abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2007 @ 10:32:31 #1
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51953525
Mij werd gevraagd te kijken of ik een brief in het engels kon screenen op fouten. Nu zie ik zelfs wel dat er veel fouten in de brief zitten , maar toch ben ik er niet zeker van dat ik alle fouten eruit zal halen. De brief is echt van een bedroevend niveau, dus maak je borst maar nat.

Wie zou me willen helpen (op dit moment) om de tekst goed te verbeteren? Bedankt.

dear mandam or sir.
this letter is regarding Pietje Puk carecter referance and duties to out company.
Pietje Puk had began with use in the starting point of the company since 1998 trugh november 2007 out thouse years Pietje had shown talent and skils beyond what had we expected from him,he had a city or a suburb target and made sure the seling and ability deliver was sucsesful,he had moved on to organising 25 people to do national campaign,trugh this duities Pietje had teach the logic and function of the reality to realate to co workers,hes atitude and positive intusiasym has got him to the highest level and digre in my company,Pietje Puk had move on to have started companys for me in antuwerp belgiam he had cordenated in the start on his own and had find the corect people to make a grate coperation,had he finsh that and had i given him the task to do and find and organised him self with his own team wich i gave him to start the national target for germany and that had just biuld all the respect of people who had work here in my company Pietje limits was just biulding the company furthere to the maximum point of where we are today, Pietje talent with costomers and clientels is extrodinary,hed make deals to company wich is in the behalf of the layalty to my company hes exelent of how he get the resirch done in deadline and would be dedicated to be send to a potential cliantel and make a contract deal in a point of win win solution,he has the carisma and strong carecter of truthness to me and coaliges and cliants with athere ociates,there was times had flown Pietje from australia to nethereland due to a special jobs that todd him self only could of handle the task and he has never let the compny down in what way, we are a company in midia resirch advertising,we handle bilbords,posters and ultra madia comunication telicomunication to cliantel in bound and out sourse of all mater of andvertising.we would allways be glad to have Pietje back but his ways of chalenging him self is how his power to drive and have victory in his convicting within him self,we miss him and say he is an aset to whom will have him work and hire him.

if you have eny qestion or fethere more reson to ask of his carecter
please do not hesetate.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 30 juli 2007 @ 10:36:39 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51953611
Right... begin maar opnieuw from scratch.

Overigens vermoed ik dat dit je huiswerk is
pi_51953625
Dit is zo bedroevend slecht dat ik de eerste zin al niet snap
pi_51953639
hoeveel schuift het
  maandag 30 juli 2007 @ 10:38:39 #5
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51953656
Dit is een grapje, toch? Het is gewoon nederlands, woord voor woord vertaald in het engels en vervolgens opgesteld door iemand die niet kan typen?

Als dit een aanbevelingsbrief is voor een nieuwe baan, dan doe je er beter aan om hem maar niet te gebruiken...
pi_51953666
te veel fouten! Schrijf die brief inderdaad maar een keer opnieuw!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_51953671
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef Slarioux het volgende:
Right... begin maar opnieuw from scratch.

Precies ja!

Misschien als je nu eens je eigen verbeterde versie ook post zodat mensen kunnen zien dat je er zelf ook 2 minuten in hebt gestoken zou het wat geloofwaardiger worden.
pi_51953691
Uh, het is een reference letter, toch?

Ik wil wel even een rondje taalfouten eruithalen, maar dan zit je nog wel met de stijlfouten. Doen?
  maandag 30 juli 2007 @ 10:40:12 #9
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51953694
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef Slarioux het volgende:
Zijn er nu dan scholen open?
  maandag 30 juli 2007 @ 10:42:15 #10
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_51953752
De kwaliteit is om van te huilen!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  maandag 30 juli 2007 @ 10:42:42 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_51953761
wtf? Babelfish?
[KNE]-Mod
pi_51953782
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:42 schreef ThE_ED het volgende:
wtf? Babelfish?
... maakt niet zoveel spelfouten
pi_51953792
Gooi er maar een spellingscontrole overheen, dit is gewoon in en in triest!

eny qestion
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 30 juli 2007 @ 10:44:07 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51953803
Mensen, dit is niet mijn huiswerk, I swear. Ik zit niet meer op school.

Omdat ik tekstschrijver ben, vroeg iemand me hiernaar te kijken. Overigens is de schrijver geen Nederlander, dus vertaald uit het Nederlands is het niet. Maar dat de persoon in kwestie de engelse taal maar beperkt machtig is, moge duidelijk zijn.

Ik ben me er nu uiteraard ook over aan het buigen, maar ik zou erg blij zijn met wat hulp. Dus wie zou willen, heel erg graag! (Coldfeet, ja, graag!)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51953809
Ik kreeg oogkrampen na de eerste zin. Nee dank je.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_51953812
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Zo te zien scholen voor speciale leerlingen nog wel!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 30 juli 2007 @ 10:44:50 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51953824
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef Keiichi het volgende:

[..]

True. Maar het ziet er zo huiswerk uit.
pi_51953838
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Sugar het volgende:

Omdat ik tekstschrijver ben, vroeg iemand me hiernaar te kijken. Overigens is de schrijver geen Nederlander, dus vertaald uit het Nederlands is het niet. Maar dat de persoon in kwestie de engelse taal maar beperkt machtig is, moge duidelijk zijn.

Ik ben me er nu uiteraard ook over aan het buigen, maar ik zou erg blij zijn met wat hulp. Dus wie zou willen, heel erg graag! (Coldfeet, ja, graag!)
Post eerst maar de versie die je zelf hebt, ik ben niet van plan om dubbel werk te gaan doen!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:47:51 #19
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_51953908
Als je zelfs de landnamen al verkeerd spelt dan ben je er niet echt serieus mee bezig geweest volgens mij.
[KNE]-Mod
  maandag 30 juli 2007 @ 10:48:17 #20
104963 ETA
European Travel Author
pi_51953919
yeah right dat dit serieus is......... kost meer moeite om zo slecht te schrijven dan goed te schrijven

enne doe jij de eerste revisie, daaarna kijken wij er misschien na........
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  maandag 30 juli 2007 @ 10:48:52 #21
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_51953944
Daar begin ik niet eens aan. Bovendien zou ik iemand die zo'n brief schrijft niet aan een baan willen helpen. Dat is zielig voor zijn toekomstige werkgever.
Inhoudelijk (voor zover dat er uit te halen is) is het ook een monster van een brief.
Echt te triest.
Rescuer of the distressed damsel
pi_51953983
quote:

'k Ga je PM-en.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:52:33 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51954030
Goh, wat zijn jullie dramatisch negatief over mijn vraag, zeg. Dat jullie dramatisch doen over de tekst, a la. Ik ben bezig, hoor. Ik zal zo plaatsen wat ik eruit haal, oké?

Serieus is het, helaas, het is ook om te janken, helemaal mee eens.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:52:47 #24
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51954034
quote:
Ga eens gauw terug dan
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 30 juli 2007 @ 10:52:56 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51954039
Thank you, Coldfeet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')