inderdaad, ik wil m'n krabbels lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef sebabje het volgende:
Hyves is alweer plat... en heb juist een nieuwe krabbel gehad
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef Merel het volgende:
[..]
inderdaad, ik wil m'n krabbels lezen
en ik roep natuurlijk ook altijd hoe stom ik hyves vind, maar stiekem vind ik het hartstikke leuk om iedereen in de gaten te houden en te kijken wie wie kent en wat er van oude klasgenoten is geworden
JE MOET ZOVEEL MOGELIJK VRIENDEN KRIJGEN, DAN BEN JE COO!LLLL!!!!!!:D D:Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef Chandler het volgende:
Ja ik zit er tegenwoordig ook op... zonder foto... wel met vrienden en familie maar weet niet wat ik er te zoeken heb
Zul jij wel snel blijven stekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JE MOET ZOVEEL MOGELIJK VRIENDEN KRIJGEN, DAN BEN JE COO!LLLL!!!!!!:D D:D![]()
:!:) D:)D:!D
:!:!!!!!D:DD
:D!
En als je nou op allebei zit?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef skippy22 het volgende:
Daar zitten best lekkere diertjes Niet van die labiele emo.s die je hier hebt![]()
Zeg dat nog een keer? Je zegt dat je je niet wilt verlagen tot het niveau van Hyves, maar je zwicht toch onder druk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Shitonya het volgende:
hyves is je reinste onzin.. maja om één of andere duistere reden heb ik er ook eentje -_-
quote:en ik roep natuurlijk ook altijd hoe stom ik hyves vind, maar stiekem vind ik het hartstikke leuk om iedereen in de gaten te houden en te kijken wie wie kent en wat er van oude klasgenoten is geworden
Bedankt voor al dat tegenhouden van die ads, maar op forum.fok.nl doe je raar want dan zie ik de header nietquote:
rofl zelfs ik ben 300 keer meer bekekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |