abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:37:26 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51985644
Dat was te verwachten, dus met een beetje "mazzel" verlies je volgend jaar KJH, Sneijder, Stam en Davids.

Dus moet Ajax NU investeren in spelers die dat volgend jaar kunnen opvangen, iig zoveel mogelijk. Zodat je dan een groep spelers heb die meteen in kunnen vallen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_51985711
Dus weg in 2008:

Zeker: Huntelaar, Sneijder, Stam, Colin, Urzaiz, Heijblok
Waarschijnlijk: Heitinga, Davids, Maduro
Misschien: Emanuelson, Vermaelen, Stekelenburg, Delorge

Nog iemand vergeten?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:41:27 #153
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51985767
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat was te verwachten, dus met een beetje "mazzel" verlies je volgend jaar KJH, Sneijder, Stam en Davids.

Dus moet Ajax NU investeren in spelers die dat volgend jaar kunnen opvangen, iig zoveel mogelijk. Zodat je dan een groep spelers heb die meteen in kunnen vallen.
Denk dat je ervan kunt uitgaan dat je die vier verliest. KJH, Sneijder en Stam sowieso, en Davids loopt toch ook een beetje op z'n eind. Er van uitgaande dat hij goed terug kan komen van zijn huidige blessure.

Eigenlijk ook vreemd als je er over nadenkt. Zoals AZ Ari en Pelle koopt voor een redelijke som, zo hebben wij eigenlijk geen enkele stand-in voor KJH.

Hmmmm
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:42:11 #154
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51985792
Dan mag er zoals HeatWave zegt maar goed ingekocht worden, zodat je een aardige dekking hebt voor dit probleem.
Spelers die al een jaar ervaring hebben opgedaan, die het team en de speelwijze kennen.

Toch is die Leonardo ook niet geworden wat hij moest zijn. Ik heb het persoonlijk nooit een leuke en erg goede speler gevonden.

En wat ook belangrijk is, is het feit dat HtC er na dit seizoen zeeer waarschijnlijk mee stopt.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_51985838
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef TheJanitor het volgende:
Dus weg in 2008:

Nog iemand vergeten?
Ten Cate
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:44:18 #156
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51985860
Ben wel jaloers op Pelle hoor Neukmaatje..... echt een goede spits met een goede uitstraling...flair...brutaal
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:44:30 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51985868
Dus eigenlijk boeit het HtC allemaal niet zo wat er na dit jaar met Ajax gebeurt .

Maar eigenlijk boeit het niemand bij Ajax blijkbaar .
Get woke, go broke!
pi_51985932
Jezus wat negatief, komop zeg.
AFC AJAX
pi_51985990
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef BonJovi het volgende:
Ik was ook altijd positief, maar begin het steeds somberder in te zien. Ik ben eigenlijk alleen tevreden met Urzaiz en Rommedahl, qua aankopen. De rest zijn maar matige breedte-aankopen, die inderdaad voor de bank gehaald zijn, maar op deze wel manier de doorstroom van jeugdspelers blokkeren.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:49:24 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51986022
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef BonJovi het volgende:
That's me .

Ik zie anders nog geen enkele reden om positief te zijn. We spelen als een natte krant, we verliezen alleen maar spelers en halen oude of ADO spelers. Iedereen raakt geblesseerd, de spelers die we willen komen niet......
Get woke, go broke!
pi_51986029
Ja dat is wel waar, Ajax moet zeker nog een of 2 goeie aankopen doen.
AFC AJAX
pi_51986043
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef TheJanitor het volgende:
Dus weg in 2008:

Nog iemand vergeten?
Is Urzaiz zeker dan?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:50:40 #163
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51986062
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef Sethje het volgende:
Ben wel jaloers op Pelle hoor Neukmaatje..... echt een goede spits met een goede uitstraling...flair...brutaal
Denk aan Dani als ik hem zie, maar dan hopenlijk niet na zijn eerste seizoen Ajax.
van Geel zal wel met een konijn uit een hoed komen, maar ik vraag me af wat er nog momenteel aan goede betaalbare spitsen in Europa over is.
Dus een vervanger qua voetbalniveau als Babel.

Welke vissen zwemmen er nog in de vijver?, want naar mijn mening zijn de grote jongens er al uit
Ajax moet wel een flinke kopen, want stel... stel dat KJH geblesseerd raakt.
Dan heb je een serieus probleem als je niet een Babel achtige speler voorin hebt staan.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:50:43 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51986064
Idd, en dat Ajax geen 9,5 miljoen wil neertellen voor Suarez, ok. Kan ik inkomen, maar als Ajax geen 9.5 miljoen KAN neertellen voor Suarez dan komt er dus echt niemand meer.
Get woke, go broke!
pi_51986073
Eerst wordt Van Geel door iedere Ajacied als een soort halfgod geprezen en nu denkt iedereen dat hij niet met een naam gaat komen en wordt z'n ambitie en betrokkenheid zelfs door sommigen ter discussie gesteld. Ik dacht dat die man wel wat vertrouwen had opgebouwd in Amsterdam.
Woo-loo-loo!
pi_51986095
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat is wel waar, Ajax moet zeker nog een of 2 goeie aankopen doen.
Dat sowieso, maar ik krijg een beetje de indruk dat het nu haastwerk gaat worden. Ze hadden blijkbaar nogal gerekend op de komst van Suarez, waardoor die andere opties wellicht niet meer haalbaar zijn.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:53:25 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51986159
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef BobbyHill het volgende:
Eerst wordt Van Geel door iedere Ajacied als een soort halfgod geprezen en nu denkt iedereen dat hij niet met een naam gaat komen en wordt z'n ambitie en betrokkenheid zelfs door sommigen ter discussie gesteld. Ik dacht dat die man wel wat vertrouwen had opgebouwd in Amsterdam.
Niet door mij .

Ambitie is leuk, maar dan moet je ook met plannen en aankopen aankomen. En niet Babel en de Mul verkopen en er wat middelmatige spelers voor terughalen, dan speel je hooguit quitte, terwijl Ajax er op vooruit moet gaan willen ze een kans maken op de titel.

Op dit moment hebben we HOOGUIT eenzelfde selctie als vorig jaar qua kwaliteit, en daar red je het niet mee.
Get woke, go broke!
pi_51986170
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

Is Urzaiz zeker dan?
Hij had het zelf over 1 jaartje.
pi_51986180
IK heb ook vertrouwen in van Geel hoor
AFC AJAX
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:55:08 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51986208
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hij had het zelf over 1 jaartje.
Als hij een prima jaar draait zal hij er vast nog wel 1 aan vast willen plakken, maar het is en blijft korte termijn planning. En dat was met Stam en Davids al zo, en te begrijpen. Maar dat kan je niet elk jaar blijven doen.
Get woke, go broke!
pi_51986223
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:

Niet door mij .

Ambitie is leuk, maar dan moet je ook met plannen en aankopen aankomen. En niet Babel en de Mul verkopen en er wat middelmatige spelers voor terughalen, dan speel je hooguit quitte, terwijl Ajax er op vooruit moet gaan willen ze een kans maken op de titel.

Op dit moment hebben we HOOGUIT eenzelfde selctie als vorig jaar qua kwaliteit, en daar red je het niet mee.
Dat klopt. Er moet zeker versterking komen, want tot nu toe is het inderdaad veel vebreding, maar kwalitatief voegt het weinig toe. Maar ik verwacht wel dat Van Geel nog met een topaankoop zal komen. En dat vertrouwen zie ik bij sommigen hier niet.
Woo-loo-loo!
pi_51986224
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef BobbyHill het volgende:
We hadden ook niet veel nodig... We waren zo blij, dat er niemand weg ging... Toen ging De Mul... Kennedy is beter.... Delorge ipv LIndenbergh... niet slechter... Urzaiz erbij.... goeie pinchhitter...

Ten vertrok Babel en daar gaat het mis...... Daar willen we gewoon een gelijkwaardige speler zien.

Collin.. Snap ik niet... waarschijnlijk omdat TEn Cate hem mag...
Heijblok...... tja..... wat doet die boer in hemelnaam bij Ajax....
Rommedahl... ipv Rosales.... gelijkwaardig denk ik....

Het hangt dus af van de vervanger van Babel........
Ajax!!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:57:12 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51986264
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat klopt. Er moet zeker versterking komen, want tot nu toe is het inderdaad veel vebreding, maar kwalitatief voegt het weinig toe. Maar ik verwacht wel dat Van Geel nog met een topaankoop zal komen. En dat vertrouwen zie ik bij sommigen hier niet.
Nog niet nee. Natuurlijk is het allemaal nog niet voorbij, maar de tijd dringt. Een speler 1 dag voor een CL wedstrijd halen is ook nutteloos, die kan je dan toch niet inzetten. iemand moet mee kunnen trainen...
Get woke, go broke!
pi_51986269
Of Van Geel wil de nieuwe coach (lees: Co Adriaanse) nog niet opzadelen met een hele selectie, en weer helemaal opbouwen volgend jaar. Of dat verstandig is, betwijfel ik.
pi_51986331
Ik hoop zo dat er nog een goeie aankoop komt, anders gaat het dit seizoen niks worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')