jaquote:Op maandag 30 juli 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ah, 'succes' sloeg dus op 'fotovraag', niet op TdF.
Slaap wel !quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Yup. Fantastische Film... Nu ga ik echt naar bed..
Slaap lekker
Ja klopt, die dikke in zn busje zingt dat mee met de radio.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
American History X?
Die heeft bij mijn weten nooit zo'n foute snor gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 23:30 schreef qonmann het volgende:
Linford Christie ?
Nee, dit is een Brit, goud tijdens de Olympische Spelen van 1980 en 1984.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ben Johnson?
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef qonmann het volgende:
tienkamper denk ik ...kan alleen niet op zijn naam komen
Neuh, dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:39 schreef Plasterk het volgende:
was hij de eerste zwarte atleet met een medaille?
Hij is echt heel bekend maar mijn geheugen laat me in de steek ..quote:
quote:Francis Morgan, CBE (born July 30, 1958 in Worcester Park), known commonly as
![]()
, is a former decathlete from England. He won the decathlon gold medal at the Olympic Games in 1980 and 1984, and broke the world record for the event four times. Thompson is of Nigerian and Scottish heritage.
Dat is de naam , ik heb'm weerquote:Op maandag 30 juli 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Daley Thompson.
Hij lijkt wel een beetje!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
Adamo??
Na twee foto's?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
Hiint??
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
Paul Anka?
Canadaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:01 schreef qonmann het volgende:
waar zou ie vandaan komen .
Oooo jaaaa!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
Paul Anka?
quote:
De Engelse tekstquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
Oooo jaaaa!!!!!
Nu je het zegt! Maar die schreef niet My Way voor F. Sinatra.
Dat was toch een fransman, jacques nmogwatr??
Ja! Waarom weet jij dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
Keroppi??
Ach, de tákst!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Engelse tekstSorry voor het misverstand.
no offence, maar dit weet je of dit weet je niet. Waarom dan de vraagtekens???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
Keroppi??
Ghehehe, omdat een FOK!ster zo heet, en jarenlang dit plaaje als avatar had. Het was dan ook eenpure gokquote:
okquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehehe, omdat een FOK!ster zo heet, en jarenlang dit plaaje als avatar had. Het was dan ook eenpure gok
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef Plasterk het volgende:
[..]
no offence, maar dit weet je of dit weet je niet. Waarom dan de vraagtekens???
Omdat ze overduidelijk heeft gegoogled natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef Plasterk het volgende:
Ik zet ook wel eens vraagtekens hoor, ook al ben ik er 99,9% zeker vanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef Plasterk het volgende:
Het zijn mijn favoriete vragen wanneer ik vermoed dat een newbie googlet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef qonmann het volgende:
Plaatjes googlen dat moet wel een gat in de markt zijn ..
Heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef wyccie het volgende:
Soms denk ik zeker te weten wat het antwoord is en zet ik heel blij en overtuigd mijn antwoord neer, en dan blijkt het hartstikke fout te zijn.
Verweet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:17 schreef Plasterk het volgende:
Dan had je dat er bij moeten zetten, je verwijtte mij dat gisteren ook![]()
was dus een geintje
verweetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:17 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dan had je dat er bij moeten zetten, je verwijtte mij dat gisteren ook![]()
Wat een leukerdje... Is zijn staartje gecoupeerd, of hoe noem je dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
Er is seriues iets mis met mijn muis, die hapert heel de tijd.
Afijn, wij waren vanavond even zwemmen met de hond en toen kwamen we dit schatje tegen.
Aaaaaaahhhhhhh
[afbeelding]
Ik heb wel geluid maar ik doe geen geluidsvragenuit solidariteit met de mensen die geen geluid hebbenquote:
Ja helaas wel. Maar het was een droppie van een puppy. En er liep een meisje met een speentje, en toen ging die pup daarmee lopen, en echt op sabbelen, zo koddig!! Helaas zijn alle foto's daarvan mislukt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een leukerdje... Is zijn staartje gecoupeerd, of hoe noem je dat?
quote:
Ziet er mooi uit !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik bewerk altijd dezelfde avond de foto's die ik die dag gemaakt heb, en daar hoort een kader ook bij vind ik
Canon 350 rebelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:23 schreef wyccie het volgende:
Welk toestel heb je, ER?
Oooooooooh je hebt geeditquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:23 schreef Plasterk het volgende:
Noem hun namen of noem een van de bekendste hits van dit inmiddels gescheiden echtpaar.
[afbeelding]
Felicita, maar reken hem toch goed. En inderdaad Al Bano en Romina Powerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
Felicidad
Heet het echt zoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
Canon 350 rebel
ik heb binnen een seconde ge-edit omdat ik een deel van de vraag vergeten was. Maar jij was sowieso de snelste met de vraag die er eerst stond.quote:
Helemaal voluit Canon EOS 350D Rebel XTquote:
Nee, stel maar een nieuwe vraag, dat lijkt me beter. Je moet ook niet editen!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:26 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Felicita, maar reken hem toch goed. En inderdaad Al Bano en Romina Power
ElizabethR +1
ik heb binnen een seconde ge-edit omdat ik een deel van de vraag vergeten was. Maar jij was sowieso de snelste met de vraag die er eerst stond. Dus dat maakt voor de punttoekenning niet uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, stel maar een nieuwe vraag, dat lijkt me beter. Je moet ook niet editen!!
Ow, deze had ik nog niet gezien. Iedereen het daarmee eens? Anders moet plasterk gewoon maar een nieuwe vraag doen hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:27 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik heb binnen een seconde ge-edit omdat ik een deel van de vraag vergeten was. Maar jij was sowieso de snelste met de vraag die er eerst stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |