Precies ja!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef Slarioux het volgende:
Right... begin maar opnieuw from scratch.
Overigens vermoed ik dat dit je huiswerk is
Zijn er nu dan scholen open?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef Slarioux het volgende:
Overigens vermoed ik dat dit je huiswerk is
... maakt niet zoveel spelfoutenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:42 schreef ThE_ED het volgende:
wtf? Babelfish?
Zo te zien scholen voor speciale leerlingen nog wel!quote:
Post eerst maar de versie die je zelf hebt, ik ben niet van plan om dubbel werk te gaan doen!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Sugar het volgende:
Mensen, dit is niet mijn huiswerk, I swear.![]()
Ik zit niet meer op school.
![]()
![]()
Omdat ik tekstschrijver ben, vroeg iemand me hiernaar te kijken. Overigens is de schrijver geen Nederlander, dus vertaald uit het Nederlands is het niet. Maar dat de persoon in kwestie de engelse taal maar beperkt machtig is, moge duidelijk zijn.
Ik ben me er nu uiteraard ook over aan het buigen, maar ik zou erg blij zijn met wat hulp. Dus wie zou willen, heel erg graag! (Coldfeet, ja, graag!)
'k Ga je PM-en.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
Omdat ik tekstschrijver ben, vroeg iemand me hiernaar te kijken. Overigens is de schrijver geen Nederlander, dus vertaald uit het Nederlands is het niet. Maar dat de persoon in kwestie de engelse taal maar beperkt machtig is, moge duidelijk zijn.
Ik ben me er nu uiteraard ook over aan het buigen, maar ik zou erg blij zijn met wat hulp. Dus wie zou willen, heel erg graag! (Coldfeet, ja, graag!)
Ga eens gauw terug danquote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |