Hèhè Hyves
![]()
...
Mensen die wanhopig op zoek zijn naar 'vriendjes' om zo hun vriendjesaantal op te kunnen hogen. Respect voor de mensen die het serieus doen
![]()
...
Maar tering zeg hoeveel mensen helemaal happy worden als hun tellertje omhoog gaan of wanhopig op zoek gaan naar een 'vriend' om toch nog belangrijk over te komen
![]()
...
Verder is het DE site bij uitstek voor een groot deel van de mensen die geen mening hebben omdat ze leven op hun reputatie en zo dus in de grote massa opgaan. Bang om werkelijk zichzelf te zijn. Meestal zijn het er 13 in een dozijn, maar het zijn er miljoenen in een dozijn. Het is toch zo hip? Als ik dat hoor, gaan mijn nekharen er recht van overeind staan. Dat waren vroeger de mensen die internet zo verachtten!
En het meest trieste is dat mensen hyves gebruiken om zo snel wat over een ander te weten te komen. Bijvoorbeeld je ex
![]()
, of diegene waar je stiekem een oog op hebt
![]()
.
Laat het verleden gewoon rusten of ga gewoon lekker kletsen in real life. Ik zou er echt niet aan moeten denken dat ik mijn levensverhaal er op zet, zeker omdat de politie meekijkt. Als iemand me wil leren kennen dan doe je daar maar een beetje moeite voor. En ik hoorde net van mijn vriendin dat haar collega's helemaal in de 7e hemel zijn als ze een 'vriend' er bij krijgen.Ongelofelijk! De leeftijden? 30 en 39! Ik wil niet weten wat hoe andere het ervaren. Maar als je zo ziet wie er zich op hyves aanmelden dan zijn het voor een groot deel mensen die leven op reputatie. Ik heb die ook, maar ik doe er geen reet aan. Lekker authentiek, terwijl het niet zo open en bloot wordt aangeboden
![]()
...