gad-ver-dammequote:
Maar hyves zorgt er wel dat zo'n klote bericht verstuurd word.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Swiffer het volgende:
doet hyves zelf niet.. maar dan zit er iemand op hyves met jouw email adres in zijn adresboek
Ja weet ik... maar ik word er gek van iedere dag zon klote mail..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Swiffer het volgende:
doet hyves zelf niet.. maar dan zit er iemand op hyves met jouw email adres in zijn adresboek
Een ander woord voor Aidsquote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Pakspul het volgende:
Wat is hyves?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:26 schreef Pakspul het volgende:
Is het een praatgroep voor mensen met hiv?
Het is natuurlijk een kwestie van tijd tot er echt een band die naam gaat gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Rekkie het volgende:
Mensen ik ben nog op zoek naar de nieuwe cd van de Podcasts.... enig idee waar ik deze kan krijgen?
Diertjes??quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef skippy22 het volgende:
Daar zitten best lekkere diertjes Niet van die labiele emo.s die je hier hebt![]()
Ja enquote:Op maandag 30 juli 2007 10:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
nerd?
Jij zit op hyves op in contact te komen met "diertjes" en "kippetjes"
Gad-ver-dammequote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga eerst even een urrtje bloggen!
Dat doe ik ook, heb Hyves maar doe er niet veel meequote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef Conorach het volgende:
Hyves... heheh.
Ik doe 't ook, niet heel actief.. dat zou dan weer kansloos zijn.
Idem moi!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef Logitik het volgende:
Yep ,ik zit op Hyves. Het klinkt misschien raar, maar mij leverd het extra contact met vrouwen op
Tja zulke dingen doe ik via de telefoon.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:12 schreef ELdudeness het volgende:
Ik zit zelf niet op hyves maar ik kom er wel is op om is te kijken hoe het gaat met oud bekenden en wat ze nu doen. En je kan soms heel veel over zo'n persoon te weten komen via die krabbels en profiel gegevens. Welke school ze doen, welk neukertje ze hebben , waar ze morgen uitgaan etc etc.
Beetje zielig eigenlijk om al die informatie voor iedereen toegankelijk te maken, maar goed.
En iedereen heeft natuurlijk zijn leukste foto als avater lol. Of hij zij is op vakantie of die gene staat er samen met zijn vriend(en ) en vriendin (nen ) op . En natuurlijk altijd lachen want anders hoor je er al helemaal niet bij.
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja zulke dingen doe ik via de telefoon.
Ik bel mensen op om vervolgens met ze af te spreken in een kroeg bijvoorbeeld.
Das nog veel leuker
Jij heb de huidige telefoonnummers van je klasgenoot uit de tweede van de middelbare school die verhuisd is en je nooit meer hebt gezien?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja zulke dingen doe ik via de telefoon.
Ik bel mensen op om vervolgens met ze af te spreken in een kroeg bijvoorbeeld.
Das nog veel leuker
"vrienden"quote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef afcajos het volgende:
Ik doe t ook, niet echt actief ofzo.. alleen ben ik gister 5x gekrabbeld door een 16 jarig wijf die 400 vrienden op hyves heeft![]()
Ik heb er 50!!
Wanneer ga je haar palen?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef afcajos het volgende:
Ik doe t ook, niet echt actief ofzo.. alleen ben ik gister 5x gekrabbeld door een 16 jarig wijf die 400 vrienden op hyves heeft![]()
Ik heb er 50!!
Amenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef Logitik het volgende:
Yep ,ik zit op Hyves. Het klinkt misschien raar, maar mij leverd het extra contact met vrouwen op
Mensen waar ik geen gegevens van heb, hoef ik niet meer te spreken.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jij heb de huidige telefoonnummers van je klasgenoot uit de tweede van de middelbare school die verhuisd is en je nooit meer hebt gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |