Zinnen maken niet is je kant van de sterkste hè?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef Razor21 het volgende:
Doe maar niet klagen over gerespecteerde users is not done.....nu krijg je een ban.![]()
Dat is ook het geval van 70 % van de mensen die in de Bijlmer wonenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zinnen maken niet is je kant van de sterkste hè?
Dat komt door El Al..quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is ook het geval van 70 % van de mensen die in de Bijlmer wonen![]()
Hahaha het is dat ik op mijn werk zit anders had ik die foto van jou (al kotsend) erop gezetquote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Stomme rotzus met![]()
![]()
![]()
die stomme rot kater :
[afbeelding]
Is ze blind?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Stomme rotzus met![]()
![]()
![]()
die stomme rot kater :
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Stomme rotzus met![]()
![]()
![]()
die stomme rot kater :
[afbeelding]
Laten we dit topic nog gewoon even open hoor, geen probleemquote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef wendy4ever het volgende:
[..]
Hahaha het is dat ik op mijn werk zit anders had ik die foto van jou (al kotsend) erop gezet![]()
Doe maar. Niet klagen over gerespecteerde users is not done. Nu krijg je een ban.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef Razor21 het volgende:
Doe maar niet klagen over gerespecteerde users is not done.....nu krijg je een ban.![]()
Ook niet goed is zijn verkeerde woordjequote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Doe maar. Niet klagen over gerespecteerde users is not done. Nu krijg je een ban.
of:
Doe maar niet. Klagen over gerespecteerde users is noet done. Nu krijg je een ban.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook niet goed is zijn verkeerde woordje
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef valek het volgende:
Ik wacht op die kotsfoto's. Maar ik begrijp dat Razor21 een laffe drinker is.
Ik denk dat jij na een uurtje drinken met mij al horizontaal verplaatst moet worden naar het ziekenhuis.quote:
Ik vind je stoer mag ik je aanrakenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:51 schreef valek het volgende:
[..]
Ik denk dat jij na een uurtje drinken met mij al horizontaal verplaatst moet worden naar het ziekenhuis.
zomgquote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef chiren het volgende:
Meer zusjepics
Nee, ben geen homo. En alleen sommige mensen mogen mij aanraken.quote:
Wat drink je dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:51 schreef valek het volgende:
[..]
Ik denk dat jij na een uurtje drinken met mij al horizontaal verplaatst moet worden naar het ziekenhuis.
zusjespis denk ikquote:
quote:
Snap sarcasme en lees je eigen posts na.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zijn de leestekens op de bon ofzo.
Ook: 'niet goed', is zijn verkeerde woordje.
Ook niet: 'goed', is zijn verkeerde woordje.
'ook niet goed', is zijn verkeerde woordje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |