ik kan ze niet pakken zijn toch veel te heetquote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef opgebaarde het volgende:
leg ze neer
er zijn al 2 zowat ontploft ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
20 minuten door laten koken, er dan even in prikken, kom je er door dan zijn ze gaar.
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
er zijn al 2 zowat ontploft ofzo
moet je er dan nog wel in prikken?
ik heb ze in de eierkoker gedaanquote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of wacht. Hoe zit 't nu?. Heb je ze in een laagje water gelegd wat nu net is gaan koken?
hoe kan je ze droog laten koken dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Droog laten koken, daarna afspoelen met azijn.
Zeg, het zijn geen frites.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt er toch hopelijk wel genoeg zout op gedaan hè?
Ja, gtodver, ik doe zo snel die zout erop he? flikkert die deksel eraf.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben jij hier de aardappelkookexpert of ik? Doe het voor het te laat is.
inderdaad, ik kom er net achter dat ik helemaal geen aardappels heb.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:29 schreef JK het volgende:
Azijn? Heb je helemaal niet nodig joh.
Het waren wortels die je aan het koken was he, die lijken ook veel op aardappels natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
inderdaad, ik kom er net achter dat ik helemaal geen aardappels heb. [afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:Ik ken je probleem TS.
Ik heb op die manier al 2 eierkokers naar de pleuris geholpen
Edn vergeet de peper nietquote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt er toch hopelijk wel genoeg zout op gedaan hè?
Je vergeet de azijnquote:Op maandag 30 juli 2007 19:12 schreef bucketrogue het volgende:
1. Schil de aardappels
2. Gooi de geschilde aardappels in een pan (geen koekepan).
3. Gooi de schillen weg (!).
4. Vul de pan met water zodat het water net boven de aardappels staat.
5. Gooi een paar flinke scheuten zout in de pan.
6. Breng het water aan de kook.
7. Zodra het water kookt zet je het vuur laag en laat je het zo'n 40 minuten lang staan.
8. Prik dan in je aardappels; als je er doorheen kan prikken zijn ze gaar, als je niet eens halverwege zijn dan zijn ze nog niet gaar.
Eet smakelijk!
Nee hoor, ik gooi er nooit azijn op.quote:
johquote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Heb ik iig nooit gebruikt om een aardappel te koken.
Toevoeging: Strooi dit:quote:Op maandag 30 juli 2007 19:12 schreef bucketrogue het volgende:
1. Schil de aardappels.
7. Zodra het water kookt zet je het vuur laag en laat je het zo'n 40 minuten lang staan.
8. Prik dan in je aardappels; als je er doorheen kan prikken zijn ze gaar, als je niet eens halverwege zijn dan zijn ze nog niet gaar.
Eet smakelijk!
40 minuten wtfquote:Op maandag 30 juli 2007 19:12 schreef bucketrogue het volgende:
1. Schil de aardappels.
Eet smakelijk!
eierkoker bedoel je?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:34 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zou de pan door het raam heen meppen.
rijst/pasta met aardappelen? Je gaat toch niet alleen maar aardappelen eten?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef enter het volgende:
Niet dat ik vaak aardappels ga makenliever rijst, pasta.. etc
Ben je suicidaal ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Sebasser die aardappels kookt, daar moet ik bij zijn![]()
Ik ken serieus mensen die niet anders kunnen dan aardappels ongaar en/of tot snot gekookt af te leveren.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt schat, wat heb je gedaaan? Aardappels kúnnen niet mislukken.
Je vergeet de mensen die aardappels keer op keer weten te laten verbrandenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:11 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik ken serieus mensen die niet anders kunnen dan aardappels ongaar en/of tot snot gekookt af te leveren.
bij het koken van aardappels?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen die aardappels keer op keer weten te laten verbranden![]()
Heldquote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef enter het volgende:
Niet dat ik vaak aardappels ga makenliever rijst, pasta.. etc
We zitten te wachten op het volgende kookexperiment, mét eierkokerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar slaat die kick nou weer op?
Iemand wil iets weten? Dat is toch niet raar? En ik wil hetzelfde wel wetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar slaat die kick nou weer op?
Ik mag de keuken niet meer gebruiken van ons mam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sebas wanneer ga je weer koken?
Ik kan me er íéts bij voorstellenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik mag de keuken niet meer gebruiken van ons mam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |