abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 1999 @ 16:58:00 #1
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_200677
Mona gaat er niet uit (denk ik). Er is veel te doen geweest over Mona. Zij kwam als nieuweling en werdt niet geaccepteerd vorige week. Inneens is ze van de een op de andere dag geaccepteerd. Er is denk ik iets over gezegt tegen de bewoners door Veronica. Het zal vanaf het begin voor de hand liggen dat zij er uit moet. Maar als er dadelijk weer iemand op zou stappen (bijv. Ruud als hij toch voor zijn dochtertje Bibi kiest) dan komt er weer iemand voor in de plaats. Die persoon zal ook weer hetzelfde behandeld worden. En ook door de huidige bewoners eruit gestemd worden. Mona zal dus deze stemronde halen. Maar de volgende keer is het exit Mona!!
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_200678
Tot wanneer mag er eigenlijk een nieuwe bewoner bij komen? (Als er iemand net als Tara uit zichzelf opstapt)Of zijn dat van die regels die door V op het laatst bedacht worden en dus niet bekend zijn?
En ik denk ook niet dat Mona er uit gaat, alleen al gezien de publiciteit om haar (zie de roddelbladen deze week, allemaal op de voorkant Mona)
pi_200679
Ik had al gehoord dat er later twee tegelijk uitgezet worden. Als vlak daarvoor iemand uitzichzelf het pand verlaat zal er niemand bijgezet hoeven worden. Dan is er in ieder geval nog een belronde voor die ene persoon die het bokje is .
  donderdag 14 oktober 1999 @ 17:20:00 #4
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200680
quote:
op 10-14-1999 om 04:58 PM schreef jooltje het volgende:
Mona gaat er niet uit (denk ik). Er is veel te doen geweest over Mona. Zij kwam als nieuweling en werdt niet geaccepteerd vorige week. Inneens is ze van de een op de andere dag geaccepteerd. Er is denk ik iets over gezegt tegen de bewoners door Veronica. Het zal vanaf het begin voor de hand liggen dat zij er uit moet. Maar als er dadelijk weer iemand op zou stappen (bijv. Ruud als hij toch voor zijn dochtertje Bibi kiest) dan komt er weer iemand voor in de plaats. Die persoon zal ook weer hetzelfde behandeld worden.

Dat hoeft niet. Het hangt van twee dingen af: de sfeer in het huis, en de opstelling van die persoon.
Als het dikke oorlog is op het moment dat die persoon binnenkomt, dan heeft hij/zij een kansje, als-ie de goede partij kiest (Mona koos met Sabine net de verkeerde).
Veel belangrijker nog, is de opstelling: als Mona zich heel rustig had gehouden, veel interesse had getoond in haar medebewoners, en zich niet te overdreven dienstbaar had gemaakt, dan was eea misschien anders verlopen. Eerst de groep lekker aan haar laten snuffelen, en pas later proberen een plaatje te veroveren.
(tja, ze heeft d'r uiterlijk niet mee, maar dat zegt nog niet alles)

pi_200681
Ik begreep dat Mona twee weken stand-by moest blijven. Als iemand binnen twee weken zou vertrekken, kon zij invallen. Als er nu weer iemand vrijwillig vertrekt, dan zal er geen nieuwe meer bij komen. want de opstartfase is over.

Ik hoop echt dat Mona de eerstvolgende ronde eruit vliegt, ze verziekt de serie !!!!

Kapot is leuker
pi_200682
En waarom zou Mona er niet uit vliegen? Van wie krijgt ze steun, behalve van Sabine? Voor de rest is het veilig genoeg om op Mona te stemmen. En ook al doen Willem en Ruud aardig tegen haar, ook zij zullen 2 personen moeten nomineren (ook al is de kans groot dat ze Sabine noemen, gezien het gesprek van gisteren).
  donderdag 14 oktober 1999 @ 17:37:00 #7
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_200683
Als er nu 2 mensen weg zouden moeten dan wordt het denk ik wel heel rustig in het huis. Ik hoop dat Mona er dan ook tussen zit. Sabine is denk ik goed voor de kijkcijfers. Maar ze heeft wel de verkeerde dingen gezegt de afgelopen dagen. Het zou goed kunnen dat zij met z'n tweeen weg moeten. Maar stel dat Mona blijft en Sabine weg moet dan kan ze alleen bij Ruud en Willem rond hangen. Ze heeft zich verkeerd geuit tegenover Karin. Karin kan haar wel schieten geloof ik. Maar Ruud en Willem gaan zich ook aan haar overdreven vrolijkheid en de manier hoe ze hun aanspreekt met "mannetje ". Maurice kan haar ook niet goed hebben. Dat merkte ik wel toen ze een keus moest maken wie ze wilde zijn in het rollenspel. Sabiene gebruikt Mona alleen maar want ook tijdens dat rollenspel uite zij zich ook tegen Mona dat ze toch wel een keus kon maken. Ze werd geirriteerd door M. toen ze geen keus wilde maken, Sabiene ging toen geirriteerd vragen wie Willem wilde zijn.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_200684
Mona zou het niet eerlijk vinden als haar huisgenoten haar zouden nomineren met als reden, dat ze er pas twee weken later bij is gekomen....
Want, zo zegt ze: "Ik hoor er nu toch helemaal bij".

Wie bepaalt dat? Mona?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200685
Mona loopt de boel op te FOKken. Beetje roddelen en kleppen tegen Sabine en uiteindelijk haar het woord laten doen in de "ruzie" met Karin. Afgelopen nacht was er volgens de BB-site weer iets:

quote:
Als al vroeg op woensdagavond de meeste bewoners naar bed zijn, blijven Sabine en Bart achter in de woonkamer. Ze kruipen tegen elkaar aan op de bank en omhelzen elkaar innig. Sabine heeft het echter snel gehad en wil naar bed. “Zo, ik ga slapen”, zegt ze tegen Bart en geeft hem een dikke kus. Bart vindt deze toenadering wel prettig en trekt Sabine nog dichter tegen zich aan. Hij wil haar eigenlijk niet laten gaan. “Ok, heel even. Nog één minuutje”, geeft Sabine aan Bart. Hij kijkt met lonkende blikken naar Sabine. Ze maakt de indruk dat ze zich niet prettig voelt in deze situatie. Ineens stormt Mona de huiskamer binnen. Ze windt zich op over Maurice en Karin, die in de damesslaapkamer bij elkaar in bed zijn gekropen. “Als zij dat doen, mogen jullie dat ook.”

Waarom vertelt ze dit niet gewoon rechtstreeks tegen Maurice en Karin? En vandaag in de uitzending een beetje zeuren tegen Ruud en Sabine over het feit dat ze het onrechtvaardig zou vinden als ze genomineerd zou worden omdat ze er als laatste is bijgekomen (en dan Ruud zeggen dat HIJ de andere bewoners MOET vertellen dat ze haar er niet uit mogen gooien). Van mij mag ze er uit, niet alleen omdat ze er als laatste is bijgekomen, maar ook omdat ze het achter de ellebogen heeft!

pi_200686
Mona op de BB-site
quote:

Mona laat zich voorovergebukt op de foto zetten, een lichte inkijk in haar blouse toestaand.

Mona gaat tot uitersten om het Nederlandse publiek aan haar boezem te krijgen..

quote:

Mona maakt zich druk over haar fysieke verschijning. “Oh, ik heb pukkels. Ik heb nooit pukkels.

En dat moeten wij geloven?

quote:
Mona getuigt van zelfkennis: “Schrijf mij maar af.” De bewoners reageren er niet verbaasd op.

Gelukkig dat Mona zelf ook al inziet dat ze beter kan gaan.

quote:
Dan heeft Mona ook nog een puntje. “Er blijven ‘s nachts appelschillen liggen op tafel. Daar word ik heel chagerijnig van ‘s morgens. Dat is hartstikke smerig, het zat onder de vliegjes.”

Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken...

quote:
“Wat klote zeg, die hoelahoop. Ik kan het niet uitstaan, vroeger kon ik het zo goed!” Ruud weet wel waar het aan ligt en geeft raad: “Doe je truitje dan in je broek.” Ja Ruud, dat helpt! Mona bedenkt zelf wel de perfecte oefenmethode: “Ik ga vannacht als jullie slapen wel even naakt oefenen.”

Iemand 's nachts naar de streams gekeken?
Leeft diegene nog?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200687
De bewoners bepalen niet of er iemand uitgaat, ze nomineren alleen! Er moeten 10 nominaties worden uitgebracht. Dan is er natuurlijk een voor Mona bij, al is het alleen maar omdat de andere bewoners het slappe acxuus kunnen aanvoeren dat ze er als laatste is bijgekomen. Na de nominaties bepaalt de rest van Nederland wie er weggaat. Volgens alle peilingen op Internet staat Mona duidelijk voor. Voor alle duidelijkheid: ik geloof nog in het sprookje dat Veronica de stemming niet manipuleert.

pi_200688
quote:
op 10-15-1999 om 12:00 PM schreef garp het volgende:
Voor alle duidelijkheid: ik geloof nog in het sprookje dat Veronica de stemming niet manipuleert.

Wat lief Garp

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

Moderator vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:11:00 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_200689
Tenzij de 'bron van Stenders'klopt natuurlijk, en Willem eruit wordt gezet. Dat zou einde (geloofwaardigheid van) serie betekenen.
Please please please, laat het die dikke valse trol van een Mona zijn die op moet rotten.. wat een achterbakse zeug.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_200690
Het lijkt me sterk dat de bron van Stenders klopt, alleen maar omdat het een bron van Stenders is.
Mocht die bron wel kloppen dan heb je gelijk en is de geloofwaardigheid van Veronica helemaal weg.
Dus of ze nu manipuleren of niet. Willem vliegt er niet uit, want zo stom zijn ze niet bij V.
Alhoewel ze zijn ook zo stom om BB te gaan uitzenden op een tijdstip dat er niemand kijkt. Dat rtl4 GTST naar 7 uur zet.
Proud to be a scout
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:35:00 #15
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_200691
Maar natuurlijk gaat Mona er wel uit!!
pi_200692
Lelijke Mona eruit ! .....

Valse Sabien eruit ! .....

De "spanning" eruit ?

Dan wordt het helemaal zo'n duf ingeslapen zooitje bewoners die het helemaal met elkaar eens is.

OK ! OK ! Die twee meuten zijn oproerkraaiers, (al dan niet in dienst van V.),maar dan kunnen we nog wat zien en meemaken in de uitzendingen....ik krijg anders zo'n hippie gevoel .

pi_200693
quote:
op 10-14-1999 om 09:41 PM schreef Barbarella het volgende:
Mona op de BB-site
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
“Wat klote zeg, die hoelahoop. Ik kan het niet uitstaan, vroeger kon ik het zo goed!” Ruud weet wel waar het aan ligt en geeft raad: “Doe je truitje dan in je broek.” Ja Ruud, dat helpt! Mona bedenkt zelf wel de perfecte oefenmethode: “Ik ga vannacht als jullie slapen wel even naakt oefenen.”
--------------------------------------------------------------------------------

Iemand 's nachts naar de streams gekeken?
Leeft diegene nog?

Potverdikkie, das nou jammer, heb ik dat gemist! Ik had eigenlijk eens ff willen testen of ik het aan had gekund. FF een avondje survival-en!

[Dit bericht is gewijzigd door P-Syko (Datum 15 Oktober 1999).]

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 17:05:00 #18
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_200694
Ze moet er ook gewoon uit

VERHUIZEN

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 17:13:00 #19
663 BWstudent
lees: studente
pi_200695
Ik word gek van al die A'dammers die haar steunen.

WEG MET MONA

(En met Karin)

Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

pi_200696
Kan iedereen 1 er niet uit
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_200697
Iedereen eruit idd! Het huis affakkelen en het forum opdoeken.

V. van de buis, het internet afsluiten en zodra ik thuis kom trek ik de kabel uit de TV. Lekker bij een 25W peertje zitten kniezen...(zie signature)

()

vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:47:00 #22
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_200698
IK DENK DAT JULLIE HET ALEMAAL MIS HEBBEN OVER MONA , HET KAN OOK WEL HEEL ANDERS GAAN WORDEN ZONDAG...MEER ZEG IK NIET
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:00:00 #23
242 Pinball
Electric Monk
pi_200699
Ooooooh plieeees!

Chantal, doe es vertellen?
Wat weet jij wat wij niet weten?
Heeft je zus nog troeven waarmee ze stemmen gaat winnen dan? Belastingverlaging?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_200700
quote:
op 10-15-1999 om 10:47 PM schreef chantal het volgende:
IK DENK DAT JULLIE HET ALEMAAL MIS HEBBEN OVER MONA , HET KAN OOK WEL HEEL ANDERS GAAN WORDEN ZONDAG...MEER ZEG IK NIET

Chantal, of zus van Mona?. Begint toch wel op te vallen dat je alleen reageert op topics over Mona. En hoe, zou ik ook doen als het over mijn broer gaat!

Doe niet zielig en zeg wat je weet. Als je niks wil zeggen ga dan lekker naar het Monararium in Hardewijk.

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_200701
Chantal
Nu maak je me pas echt nieuwsgierig. Ik ga maandag zeker kijken!!!
Als ik de spanning maar aan kan. Ik tel de minuten. Welk een verrassing staat ons te wachten? Blijkt Mona eigenlijk Rolf Wouters te zijn met een masker? Is Mona eigenlijk het denkbeeldige vriendinnetje van Sabine en bestaat ze eigenlijk helemaal niet? Gaat Mona zondag iedereen in huis te lijf met de bijl? Wat een kwelling die spanning....
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 00:17:00 #26
215 misterDre
Paint it black!
pi_200702
He Chantal, heette je eerst niet Linsey of is dat je andere zus en draaien jullie wisseldiensten.

Heeft iemand misschien m'n hoelahoep gezien???

pi_200703
Het lijkt mij heel duidelijk, Mona is een man. Door de budgetbeperking raakt zij verlost van een aantal buikrollen (dat doet ze expres, verklaart het belabberde hoelahoepen, ze wist best dat dat een taille vereist). Op een dag is zij dusdanig veel gewicht kwijt dat ze 's morgen uit bed stapt, naar beneden kijkt en (hier gaat de stream dicht) denkt "Shit, dát was ik nog vergeten weg te laten halen".
Mona blijkt fors geschapen, Bart ontdekt opeens waarom hij van die ondefineerbare erotische gevoelens voor haar heeft en Ruud taait afgeknapt af nu hij niet meer de grootste heeft.
Dit foutje bij Mona's sexoperatie werd per toeval ontdekt bij V's medische keuring. Mona zelf (en al haar broers) zijn het allang vergeten. Zij wordt dus door V pas weggewerkt als ze genoeg gewicht kwijt is om onder haar huidige afdakje te kunnen kijken.Dat levert best geinige tv, toch? Verklaart ook meteen die moeilijke weekopdrachten: pure Mona-uithongering.
pi_200704
Weg met die dikke vetklep

Red Mona..........
Gooi ze terug in zee.......

Van alles is weer waardeloos

pi_200705
Mona is niet voor niks de naam van een toetjesfabrikant
too much is not enough....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: