2e jaars HBO Technische Informatica om precies te zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je doet LBO zwakstroom kleerhangers buigen?
Anyone?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waarom heb ik dit?
Afbeelding
Terwijl verder wel alles gewoon goed op volgorde staat?![]()
Ik ben geen helderziende dus wat meer info mag ook wel.quote:
Ik dacht dat 't zo wel duidelijk was incl. uitleg, maar klik.quote:Op maandag 30 juli 2007 04:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Plaats gewoon een normale screenshot, met dit soort dingen kunnen wij ook niets EK.
Alleen Apple weet het nog..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Xilantof het volgende:
Bijna augustus!
Zullen er nieuwe iMacs komen?
Huuu... je zit in mijn beroepsgroep. Dat is wel hele slechte reclame.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2e jaars HBO Technische Informatica om precies te zijn.
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:12 schreef Daklem het volgende:
scheisse! moet zodirect weer werken na 3 weken vakantie.
where does the horror stop!! :|
Maar wel een ouder model.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacBook te koop bij 1dayfly voor maar 775 euri. JFYI.
En tvp dus.
Maar, scherp prijsje. Beetje zoeken vind je tweedehands nog wel een reepje ram, en een laptop HD van 80 GB hoeft ook niet zoveel meer te kosten.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Maar wel een ouder model.
1.83 Ghz tegen 2.0 Ghz
512 MB RAM tegen 1024 MB RAM
60 GB HDD tegen 80 GB HDD
Vast nog wel wat meer verschillen, maar dit is al genoeg om liever een nieuwe te kopen.
iPhone schmiPhone wat ik je bromquote:Op maandag 30 juli 2007 12:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, de US Store is down, maar de Nederlandse niet.
Kom hier met die nieuwe iMac!
Nee hoor, ik ben al drie jaar trouw OSX gebruiker en deel die mening volledig. OS9 vond ik echt kut om mee te werken.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Beetje heiligschennis wat ik hier doe trouwens. Verkondigen dat Apple voor OS X drie keer kut was.
In 1990 pwnde onze Macintosh wel echt alle andere PC's hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ik dacht dat Apple al sinds zijn bestaan stabiele en veul betere dingen maakte dan WIndows, maar da's dus niet waar
Ach, je kunt iedere maand wel roepen dat er een nieuwe iMac uit komt, hij is nu al zo 'oud' dat je vanzelf een keer gelijk krijgt. Maar voor wat het waard is, de meeste geruchten wijzen op dit moment naar 7 augustus als introductiedatum.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Xilantof het volgende:
Bijna augustus!
Zullen er nieuwe iMacs komen?
Thanx voor de snelle reactie! Dat wordt dus een weekje wachtenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
Gewone Macbook, helemaal standaard? +/- een week. Maatwerk? +/- twee weken. Macbook Pro? For ever
Mja ik heb 'm in januari online gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
19 Juli besteld, heb hem nog niet binnen. Helemaal standaard![]()
Gewoon een ding van Apple zelf, die waarschijnlijk wordt geleverd bij de nieuwste iMac's. Maar goed die toetsenborden waren ook altijd los te koop. Prijs weet ik niet, maar denk dat ze gewoon ¤30,- zijn net zoals de toetsenborden die ze nu hebben. De vorige zwarte serie toetsenborden waren ook net zo duur namelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hmm, aantrekkelijk.. Maar, wat is het nou precies voor ding ? Waar komt het vandaan ? Hoeveel doekoes gaat het me kosten ?
Ik moet namelijk eerlijk zeggen dat ik toch wel in de verleiding ben om een nieuw toetsenbord te kopen, momenteel. Zo fijn zijn de Apples nou ook weer niet, en zeker RSI-gevoelig als ik ben niet echt ideaal.
Hoeveel erger zijn laptoptoetsenborden eigenlijk voor RSI ?
Eh, ik had je ooit een pm gestuurd met een foto d'r van. Maar tis nu even de vraag of ik 't los wegdoe, of dat die hele Dell in een keer d'r uit gaat. Aangezien dat spul los nogal duur is, en ik dat ding (zonder) dan echt niet meer kwijtraak.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef Sjoewe het volgende:
Evil koekje, had jij nou nog die RAMBUS rammetjes liggen?
Opgelost. 't Blijkt dat als je een paar keer op Album klikt iTunes wisselt tussen Album, Album by Artist, en Album by Year. En bij Album by Artist staat 't dus goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 04:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Ten eerste moet je je tracknumbering fixen. Bij alles [van 17] plaatsen. Ten tweede moet je even experimenteren met Grouping en Compilatie. Ik kan je niet 100% zeker zeggen hoe de instellingen moeten zijn, maar als album title, tracknumbering en grouping bij alle songs hetzelfde zijn moet je het werkend kunnen krijgen.
Ik dacht dat er sinds iTunes 7.3 een nieuwe sorteervolgorde van Album in zat, maar dat was het dus..quote:Op maandag 30 juli 2007 16:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Opgelost. 't Blijkt dat als je een paar keer op Album klikt iTunes wisselt tussen Album, Album by Artist, en Album by Year. En bij Album by Artist staat 't dus goed.![]()
Gister voor nix dus m'n hele mp3-collectie voorzien met de tag Albumartist.
Ja ik vond 't ook niet echt duidelijk ofzo, maar goed 't werkt.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik dacht dat er sinds iTunes 7.3 een nieuwe sorteervolgorde van Album in zat, maar dat was het dus..
Scheelt mij weer dingen uitzoeken..
Excel is onhandig: als je een Engelse Excel hebt moet je formule in het Engels, als je een Nederlandse hebt in het Nederlands. Dus Som werkt niet, Sum welquote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand hier bekend met Excel? Ik moet van drie cellen de som uitrekenen, maar ik moet per cel een ander gewicht toekennen. Cel 1 telt 10% mee, Cel 2 30% en Cel 3 60%.
Ik had zoiets als =som((c1*.10) + (c2*.30) + c3*.60) bedacht, maar die doet het niet.
Localized ? misschien een , ipv. een . ?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit is hem geworden: =(V4*30/100)+(X4*20/100)+(Y4*50/100)
Raar, maar dat .10 lijkt ie niet te pakken.
Nee, ik denk een los contactje o.i.d. Het scherm wordt niet meer goed herkend. Ik krijg bij scherm ook hele vreemde reso keuzen (t/m 1600*1200)quote:Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef Rock-shocker het volgende:
Backlight?
Gewoon langs een Apple Center langsgaan. Niet opsturen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee, ik denk een los contactje o.i.d. Het scherm wordt niet meer goed herkend. Ik krijg bij scherm ook hele vreemde reso keuzen (t/m 1600*1200)
1280*800 is echter geen optie. Alleen 4:3 reso's worden vermeldt. Gevalletje reparatie dus. Zal hem wel een paar weken kwijt zijn?
Dat kan Met Apple Certified Resellers heeft Apple een reparatie-overeenkomst gesloten.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:18 schreef Kremers het volgende:
Kan dat? Ik heb hem gekocht bij apple webshop? Ik bel ze sowieso wel even, als ik het nummer kan vinden
Sigaretje?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn iBook wordt vanaf vandaag vervoerd in een mooie Crumpler tas. Die kreeg ik vanmiddag van mijn ouders, omdat ik al zo'n 9 maanden niet meer rook en ze dat tof vinden.
Welja, nu ik die tas heb, kan ik wel weer beginnen met roken. Als ik weer eens iets duurs nodig heb stop ik gewoon weer.quote:
Gelukkig zitten er hier in de buurt twee van die winkelsquote:Op maandag 30 juli 2007 18:21 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat kan Met Apple Certified Resellers heeft Apple een reparatie-overeenkomst gesloten.
Jaartje niet roken en een MBP eisen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welja, nu ik die tas heb, kan ik wel weer beginnen met roken. Als ik weer eens iets duurs nodig heb stop ik gewoon weer.![]()
Yupquote:Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Localized ? misschien een , ipv. een . ?
Dan kijgt hij pas die MacPro wanneer hij dood isquote:
Ik heerschquote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup![]()
Probleem is nu helemaal opgelost. Geef mij maar SPSS: die heeft een fatsoenlijke syntax
Ja, ik heb al een paar keer verteld hoe tof die is. En dat mijn iBook rond kerst en mijn verjaardag misschien ook wel aan vervanging toe is. En dat ze, als ze naar de iCentre in Alkmaar gingen, maar eens ermee moesten spelen om te zien hoe tof de MBP is.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jaartje niet roken en een MBP eisen.
Ik heb het regelmatig. Ik werk dan ook met Office op mijn Windows pc, op school en op mijn iBook. En het is nergens hetzelfde. Vooral nu InHolland overgestapt is op Office 2007. Zeer irritant.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heersch
Zefde probleempje hadden wij hier in huis ook een tijdje geleden![]()
Das allemaal om je te tracen en je te pakken....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb S01 ook gedownload. Ben er nog niet aan toe gekomen. Vind het echt vreemd dat er de laatste tijd heel veel preair releases komen...
Dat kan echt niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:44 schreef broer het volgende:
Ik ben inmiddels wel eens toe aan wat extra opslagruimte. Nu meldt Apple bij de Airport Extreme dat je er (eventueel via een usb-hub) een externe schijf op kunt aansluiten. Ik heb echter een Airport Express. Daar melden ze dat niet bij. Iemand enig idee of het dan ook echt niet kan? Of werkt dat stiekem óók gewoon?
Maar je hebt wel het ubertoffe AirTunes...quote:
Dat was dan ook vooral de reden van aanschaf. Een externe schijf hang ik er dan wel op een andere manier aan. Het was alleen zo'n mooie service geweest als die er óók aankon.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar je hebt wel het ubertoffe AirTunes...Dat heeft die suffe Airport Extreme niet
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:27 schreef super-muffin het volgende:
Bestel er dan gewoon 1 en koop download Leopard in Oktober.
Installeren van programma's werkt net even anders (maar veeel fijnerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb gisteren een Macbook besteld![]()
Heb mijn hele leven pc's gebruikt, en ben benieuwd hoe het zal gaan met een Macbook. Zal ik er erg aan moeten wennen de eerste tijd? (heb 'm nodig voor mijn opleiding)
En waarom een DELL scherm als je een Mac hebt? Koop dan een iiyama scherm.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
Woei, ergens in de volgende week komt mijn Dell scherm binnen. Can't wait.
Omdat er zo goed als hetzelfde kwaliteits panel in zit, een cardreader, USB-hub, een veel betere voet, een imho strakker design voor heel wat minder pingels.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef iruub het volgende:
[..]
En waarom een DELL scherm als je een Mac hebt? Koop dan een iiyama scherm.![]()
Sinds wanneer had jij schermproblemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:37 schreef Kremers het volgende:
Steve heeft geen power![]()
Straks maar even langs icentre brengen dan, hopelijk ben ik hem niet al te veel weken kwijt![]()
Wat voor scherm heb je gekocht dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat er zo goed als hetzelfde kwaliteits panel in zit, een cardreader, USB-hub, een veel betere voet, een imho strakker design voor heel wat minder pingels.
Jep, en misschien in de toekomst een gameconsole erbij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Cool ding! en die gebruik je dan voor je macbook?
Ik merkte het gisteren pas... Meestal gebruik ik hem via mijn 20"flips TFT. Ik kom net terug van icentre in Amsterdam. Volgens de verkoper duurt het ongeveer een week, let's hop soquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sinds wanneer had jij schermproblemen
Wii!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, en misschien in de toekomst een gameconsole erbij.
http://www.vergelijk.nlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wii!
Maareh. Is er nog prijsvergelijkingssite die ongeveer net zo uitgebreid is als de tweakers pricewatch? (kieskeurig ken ik al)
Nee , je moet het gewoon overschrijven via de bank of met een Creditcard.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef Tomasso het volgende:
De LaCie Porsche design externe harde schijven zijn toch wel goede dingen? Via de Apple Store krijg je nu tot 31 augustus namelijk 15% korting op de 250 GB /FW400 versie.
Ik heb alleen nog nooit iets via de Apple Store online besteld, maar daar hoef ik me verder geen zorgen over te maken toch?
Ow, en de laatste versie van de iBook beschikt toch gewoon over FireWire 400? Ik gebruik dat nooit
Dat zijn wel goede dingen inderdaad. Heb er zelf ook 1.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef Tomasso het volgende:
De LaCie Porsche design externe harde schijven zijn toch wel goede dingen? Via de Apple Store krijg je nu tot 31 augustus namelijk 15% korting op de 250 GB /FW400 versie.
Ik heb alleen nog nooit iets via de Apple Store online besteld, maar daar hoef ik me verder geen zorgen over te maken toch?
Ow, en de laatste versie van de iBook beschikt toch gewoon over FireWire 400? Ik gebruik dat nooit
Precies, theoretisch gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Theoretisch gezien is USB2.0 sneller dan Firewire trouwens.
En op de voorpagina van de Telegraaf komen met een gun, stylo jeweetzquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfde volk als mensen die Geqxon als nick hebben en denken dat ze tof zijn.
Daar woon ik gelukkig dan ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Je zult maar bij je moeke wonen.
Vage omschrijvingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En op de voorpagina van de Telegraaf komen met een gun, stylo jeweetz.
Heb je Steve gesproken?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
New iMacs coming next Tuesday!
Ik durf te wedden dat als je morgen een gewone Apple-winkel binnenloopt dat je em zo kan meenemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef JoMo0 het volgende:
Dit is wel toevallig trouwens ;
[afbeelding]
3 weken![]()
Misschien nieuwe toetsenborden samen met de nieuwe iMac?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef JoMo0 het volgende:
[afbeelding]
3 weken![]()
Ik ga zeker ff opletten die dag!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://notes.thinksecret.com/secretnotes/0707august7.shtml
Zou wel leuk zijn. Dan verwacht je een Apple Keyboard, en krijg je een flinterdun plankje met laptoptoetsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef JoMo0 het volgende:
[afbeelding]
3 weken![]()
Mag Apple dat doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Dan verwacht je een Apple Keyboard, en krijg je een flinterdun plankje met laptoptoetsen.
Waarom nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Mag Apple dat doen eigenlijk?
dinsdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tevens is het alleen het bedrade keyboard dat een langere levertijd hebt. Ik ruik een update voor volgende week woensdag.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Omdat je in de veronderstelling bent dat je iets anders koopt?
Ga je dan ook janken over de vernieuwde LED-display, eventueel videokaart upgrade, Santa Rosa-platform en processor upgrade?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou, omdat je in principe gewoon iets anders krijgt dan dat je hebt besteld.
Mwa. Een geupdate Macbook Pro gratis krijgen door zo'n actie is niet verkeerd, maar een totaal ander product? Ik wil zelf never nooit geen laptoptoetsen. Al was dat wel duidelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:06 schreef magnifor het volgende:
Achja, als Apple het oude model zou leveren vlak voor de release van het nieuwe model dan krijg je ook gezeik dat Apple je naait enzo.
Mocht je niet het nieuwe model willen dan krijg je vast wel je geld terug ofzo. Lijkt mij niet dat ze moeilijk zullen doen bij de Apple Store.
Maar dat is wel even wat anders. Bij die 'upgrades' komen er geen negatieve kanten bij kijken. Bij een toetsenbord is dat wel zo. Dat nieuwe toetsenbord kan bijvoorbeeld voor geen meter typen. Bij andere upgrades heb je er gegaraneerd profijt van.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan ook janken over de vernieuwde LED-display, eventueel videokaart upgrade, Santa Rosa-platform en processor upgrade?
http://thinksecret.com/news/0707ipod.htmlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef jna het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend dat er nieuwe ipods komen. Weten jullie hier al meer van?
Dat is maar net hoe jij er naar kijkt, ik vind dat laptoptoetsenbord dus wel een stuk fijner typen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar dat is wel even wat anders. Bij die 'upgrades' komen er geen negatieve kanten bij kijken. Bij een toetsenbord is dat wel zo. Dat nieuwe toetsenbord kan bijvoorbeeld voor geen meter typen. Bij andere upgrades heb je er gegaraneerd profijt van.
Ja, maar je snapt m'n punt toch wel?!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe jij er naar kijkt, ik vind dat laptoptoetsenbord dus wel een stuk fijner typen..
M'n broertje werkt met een Logitech Ultra Flat X toetsenbord. Verbaasde me echt hoe fijn dat werkte..
[afbeelding]
Ja, maar ik vind het dus geen negatieve kant, maar een verbeteringquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, maar je snapt m'n punt toch wel?!
Achja, tis nog een beta.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:11 schreef Geqxon het volgende:
Wacht, zo super was het nog niet. Live naar Full Screen switchen is leuk, het enige punt is dat de resolutie niet opgekrikt word. Je hebt hetzelfde beeld stretched.
Wat zo rot was aan versie 1.0 was dat als je fullscreen aan het werken was, en je naar bijvoorbeeld Safari CMD+TAB-de, dat je dan nog steeds de RDC titelbalk bovenin je beeld had.
De UI van de beta is trouwens vreemd. De preferences lijken zo te zien op alle connecties te slaan, en niet op de specifieke connectie die je aan het maken bent. Mmmm.
Slim weer van Steve... vlak voor de trekking van de staatsloterij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:14 schreef nietzman het volgende:
Nou, de Pers is de zevende in Cupertino uitgenodigd om over de Mac te gaan praten. Ik zoek m'n creditcard alvast.
Hahaha grappig!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo, die iPhone hoef ik ook niet te hebben.
Mijn WM6 geflashte PDA ondersteunt nu een goed werkend iPhone keyboard, slide2unlock en draggable interfaces. Zie hier mijn geweldige screenlock (met zelfgemaakte Apple wallpaper):
[afbeelding]!
Beetje jammer dat de screenshot artifacts vertoont, vooral bij text...
Applications > Utilities > Bootcamp Utility > Delete Bootcamp partition.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Junkie het volgende:
GVD, me XP op me Bootcamp partitie is naar de bagger...![]()
Zodra ik bij XP inlog loopt Dr Watson Postmortem Debugger vast en freest de startbalk en kan ik nog weinig doen. Veilige modus start ook niet op want die stopt bij het laden van de systeemfiles (dos-achtig scherm).![]()
Iemand nog een idee?
Tyfus windows!![]()
Ik gok op re-install of een repair![]()
Dat is onder Tiger volgens mij niet eens mogelijk, toch? Mijn shortname krijg ik iig niet veranderd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Voor de mensen die Leopard gebruiken:
Is het in Leopard nog steeds mogelijk om de naam van je thuismap te veranderen zonder dat je hier ook maar één waarschuwing voor krijgt? Want dat heeft echt voor een heleboel gekut gezorgd bij nieuwe gebruikers.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef Geqxon het volgende:
Applications > Utilities > Bootcamp Utility > Delete Bootcamp partition.
In Leopard kun je het niet eens aanpassen. In Tiger sinds kort ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Voor de mensen die Leopard gebruiken:
Is het in Leopard nog steeds mogelijk om de naam van je thuismap te veranderen zonder dat je hier ook maar één waarschuwing voor krijgt? Want dat heeft echt voor een heleboel gekut gezorgd bij nieuwe gebruikers.
In 10.4.9 kan het nog steeds. Als ik in de finder rechtermuisklik op de thuismap doe krijg ik zelfs een mooi knopje met: 'verander naam [naam thuismap]"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
In Leopard kun je het niet eens aanpassen. In Tiger sinds kort ook niet.
Ja, sorry hoor. Dat vind ik echt zo dom van Apple. Elke keer als je de finder opent kijk je tegen die naam aan. Het is dan wel erg verleidelijk om de naam even te veranderen. Dat kan met alle andere mapjes immers ook. Maar als je dat doet, en je start je Mac opnieuw op dan zijn in een keer al je instellingen weg. Zet er dan een waarschuwing ofzo neer. Maar nee, dat hebben ze na 3 jaar blijkbaar nog niet door.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In 4.10 kan ik blijkbaar ook de naam van mn thuismap hernoemen...
Nice..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://torrentfreak.com/n(...)orrent-trackers-too/
Handig voor mensen die op zoek zijn naar goede private trackers.
Bron: http://apple.slashdot.org/article.pl?sid=07/08/01/123258&threshold=0quote:An anonymous reader writes "Mac OS X Leopard is now officially Unix, according to the Opengroup." I know everyone out there was really worried about this one. Welcome to the August news vacuum!
Een HTC Prophetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:51 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hahaha grappig!
wat voor PDA heb je?
Hoezo? ik heb er geen problemen mee bij m'n ouders, al is het de versie 3.03 en niet die latere Vxworks versie..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Airport Exterme update? Hoei! Hopen dat de verbinding met de Linksys wrt54g wat beter is, want dat is echt the horror!
DIe update geldt toch voor de Airport die ingebouwd zit in de Mac(book)?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En verder..
[afbeelding]
Dus mocht iemand van de Apple-knoeties zich geroepen voelen
En je kan alleen een iPhone winnen![]()
iPhone?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:23 schreef JoMo0 het volgende:
Of toch een touchscreen iPod
Mijn CC heeft niet zoveel credit volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...creditcard weer gespekt met doekoes. Als die iMac uitkomt, is ie van mij
Zijn mn chick en ik net van plan a.s. dinsdag op vakantie te gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn CC heeft niet zoveel credit volgens mij.
Maar mijn bankrekening wel
Dus als ie komt, is ie ook van mij![]()
Airport Extreme is een Accesspointquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
DIe update geldt toch voor de Airport die ingebouwd zit in de Mac(book)?
Als ik bijv. op de batterij werk dan valt de verbinding vaak weg. Ik heb heel vaak dat Airport ineens van 4 naar 3 streepjes gaat. Dan weet ik wel hoe laat het. Ik moet dan eerst de stekker van de router eruit halen en vervolgens er weer in doen. Ik heb er nog niet echt een verband in kunnen vinden.
Hier ergens..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn die foto's ook ergens in hi-res te vinden?
er staan namelijk een aantal mooie Mac's en iPods op.
Hoe lang ga jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn mn chick en ik net van plan a.s. dinsdag op vakantie te gaan![]()
En nu?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:22 schreef Jarno het volgende:
Zo.
Mooie Macs.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hier ergens..
http://macenstein.com/def(...)-chick-of-the-month/
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Jarno het volgende:
Ehm, keychain?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Junkie het volgende:
Spec's van de nieuwe:
iMac 24"3.0-GHz Intel Core 2 Duo - E6850 4 MB L2 2 GB geheugen Serial ATA hard drive 320 GB (7200 rpm) 8x double-layer SuperDrive Hi-Resolution (1920 x 1200 pixels) Glossy Widescreen Display nVidia GeForce 8800 Ultra (768MB) Built-in iSight HD camera Built-in Bluetooth 2.0+EDR (Enhanced Data Rate) Built-in AirPort Extreme wireless networking (802.11n draft) Built-in 10/100/1000BASE-T Gigabit Ethernet Apple Remote Mac OS X 10.5 Leopard Backlit keyboard with ambient light sensors Qua specs verwacht ik eigenlijk "normale" upgrades...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 't uiterlijk ben ik nieuwsgierig naar. Dat ie aan mijn eisen qua specs zal voldoen is wel zeker (photoshopwerk voor m'n fotografie).Xilantof Flickrt
foto-nerd
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Junkie het volgende:
Spec's van de nieuwe:
iMac 24"3.0-GHz Intel Core 2 Duo - E6850 4 MB L2 2 GB geheugen Serial ATA hard drive 320 GB (7200 rpm) 8x double-layer SuperDrive Hi-Resolution (1920 x 1200 pixels) Glossy Widescreen Display nVidia GeForce 8800 Ultra (768MB) Built-in iSight HD camera Built-in Bluetooth 2.0+EDR (Enhanced Data Rate) Built-in AirPort Extreme wireless networking (802.11n draft) Built-in 10/100/1000BASE-T Gigabit Ethernet Apple Remote Mac OS X 10.5 Leopard Backlit keyboard with ambient light sensors SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is denk ik wel iets te mooi om waar te zijn.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Is dat zeker? Er komen geen nieuwe MacBooks toch?? (Sta op het punt om vanmiddag mijn eerste te bestellenquote:
Die zijn net vernieuwd, dus nee, daar komen zeker geen nieuwe van of updates...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:02 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Is dat zeker? Er komen geen nieuwe MacBooks toch?? (Sta op het punt om vanmiddag mijn eerste te bestellen)
Dan zou ik zoeken naar een koptelefoon met een hogere impedantie dan je nu hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:04 schreef Geqxon het volgende:
Omdat het geluid op een wat hoger volume vervormd. Daar heb ik met mijn Macbook geen last van, wel als er een versterker tussen hangt.
Bedankt, dan weet ik waar ik moet zoeken. Als ik nu even wat meer wil genieten dan normaal, dan klinkt het geluid al gelijk als een krakerige ghettoblaster.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zou ik zoeken naar een koptelefoon met een hogere impedantie dan je nu hebt.
Fusion 1.0 dus. Geen beta meer. Da's toch luuk?quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van Fusion gehoord heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fusion 1.0 dus. Geen beta meer. Da's toch luuk?
Wat kun je met dat pakket, als ik vragen mag..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:13 schreef Jarno het volgende:
Ja, dan is er weinig w00t's aan idd.
Windows virtueel (dus binnen OS X) draaien. Dus een soort van Bootcamp, maar dan zonder reboot. Ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Wat kun je met dat pakket, als ik vragen mag..
En met de Unity optie kun je Windows en OS X op die manier "blenden". Tof dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Windows virtueel (dus binnen OS X) draaien. Dus een soort van Bootcamp, maar dan zonder reboot. Ofzo.
Jups. Parallels deed dat ook, maar ik heb toch meer vertrouwen in marktleider VMWare. Draai nu de laatste beta en die doet het zeeeeeeer goed (en snel!).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En met de Unity optie kun je Windows en OS X op die manier "blenden". Tof dus.
Social netwokking.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef Tijn het volgende:
Ik ga kennis maken met m'n nieuwe collega's. Ze hebben vandaag een barbecue, daar ga ik heen. Lijkt me een mooie introductie
hoe krijg je parallels er weer makkelijk af eigenlijk? En de ingenomen windows partitie weer vrij? Ow nee, windows staat gewoon op het OSX filesysteem in een map geloof ik in parallels?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jups. Parallels deed dat ook, maar ik heb toch meer vertrouwen in marktleider VMWare. Draai nu de laatste beta en die doet het zeeeeeeer goed (en snel!).
In de DMG zit ook een uninstaller geloof ik en verder is het een kwestie van je Virtual Machines wegpleuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoe krijg je parallels er weer makkelijk af eigenlijk? En de ingenomen windows partitie weer vrij? Ow nee, windows staat gewoon op het OSX filesysteem in een map geloof ik in parallels?
Geestig.quote:
Ja die dmg heb ik niet meer natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
In de DMG zit ook een uninstaller geloof ik en verder is het een kwestie van je Virtual Machines wegpleuren.
Inderdaad, ook networkdrivers e.d.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:50 schreef Jarno het volgende:
Ik zou anders Appzapper proberen, maar zo'n virtualisatie tool installeert aardig wat meuk, ik vraag me af hoe netjes Appzapper dat verwijdert.
Kosmeda?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En Office 2008 uitgesteld tot 2008.....
Oh, iemand iMac 24" kopen?
Het zou wat zijn, Apple die standaard gehakt spul als DivX en XviD om kan gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Quicktime zonder Perian is net zoiets als een computer zonder beeldscherm.
Mijn god, wat kan de standaard quicktime met bedroevend weinig bestanden overweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |