Wie zegt dat ik de serie niet leuk vind?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
oke
ik neem aan dat je de serie ook wel eens gzien hebt, als je die al niet leuk vindt waarom ga je dan naar de film ervan?
Naar de film gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben je d'r met je matties heengeweest?
Dat WAS een 3dubbele aflevering.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:27 schreef Saphatorael het volgende:
Maar 'k vond hem beter dan Stewie Griffin: The Untold Story, dat eerder iets weghad van een 3-dubbele aflevering
Ik kijk mezelf vanachter de pc?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je hebt de TS vanachter je PC bekeken?![]()
ja dat zal hem lerenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
n00b! Je hebt hem dus gedownload. Dan mag ik hopen dat het de TS (TeleSync) versie was.
Iddquote:Op maandag 30 juli 2007 06:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Van download lijstje schrapt
Wat maakt dat uit, tis niet dat de film dan opeens anders isquote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
n00b! Je hebt hem dus gedownload. Dan mag ik hopen dat het de TS (TeleSync) versie was.
Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig doesquote:Op maandag 30 juli 2007 07:29 schreef Hodgeheg het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar hij lijkt me juist wel leuk. Dat voorstukje van 'spiderpig,' ik moest zo hard lachen!Ik wilde hem vanavond gaan zien, maar ik zit in Argentinië. Hier nasynchroniseren ze hem alleen, ze geven je de mogelijkheid van de Engelse versie met ondertiteling niet...
Echte H4x0rz hebben de DVDscreenerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef luciferist het volgende:
ik download 24/7 maar TeleSync?
onervaren downloader dus
heb de rip al noepquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef unioz het volgende:
[..]
Echte H4x0rz hebben de DVDscreener![]()
Dvdrips zijn pas verkrijgbaar als de film in de winkels te koop zijnquote:
Ja noep, je hebt de DVDscreener gezienquote:
Die bar die eskiMOE'S heetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:51 schreef xTomer het volgende:
spiderpig was ook ongeveer het enige grappige in de film.
beetje jammer.
Promodvdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:15 schreef unioz het volgende:
[..]
Dvdrips zijn pas verkrijgbaar als de film in de winkels te koop zijn, noeb
Op nasynchronisaties zouden eigenlijk lijfstraffen moeten staan. Je eigen volk geen kans geven een vreemde taal te leren.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:29 schreef Hodgeheg het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar hij lijkt me juist wel leuk. Dat voorstukje van 'spiderpig,' ik moest zo hard lachen!Ik wilde hem vanavond gaan zien, maar ik zit in Argentinië. Hier nasynchroniseren ze hem alleen, ze geven je de mogelijkheid van de Engelse versie met ondertiteling niet...
Internet held!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef Birra het volgende:
Ik heb hier de hele dvd liggen, zal ik hem dan maar niet kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |