Nope, de wereld vergaat etcquote:
Oh lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:43 schreef Aarti het volgende:
die had ie niet
maar wel een lekker broodje kip die ik nu lunch![]()
preciesquote:
Maar om een antwoord te geven: ik slaap de laatste tijd bar slecht.quote:
Enig idee waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar om een antwoord te geven: ik slaap de laatste tijd bar slecht.
Ach ja als dat alles is... daar lig ik niet wakker van hoor, daar hebben we toch allemaal last van dan.quote:
oh bah. lig je te piekeren, of zo? Heb je de standaard dingen als wandelingetjes, kop warme melk en zo voor het slapen gaan al geprobeerD?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar om een antwoord te geven: ik slaap de laatste tijd bar slecht.
Nee, ik heb alleen quick reply aan van fok en gebruik altijd PIquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef OA het volgende:
Ph, heb jij je standaard PI op [afbeelding] staan?
Als de kat van huis is..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef OA het volgende:
Hé, ik zit 'even' 10 minuten aan de telefoon en meteen is het druk![]()
Krijg ik daar een baan mee die nog fatsoenlijk is qua reistijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh bah. lig je te piekeren, of zo? Heb je de standaard dingen als wandelingetjes, kop warme melk en zo voor het slapen gaan al geprobeerD?
Nee, maar nachten wakkerliggen helpt je daar ook niet aan, vrees ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg ik daar een baan mee die nog fatsoenlijk is qua reistijd
Ik gebruik ook immer een PIquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen quick reply aan van fok en gebruik altijd PI
Idd.quote:
Bedenk alles wat slecht is...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Dat kan ik me dan weer niet herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |