Van Sportweek...quote:'Urzaiz goede aankoop van Ajax'
Datum: 31-jul-2007 09:56
Volgens Johan Neeskens gaat Ajax gaat nog veel plezier beleven aan Ismael Urzaiz. De 35-jarige Spanjaard kwam over van Athletic de Bilbao. “Omdat Ajax twee systemen hanteert, kunnen ze Urzaiz op verschillende manieren gebruiken”, zegt Neeskens in de nieuwste Sportweek. “Ik heb begrepen dat hij is gehaald als pinchhitter, maar als ze met twee spitsen spelen, zou Urzaiz ook als diepste aanvaller kunnen fungeren, met Huntelaar die om hem heen speelt.”
Neeskens weet precies waar Urzaiz’ sterke punten liggen. “Hij is een perfect aanspeelpunt tegen ploegen die zich terugtrekken. En beresterk voor het doel: bij voorzetten gooit hij dat hele lichaam in de strijd en dan komt er wat op je af, hoor.”
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we op een gegeven moment ook een straatlengte achterstand op PSV en alleen omdat PSV zelf liep te kloten hadden we nog een kans op het kampioenschap.
Met de huidige selectie heb je zelfs minder schaduwspelers dan vorig jaar, dus elke blessure gaat je bijna punten kosten heb ik het idee.
Dus v Geel moet en zal iets moeten doen. Anders geef ik geen cent meer voor zijn mooie woorden over ambities etc. Maar zover is het natuurlijk nog niet.
En dat voor iemand van 30....zou ik nou niet echt warm van worden. Volgens mij speelt hij zelden mee met het Roemeens elftal.quote:National team
He has made occasional appearances for Romania since his international debut in November 2005.
En het liefst zo snel mogelijk zodat nieuwe aankopen ook nog een beetje kunnen wennen aan de Ajax stijl en hun medespelers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik hoop dat er snel eens wat beweging komt in die transfers rondom Ajax. Over 2 weken staat de voorronde van de CL op het programma en dan moeten er toch nog wat versterkingen bijgekomen zijn!
Hij heeft vier interlands gespeeld...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En dat voor iemand van 30....zou ik nou niet echt warm van worden. Volgens mij speelt hij zelden mee met het Roemeens elftal.
daarom wilde HtC ook spelers die al eens in NL hebben gespeeld volgens mij...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het liefst zo snel mogelijk zodat nieuwe aankopen ook nog een beetje kunnen wennen aan de Ajax stijl en hun medespelers.
September gaat-ie volgens mij weer voluit trainen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef PPL het volgende:
Wanneer zou Leonardo ook alweer terug inzetbaar zijn?
quote:Huntelaar wil medio 2008 naar buitenland
Klaas Jan Huntelaar staat mogelijk aan de vooravond van zijn laatste seizoen in de Nederlandse competitie. De spits van Ajax heeft in een interview met Sportweek laten weten dat hij na dit seizoen open staat voor een buitenlands avontuur.
"Ik wil me nog een jaar in Nederland ontwikkelen, daarna zou de stap naar het buitenland logischer zijn. Er waren mensen in mijn omgeving die tegen me zeiden: weet je zeker dat je de stap niet wilt maken? Ik ben erover na gaan denken en besloot weloverwogen dat ik het nog niet wilde. Zoiets beslis je zélf, dat doet niemand anders", zegt de 23-jarige aanvaller, die in januari 2006 naar Ajax kwam.
Huntelaar is er van overtuigd dat de Eredivisie zijn ontwikkelt niet remt. Sterker nog, hij leert nog volop bij in Nederland. "Het belangrijkste is dat je naar je eigen ontwikkeling blijft kijken. Die moet zich in een goed tempo blijven voortzetten. Op dit moment vind ik dat ik in Nederland in alle opzichten nog progressie kan boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |