Wie zegt dat ik de serie niet leuk vind?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
oke
ik neem aan dat je de serie ook wel eens gzien hebt, als je die al niet leuk vindt waarom ga je dan naar de film ervan?
Naar de film gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben je d'r met je matties heengeweest?
Dat WAS een 3dubbele aflevering.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:27 schreef Saphatorael het volgende:
Maar 'k vond hem beter dan Stewie Griffin: The Untold Story, dat eerder iets weghad van een 3-dubbele aflevering
Ik kijk mezelf vanachter de pc?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je hebt de TS vanachter je PC bekeken?![]()
ja dat zal hem lerenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
n00b! Je hebt hem dus gedownload. Dan mag ik hopen dat het de TS (TeleSync) versie was.
Iddquote:Op maandag 30 juli 2007 06:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Van download lijstje schrapt
Wat maakt dat uit, tis niet dat de film dan opeens anders isquote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
n00b! Je hebt hem dus gedownload. Dan mag ik hopen dat het de TS (TeleSync) versie was.
Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig doesquote:Op maandag 30 juli 2007 07:29 schreef Hodgeheg het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar hij lijkt me juist wel leuk. Dat voorstukje van 'spiderpig,' ik moest zo hard lachen!Ik wilde hem vanavond gaan zien, maar ik zit in Argentinië. Hier nasynchroniseren ze hem alleen, ze geven je de mogelijkheid van de Engelse versie met ondertiteling niet...
Echte H4x0rz hebben de DVDscreenerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef luciferist het volgende:
ik download 24/7 maar TeleSync?
onervaren downloader dus
heb de rip al noepquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef unioz het volgende:
[..]
Echte H4x0rz hebben de DVDscreener![]()
Dvdrips zijn pas verkrijgbaar als de film in de winkels te koop zijnquote:
Ja noep, je hebt de DVDscreener gezienquote:
Die bar die eskiMOE'S heetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:51 schreef xTomer het volgende:
spiderpig was ook ongeveer het enige grappige in de film.
beetje jammer.
Promodvdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:15 schreef unioz het volgende:
[..]
Dvdrips zijn pas verkrijgbaar als de film in de winkels te koop zijn, noeb
Op nasynchronisaties zouden eigenlijk lijfstraffen moeten staan. Je eigen volk geen kans geven een vreemde taal te leren.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:29 schreef Hodgeheg het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar hij lijkt me juist wel leuk. Dat voorstukje van 'spiderpig,' ik moest zo hard lachen!Ik wilde hem vanavond gaan zien, maar ik zit in Argentinië. Hier nasynchroniseren ze hem alleen, ze geven je de mogelijkheid van de Engelse versie met ondertiteling niet...
Internet held!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef Birra het volgende:
Ik heb hier de hele dvd liggen, zal ik hem dan maar niet kijken?
De film jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef Tamiro het volgende:
tsssss..., duidelijk gevalletje "humorloos"
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:31 schreef Tamiro het volgende:
[..]
/checkt lastfm account
oke, zegt genoeg![]()
true, maar toch simpsons teh moviez zuigt. vond er echt geen ster aan. alleen om spiderpig moest ik roffelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:31 schreef Tamiro het volgende:
[..]
/checkt lastfm account
oke, zegt genoeg![]()
Had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:12 schreef ikJur het volgende:
[..]
true, maar toch simpsons teh moviez zuigt. vond er echt geen ster aan. alleen om spiderpig moest ik roffelen
Ik stiekem ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb hem toch maar binnengehaald en gekeken..
Heb me kapot gelachen![]()
Spider pig, spider pig..
Spider pigquote:
Er is een 'retail' te vinden. Maar da's eik een halve screen/retail.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spider pig
Ik moet hem eens binnenhalen met nederlandse ondertiteling. Ik had de eerste versie. Opgenomen met de camera
Ik heb een hele gevondenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is een 'retail' te vinden. Maar da's eik een halve screen/retail.
Goed te doen![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5XQ_GWKvDE0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:15 schreef unioz het volgende:
[..]
Dvdrips zijn pas verkrijgbaar als de film in de winkels te koop zijn, noeb
gelukkig heeft ie meer verstand van verzekerenquote:
Ja, ik snapte het al niet wat die Duitsers riepen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Toffe film waar ik al aan gehecht was voordat ik 'm zag.
SPIDERSCHWEIN! (wacken, voor de kenners ^^)
3 keer naar transformers ? je bent zeker 16quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 05:22 schreef BasOne het volgende:
Ga em lekker kijken in de bios![]()
Bios verslaafd![]()
Afgelopen maanden....
POTC III
FF 2
Transformers (3x)![]()
![]()
Die Hard 4.0 (baggerfilm)
Shrek III![]()
Ga em dus zeker bigscreen kijken
32 maar 16 in m'n hartquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
3 keer naar transformers ? je bent zeker 16![]()
Laat me raden je vond het plot erg goed?quote:
STERF! Optimus Prime is koning!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laat me raden je vond het plot erg goed?
Diepgang van de personages scoort ook hoog![]()
ja want bij een dergelijke actie film gaat het dikwijls om het diepgaande plotquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laat me raden je vond het plot erg goed?
Diepgang van de personages scoort ook hoog![]()
Das een zeer puikende ringtone!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef ikJur het volgende:
ik heb een ringtone van spiderpig gemaakt
Download/Luister
rechtermuisknop> "koppeling opslaan als" om te downloaden
zal me inderdaad niks verbazenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:31 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Das een zeer puikende ringtone!
Voor je 't weet jat Jamba 'm en vragen ze er 4,95 voor![]()
quote:
Stelletje dombo'squote:TELESYNC (TS)
A telesync is the same spec as a CAM except it uses an external audio source (most likely an audio jack in the chair for hard of hearing people). A direct audio source does not ensure a good quality audio source, as a lot of background noise can interfere. A lot of the times a telesync is filmed in an empty cinema or from the projection booth with a professional camera, giving a better picture quality. Quality ranges drastically, check the sample before downloading the full release. A high percentage of Telesyncs are CAMs that have been mislabeled.
TELECINE (TC)
A telecine machine copies the film digitally from the reels. Sound and picture should be very good, but due to the equipment involved and cost telecines are fairly uncommon. Generally the film will be in correct aspect ratio, although 4:3 telecines have existed. A great example is the JURASSIC PARK 3 TC done last year. TC should not be confused with TimeCode , which is a visible counter on screen throughout the film.
SCREENER (SCR)
A pre VHS tape, sent to rental stores, and various other places for promotional use. A screener is supplied on a VHS tape, and is usually in a 4:3 (full screen) a/r, although letterboxed screeners are sometimes found. The main draw back is a “ticker” (a message that scrolls past at the bottom of the screen, with the copyright and anti-copy telephone number). Also, if the tape contains any serial numbers, or any other markings that could lead to the source of the tape, these will have to be blocked, usually with a black mark over the section. This is sometimes only for a few seconds, but unfortunately on some copies this will last for the entire film, and some can be quite big. Depending on the equipment used, screener quality can range from excellent if done from a MASTER copy, to very poor if done on an old VHS recorder thru poor capture equipment on a copied tape. Most screeners are transferred to VCD, but a few attempts at SVCD have occurred, some looking better than others.
DVD-SCREENER (DVDscr)
Same premise as a screener, but transferred off a DVD. Usually letterbox , but without the extras that a DVD retail would contain. The ticker is not usually in the black bars, and will disrupt the viewing. If the ripper has any skill, a DVDscr should be very good. Usually transferred to SVCD or DivX/XviD.
R5
This is fairly new movie format. Basically the same as DVD Screener - this kind of release is legal DVD released in Russia to decrease the level of pirated movies in this country. Retail is rushed out by the studio, so there is little to no cleanup of the film after the telecine process. As a result, you can see some scratches, hairs or other mess on the picture, but you will hardly notice it while watching. External English audio is often used, as these are supplied with Russian sound by default.
DVDRip
A copy of the final released DVD. If possible this is released PRE retail (for example, Star Wars episode 2) again, should be excellent quality. DVDrips are released in SVCD and DivX/XviD.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig heeft ie meer verstand van verzekeren_!
films dit jaar tot nu toe :quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 05:22 schreef BasOne het volgende:
Bios verslaafd![]()
Afgelopen maanden....
POTC III
FF 2
Transformers (3x)![]()
![]()
Shrek III![]()
Er stond geen punt aan het eind van de zin. Daaruit kan ik conculderen dat jij er volledig naast zat.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Puicke OP, zo sterk onderbouwd, tot in de puntjes perfect , zowel grammaticaal als de indeling
Hulde!
Ik vond Die Hard 4.0 juist erg goed. Veel actie en geinig maar wel onrealistisch verhaal. Nu doe je het net lijken alsof het een "snakes on a plane" kwaliteit film is, wat ik niet eerlijk vindt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 05:22 schreef BasOne het volgende:
Bios verslaafd![]()
Afgelopen maanden....
POTC III
FF 2
Transformers (3x)![]()
![]()
Shrek III![]()
Daarna wel?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:15 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik had hem na een bierspelletje even bekeken maar ik was redelijk gaar en was vlak na dat stukje van spider pig ergens in slaap gevallen. Ik vond hem hem eigenlijk nog niet echt grappig tot ik in slaap viel.
Spiderpig,.. spiderpig... hoe ging ie?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
Alleen met dat varken was grappig ja. Helemaal debiel is dat het 3d is
Oh noesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef Birra het volgende:
Ik heb hier de hele dvd liggen, zal ik hem dan maar niet kijken?
Ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:58 schreef unioz het volgende:
[..]
[..]
Stelletje dombo's![]()
Ken je warez voordat je eraan begint![]()
kankerquote:Op maandag 30 juli 2007 11:53 schreef Trannellius het volgende:
Hoe wordt d'oh vertaald in de nederlandse versie?
quote:
http://order.jamba.nl/jow/slp_order.do?contentType=9&doc=14643370&parentId=994987&jhs=279quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:31 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Das een zeer puikende ringtone!
Voor je 't weet jat Jamba 'm en vragen ze er 4,95 voor![]()
Te lang? De film duurde volgens mij nog geen anderhalf uur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef Ps2K het volgende:
De film was te lang
Het voelde te lang dus is het te langquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Te lang? De film duurde volgens mij nog geen anderhalf uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |