Zinnen maken niet is je kant van de sterkste hè?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef Razor21 het volgende:
Doe maar niet klagen over gerespecteerde users is not done.....nu krijg je een ban.![]()
Dat is ook het geval van 70 % van de mensen die in de Bijlmer wonenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zinnen maken niet is je kant van de sterkste hè?
Dat komt door El Al..quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is ook het geval van 70 % van de mensen die in de Bijlmer wonen![]()
Hahaha het is dat ik op mijn werk zit anders had ik die foto van jou (al kotsend) erop gezetquote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Stomme rotzus met![]()
![]()
![]()
die stomme rot kater :
[afbeelding]
Is ze blind?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Stomme rotzus met![]()
![]()
![]()
die stomme rot kater :
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Stomme rotzus met![]()
![]()
![]()
die stomme rot kater :
[afbeelding]
Laten we dit topic nog gewoon even open hoor, geen probleemquote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef wendy4ever het volgende:
[..]
Hahaha het is dat ik op mijn werk zit anders had ik die foto van jou (al kotsend) erop gezet![]()
Doe maar. Niet klagen over gerespecteerde users is not done. Nu krijg je een ban.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef Razor21 het volgende:
Doe maar niet klagen over gerespecteerde users is not done.....nu krijg je een ban.![]()
Ook niet goed is zijn verkeerde woordjequote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Doe maar. Niet klagen over gerespecteerde users is not done. Nu krijg je een ban.
of:
Doe maar niet. Klagen over gerespecteerde users is noet done. Nu krijg je een ban.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook niet goed is zijn verkeerde woordje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |