Huub verveelt zich gewoonquote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
Huub denkt nu tv te maken met die ruzies met Palma maar die hebben we nu toch wel gezien? kom is met wat nieuws!
Palma was errrrrrrrrrug verkeerd, ze noemde Lieke o.a. kuthoer, en dat schoot hem in het verkeerde keelgat. Buiten dat was Palma weer aan het liegen over van alles en nog wat.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef rooie3 het volgende:
Denk ga even bijlezen op villa vandaag ,maar wat daar staat is weer lekker anti Huub.
Was Huub zo verkeerd dan vanmorgen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef wolferl het volgende:
Denniks gaat lachen om half 3.
Tering wat kan je die gozer blij maken met een dooie muskikker.
Je bedoelt, geef hem een spiegel?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef wolferl het volgende:
Tering wat kan je die gozer blij maken met een dooie mus.
smeeeekt meeeeeeequote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef Liess het volgende:
*Smeekt om Saffaa*
Waar mee loopt hij nu weer te dreigen dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef wolferl het volgende:
Tering wat kan je die gozer blij maken met een dooie mus.
Liever niet, ik hoop dat die halve vent door de febo nu eens gesommeerd wordt der werk te doen. Dit slaat totaal nergens op tenzij het de Palma show moet gaan worden op RTL, al heb ik zo'n gevoel dat ze eruit vliegt bij de overgang.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef Liess het volgende:
*Smeekt om Saffaa*
Palma is gewoon asociaal.Wat dat mens eruit kraamt is gewoon niet normaal meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Palma was errrrrrrrrrug verkeerd, ze noemde Lieke o.a. kuthoer, en dat schoot hem in het verkeerde keelgat. Buiten dat was Palma weer aan het liegen over van alles en nog wat.
Overgang Sonja? Met terugwerkende kracht bedoel je? Prima ideequote:Op maandag 30 juli 2007 13:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Lieve niet, ik hoop dat die halve vent door de febo nu eens gesommeerd wordt der werk te doen. Dit slaat totaal nergens op tenzij het de Palma shom moet gaan worden op RTL, al heb ik zo'n gevoel dat ze eruit vliegt bij de overgang.
Dit is - op een andere manier - net zo erg.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Even de aandacht van Palma af...al is deze aandacht ook verkeerd..dat geef ik toe![]()
Amanda en Nadia die het over kleding en sex hebben tijdens het tangenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
Huub denkt nu tv te maken met die ruzies met Palma maar die hebben we nu toch wel gezien? kom is met wat nieuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |