abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51981379
Goeiemorgen, ik zat even op een forum wat te bladeren over een wedstrijd van steaua boekarest en daar kwam ik dit tegen:

Steaua's chairman, Becali who is very rich and also very crazy(!) is putting a lot of pressure on Hagi and the team. He left the first game of the season against Ceahlaul after 12 minutes, being very dissapointed with the team's play. As a result, Bostina, the team's playmaker(who is not symphatised by Becali) hasn't flown to Poland and it seems he will be sold in the Netherlands.

Met de gedachte dat Ajax wel vaker spelers uit Roemenië haalt, wie is deze Bostina en zou deze in de picture kunnen staan bij Ajax? hij zou wel in lijn liggen met de aankopen die tot nu toe gedaan zijn hij is immers 30 jaar oud. T lijkt me zowieso niet logisch dat Ajax achter een spelmaker aan zit maar misschien komt hij Davids vervangen.. nouja het is komkommertijd he dus ik denk ik meld het maar even
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:54:51 #127
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51981621
Wat voor type speler is dat verder?
pi_51982010
Gabriel Bostina. Hij speelt bij Steaua als middenvelder en draagt rugnummer 11. Speelt aan de linkerkant. Hij is 30 jaar en heeft inmiddels. Heeft inmiddels 99 wedstrijden gespeelt voor Steaua en daarin 17 maal het net gevonden. Heeft afgelopen jaar nog gespeelt tegen Heerenveen in de Uefa Cup.
pi_51982065
Sorry speelde 2 seizoenen geleden tegen Heerenveen. Foutje. Op 23-02-2006
pi_51982132
hier staat ook nog een klein artikel waar dus waarschijnlijk hetzelfde instaat als wat op dat forum stond, maar ik kan geen roemeens dus misschien kan iemand vertalen?

http://www.sport365.ro/Tr(...)ucuresti-n29342.html

ik zal verder nog even wat meer info over zijn positie en statistieken te krijgen
pi_51982408

A mercurial talent, left-sided midfielder Gabriel Bostina has drawn admiring glances since his arrival at FC Steaua Bucuresti.

Club
Discovered at FC Cimentul Fieni, Bostina established his reputation in a three-season spell at CF Otelul Galati before moving on to Steaua in the summer of 2002. Technically gifted and possessed of a powerful shot, he has nonetheless been a controversial figure since. His skill has rarely been in doubt, and when in form he has proved a real menace, although his commitment to the cause is occasionally questioned by Steaua's demanding fans. For a while it looked like Steaua would offload him to another club but in the end he stayed in Bucharest and featured regularly in the club's league title wins in 2005 and 2006.

National team
He has made occasional appearances for Romania since his international debut in November 2005.

Did you know?
Bostina's exciting style saw him nicknamed 'the Ghencea Ronaldinho'.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_51982434
quote:
'Urzaiz goede aankoop van Ajax'

Datum: 31-jul-2007 09:56

Volgens Johan Neeskens gaat Ajax gaat nog veel plezier beleven aan Ismael Urzaiz. De 35-jarige Spanjaard kwam over van Athletic de Bilbao. “Omdat Ajax twee systemen hanteert, kunnen ze Urzaiz op verschillende manieren gebruiken”, zegt Neeskens in de nieuwste Sportweek. “Ik heb begrepen dat hij is gehaald als pinchhitter, maar als ze met twee spitsen spelen, zou Urzaiz ook als diepste aanvaller kunnen fungeren, met Huntelaar die om hem heen speelt.”

Neeskens weet precies waar Urzaiz’ sterke punten liggen. “Hij is een perfect aanspeelpunt tegen ploegen die zich terugtrekken. En beresterk voor het doel: bij voorzetten gooit hij dat hele lichaam in de strijd en dan komt er wat op je af, hoor.”
Van Sportweek...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51982448
Het is echt te rustig rondom Ajax... er moet echt weer gevoetbald worden. Ik krijg spontaan zin in het Amsterdam Tournament.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51982520
Bedankt voor de info egoTRON, maarja er staat dus niet bij naar welke club hij misschien zou gaan. Nu is er vanuit ajax over de andere transfers ook niets gelekt binnen Nederland. T lijkt mij in ieder geval een interessante speler
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:42:28 #135
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51982626
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:33 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van Sportweek...
De Nees ziet het goed!
pi_51983378
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we op een gegeven moment ook een straatlengte achterstand op PSV en alleen omdat PSV zelf liep te kloten hadden we nog een kans op het kampioenschap.

Met de huidige selectie heb je zelfs minder schaduwspelers dan vorig jaar, dus elke blessure gaat je bijna punten kosten heb ik het idee.

Dus v Geel moet en zal iets moeten doen. Anders geef ik geen cent meer voor zijn mooie woorden over ambities etc. Maar zover is het natuurlijk nog niet .
Helemaal mee eens!

Ik hoop dat er snel eens wat beweging komt in die transfers rondom Ajax. Over 2 weken staat de voorronde van de CL op het programma en dan moeten er toch nog wat versterkingen bijgekomen zijn!
pi_51983640
quote:
National team
He has made occasional appearances for Romania since his international debut in November 2005.
En dat voor iemand van 30....zou ik nou niet echt warm van worden. Volgens mij speelt hij zelden mee met het Roemeens elftal.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:26:56 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51983717
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:12 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Ik hoop dat er snel eens wat beweging komt in die transfers rondom Ajax. Over 2 weken staat de voorronde van de CL op het programma en dan moeten er toch nog wat versterkingen bijgekomen zijn!
En het liefst zo snel mogelijk zodat nieuwe aankopen ook nog een beetje kunnen wennen aan de Ajax stijl en hun medespelers.

Er moet gewoon een goed degelijk team staan bij de CL kwalificatie, want als Ajax die nu weer niet haalt is het seizoen eigenlijk alweer mislukt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_51983758
OP VZ hebben ze het lijstje....

Delgado of Quincy.....
Ajax!!
pi_51983767
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

En dat voor iemand van 30....zou ik nou niet echt warm van worden. Volgens mij speelt hij zelden mee met het Roemeens elftal.
Hij heeft vier interlands gespeeld...
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_51983927
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En het liefst zo snel mogelijk zodat nieuwe aankopen ook nog een beetje kunnen wennen aan de Ajax stijl en hun medespelers.
daarom wilde HtC ook spelers die al eens in NL hebben gespeeld volgens mij...
pi_51983966
Géén Prieto volgens van Geel (en een vage bron )
http://ajax.blieb.nl/arti(...)erking_op_links.html
pi_51984165
Zo'n Quincy lijkt me nou echt niet nuttig. Zelfs als hij zou leren om z'n circuscapriolen alleen uit te voeren als het efficient is, blijft het een speler die z'n spits weinig zal bedienen. Hij is geen man van de geniale pass of loepzuivere voorzet.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:46:17 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51984206
Ik denk dat we binnenkort wel weer een teleurgestelde HtC ergens zien met een opmerking als : we konden niemand vinden, we moeten het hiermee doen. Uiteraard gevolgd door een weinig overtuigend: maar we hebben kwaliteit in huis genoeg om mee te doen om het kampioenschap.

*edit* Az heeft wel hun gewilde aankoop binnen lees ik net. Pelle dus.
Get woke, go broke!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:01:31 #145
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_51984685
Wanneer zou Leonardo ook alweer terug inzetbaar zijn?
Burnt to the core but not broken
  Redactie Games dinsdag 31 juli 2007 @ 12:03:32 #146
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51984739
Hopelijk snel.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:06:57 #147
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51984832
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef PPL het volgende:
Wanneer zou Leonardo ook alweer terug inzetbaar zijn?
September gaat-ie volgens mij weer voluit trainen.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:10:46 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51984929
Na de CL kwalificatie dus. En nogmaals er moet en zal een team staan dat de CL kan halen, ook tegen een sterke tegenstander.

Ajax kan het zich niet veroorloven, zowel financieel als sportief gezien, de CL weer niet te halen.
Get woke, go broke!
pi_51985465
Van Geel verras ons plz
AFC AJAX
pi_51985585
quote:
Huntelaar wil medio 2008 naar buitenland
Klaas Jan Huntelaar staat mogelijk aan de vooravond van zijn laatste seizoen in de Nederlandse competitie. De spits van Ajax heeft in een interview met Sportweek laten weten dat hij na dit seizoen open staat voor een buitenlands avontuur.

"Ik wil me nog een jaar in Nederland ontwikkelen, daarna zou de stap naar het buitenland logischer zijn. Er waren mensen in mijn omgeving die tegen me zeiden: weet je zeker dat je de stap niet wilt maken? Ik ben erover na gaan denken en besloot weloverwogen dat ik het nog niet wilde. Zoiets beslis je zélf, dat doet niemand anders", zegt de 23-jarige aanvaller, die in januari 2006 naar Ajax kwam.

Huntelaar is er van overtuigd dat de Eredivisie zijn ontwikkelt niet remt. Sterker nog, hij leert nog volop bij in Nederland. "Het belangrijkste is dat je naar je eigen ontwikkeling blijft kijken. Die moet zich in een goed tempo blijven voortzetten. Op dit moment vind ik dat ik in Nederland in alle opzichten nog progressie kan boeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')