jaloers op Pelle hoor Neukmaatje..... echt een goede spits met een goede uitstraling...flair...brutaal
Dat sowieso, maar ik krijg een beetje de indruk dat het nu haastwerk gaat worden. Ze hadden blijkbaar nogal gerekend op de komst van Suarez, waardoor die andere opties wellicht niet meer haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat is wel waar, Ajax moet zeker nog een of 2 goeie aankopen doen.
Niet door mijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef BobbyHill het volgende:
Eerst wordt Van Geel door iedere Ajacied als een soort halfgod geprezen en nu denkt iedereen dat hij niet met een naam gaat komen en wordt z'n ambitie en betrokkenheid zelfs door sommigen ter discussie gesteld. Ik dacht dat die man wel wat vertrouwen had opgebouwd in Amsterdam.
Als hij een prima jaar draait zal hij er vast nog wel 1 aan vast willen plakken, maar het is en blijft korte termijn planning. En dat was met Stam en Davids al zo, en te begrijpen. Maar dat kan je niet elk jaar blijven doen.quote:
Dat klopt. Er moet zeker versterking komen, want tot nu toe is het inderdaad veel vebreding, maar kwalitatief voegt het weinig toe. Maar ik verwacht wel dat Van Geel nog met een topaankoop zal komen. En dat vertrouwen zie ik bij sommigen hier niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Niet door mij.
Ambitie is leuk, maar dan moet je ook met plannen en aankopen aankomen. En niet Babel en de Mul verkopen en er wat middelmatige spelers voor terughalen, dan speel je hooguit quitte, terwijl Ajax er op vooruit moet gaan willen ze een kans maken op de titel.
Op dit moment hebben we HOOGUIT eenzelfde selctie als vorig jaar qua kwaliteit, en daar red je het niet mee.
We hadden ook niet veel nodig... We waren zo blij, dat er niemand weg ging... Toen ging De Mul... Kennedy is beter.... Delorge ipv LIndenbergh... niet slechter... Urzaiz erbij.... goeie pinchhitter...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef BobbyHill het volgende:
Eerst wordt Van Geel door iedere Ajacied als een soort halfgod geprezen en nu denkt iedereen dat hij niet met een naam gaat komen en wordt z'n ambitie en betrokkenheid zelfs door sommigen ter discussie gesteld. Ik dacht dat die man wel wat vertrouwen had opgebouwd in Amsterdam.
Nog niet nee. Natuurlijk is het allemaal nog niet voorbij, maar de tijd dringt. Een speler 1 dag voor een CL wedstrijd halen is ook nutteloos, die kan je dan toch niet inzetten. iemand moet mee kunnen trainen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat klopt. Er moet zeker versterking komen, want tot nu toe is het inderdaad veel vebreding, maar kwalitatief voegt het weinig toe. Maar ik verwacht wel dat Van Geel nog met een topaankoop zal komen. En dat vertrouwen zie ik bij sommigen hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |