gad-ver-dammequote:
Maar hyves zorgt er wel dat zo'n klote bericht verstuurd word.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Swiffer het volgende:
doet hyves zelf niet.. maar dan zit er iemand op hyves met jouw email adres in zijn adresboek
Ja weet ik... maar ik word er gek van iedere dag zon klote mail..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Swiffer het volgende:
doet hyves zelf niet.. maar dan zit er iemand op hyves met jouw email adres in zijn adresboek
Een ander woord voor Aidsquote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Pakspul het volgende:
Wat is hyves?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:26 schreef Pakspul het volgende:
Is het een praatgroep voor mensen met hiv?
Het is natuurlijk een kwestie van tijd tot er echt een band die naam gaat gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Rekkie het volgende:
Mensen ik ben nog op zoek naar de nieuwe cd van de Podcasts.... enig idee waar ik deze kan krijgen?
Diertjes??quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef skippy22 het volgende:
Daar zitten best lekkere diertjes Niet van die labiele emo.s die je hier hebt![]()
Ja enquote:Op maandag 30 juli 2007 10:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
nerd?
Jij zit op hyves op in contact te komen met "diertjes" en "kippetjes"
Gad-ver-dammequote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga eerst even een urrtje bloggen!
Dat doe ik ook, heb Hyves maar doe er niet veel meequote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef Conorach het volgende:
Hyves... heheh.
Ik doe 't ook, niet heel actief.. dat zou dan weer kansloos zijn.
Idem moi!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef Logitik het volgende:
Yep ,ik zit op Hyves. Het klinkt misschien raar, maar mij leverd het extra contact met vrouwen op
Tja zulke dingen doe ik via de telefoon.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:12 schreef ELdudeness het volgende:
Ik zit zelf niet op hyves maar ik kom er wel is op om is te kijken hoe het gaat met oud bekenden en wat ze nu doen. En je kan soms heel veel over zo'n persoon te weten komen via die krabbels en profiel gegevens. Welke school ze doen, welk neukertje ze hebben , waar ze morgen uitgaan etc etc.
Beetje zielig eigenlijk om al die informatie voor iedereen toegankelijk te maken, maar goed.
En iedereen heeft natuurlijk zijn leukste foto als avater lol. Of hij zij is op vakantie of die gene staat er samen met zijn vriend(en ) en vriendin (nen ) op . En natuurlijk altijd lachen want anders hoor je er al helemaal niet bij.
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja zulke dingen doe ik via de telefoon.
Ik bel mensen op om vervolgens met ze af te spreken in een kroeg bijvoorbeeld.
Das nog veel leuker
Jij heb de huidige telefoonnummers van je klasgenoot uit de tweede van de middelbare school die verhuisd is en je nooit meer hebt gezien?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja zulke dingen doe ik via de telefoon.
Ik bel mensen op om vervolgens met ze af te spreken in een kroeg bijvoorbeeld.
Das nog veel leuker
"vrienden"quote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef afcajos het volgende:
Ik doe t ook, niet echt actief ofzo.. alleen ben ik gister 5x gekrabbeld door een 16 jarig wijf die 400 vrienden op hyves heeft![]()
Ik heb er 50!!
Wanneer ga je haar palen?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef afcajos het volgende:
Ik doe t ook, niet echt actief ofzo.. alleen ben ik gister 5x gekrabbeld door een 16 jarig wijf die 400 vrienden op hyves heeft![]()
Ik heb er 50!!
Amenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef Logitik het volgende:
Yep ,ik zit op Hyves. Het klinkt misschien raar, maar mij leverd het extra contact met vrouwen op
Mensen waar ik geen gegevens van heb, hoef ik niet meer te spreken.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jij heb de huidige telefoonnummers van je klasgenoot uit de tweede van de middelbare school die verhuisd is en je nooit meer hebt gezien?
Grote meid !quote:
Mag ik ook je vriendje zijnquote:
Zo, stoer man!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb hyves zelfs geblocked in mijn routertje, dan kan ik er zelfs niet opkomen mocht ik ooit met mijn dronken harses ergens op klikken![]()
idemquote:Op maandag 30 juli 2007 12:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen waar ik geen gegevens van heb, hoef ik niet meer te spreken.
Ik heb het druk genoeg met de mensen waar ik wel gegevens van heb
Verkapt-verkapt-check-mij-vrienden-hebben-en-veel-mail-krijgentopic.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:15 schreef FortunaHome het volgende:
Klik hier om de uitnodiging te accepteren, het duurt maar 60 seconden!
Flikker op met die kutmails die mijn inbox vervuilen...
Stelleje kut paupers op die kut hyves....
Dat is met één klik op een link onderin zo´n mailtje op te lossen.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:44 schreef S-Two het volgende:
Heb zelf trouwens ook hyves, in eerste instantie gedaan om van die kut e-mailtje af te zijn.
275 inmiddels.quote:
Hehehe!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef Logitik het volgende:
http://fotoboek.fok.nl ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:26 schreef Biljonair het volgende:
Hyves is super tof! Ik wou dat ik hier ook kon krabbellen
Zo ken ik er ook een paar hahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Hèhè Hyves...
Mensen die wanhopig op zoek zijn naar 'vriendjes' om zo hun vriendjesaantal op te kunnen hogen. Respect voor de mensen die het serieus doen...
Maar tering zeg hoeveel mensen helemaal happy worden als hun tellertje omhoog gaan of wanhopig op zoek gaan naar een 'vriend' om toch nog belangrijk over te komen...
Verder is het DE site bij uitstek voor een groot deel van de mensen die geen mening hebben omdat ze leven op hun reputatie en zo dus in de grote massa opgaan. Bang om werkelijk zichzelf te zijn. Meestal zijn het er 13 in een dozijn, maar het zijn er miljoenen in een dozijn. Het is toch zo hip? Als ik dat hoor, gaan mijn nekharen er recht van overeind staan. Dat waren vroeger de mensen die internet zo verachtten!
En het meest trieste is dat mensen hyves gebruiken om zo snel wat over een ander te weten te komen. Bijvoorbeeld je ex, of diegene waar je stiekem een oog op hebt
.
Laat het verleden gewoon rusten of ga gewoon lekker kletsen in real life. Ik zou er echt niet aan moeten denken dat ik mijn levensverhaal er op zet, zeker omdat de politie meekijkt. Als iemand me wil leren kennen dan doe je daar maar een beetje moeite voor. En ik hoorde net van mijn vriendin dat haar collega's helemaal in de 7e hemel zijn als ze een 'vriend' er bij krijgen.Ongelofelijk! De leeftijden? 30 en 39! Ik wil niet weten wat hoe andere het ervaren. Maar als je zo ziet wie er zich op hyves aanmelden dan zijn het voor een groot deel mensen die leven op reputatie. Ik heb die ook, maar ik doe er geen reet aan. Lekker authentiek, terwijl het niet zo open en bloot wordt aangeboden...
Bij deze ben je ook ongeloofwaardig voor mij.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb ook Hyves
Tering vet !!!! moetje ook doen !!!
Ja hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 19:03 schreef afcajos het volgende:
Is er al een Fok! hyves waarbij je je kan aanmelden?
inderdaad, ik wil m'n krabbels lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef sebabje het volgende:
Hyves is alweer plat... en heb juist een nieuwe krabbel gehad
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef Merel het volgende:
[..]
inderdaad, ik wil m'n krabbels lezen
en ik roep natuurlijk ook altijd hoe stom ik hyves vind, maar stiekem vind ik het hartstikke leuk om iedereen in de gaten te houden en te kijken wie wie kent en wat er van oude klasgenoten is geworden
JE MOET ZOVEEL MOGELIJK VRIENDEN KRIJGEN, DAN BEN JE COO!LLLL!!!!!!:D D:Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef Chandler het volgende:
Ja ik zit er tegenwoordig ook op... zonder foto... wel met vrienden en familie maar weet niet wat ik er te zoeken heb
Zul jij wel snel blijven stekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JE MOET ZOVEEL MOGELIJK VRIENDEN KRIJGEN, DAN BEN JE COO!LLLL!!!!!!:D D:D![]()
:!:) D:)D:!D
:!:!!!!!D:DD
:D!
En als je nou op allebei zit?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef skippy22 het volgende:
Daar zitten best lekkere diertjes Niet van die labiele emo.s die je hier hebt![]()
Zeg dat nog een keer? Je zegt dat je je niet wilt verlagen tot het niveau van Hyves, maar je zwicht toch onder druk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Shitonya het volgende:
hyves is je reinste onzin.. maja om één of andere duistere reden heb ik er ook eentje -_-
quote:en ik roep natuurlijk ook altijd hoe stom ik hyves vind, maar stiekem vind ik het hartstikke leuk om iedereen in de gaten te houden en te kijken wie wie kent en wat er van oude klasgenoten is geworden
Bedankt voor al dat tegenhouden van die ads, maar op forum.fok.nl doe je raar want dan zie ik de header nietquote:
rofl zelfs ik ben 300 keer meer bekekenquote:
Gewoon je account weer inleveren. Je kunt echt zoveel meer met een PC.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef Chandler het volgende:
Ja ik zit er tegenwoordig ook op... zonder foto... wel met vrienden en familie maar weet niet wat ik er te zoeken heb
Het gaat er niet om of ze jouw pagina bekijken, maar gewoon of ze op hyves ingelogd zijn. Als je wilt weten wie jouw pagina allemaal bekijkt moet je een betaald premium account nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef shutupfool het volgende:
ik heb het ook sinds een tijdje. ik begreep eerst niet waarom telkens de volgorde van de plaatjes van vrienden veranderde, maar nu las ik ergens dat telkens als iemand je pagina bezoekt, zijn/haar plaatje bovenaan de lijst komt. klopt dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |