nee helemaal niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:49 schreef L0t.. het volgende:
Ach, heb je een blauwtje gelopen?
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
hebben ze zeker zo'n arrogante hyves kop
ja idd, ze hebben ook alemaal zelfde soort kleren en patta's ensea.En gaan ze ook met die groep bij elkaar staan echt sjappies man.Dan gaan ze ook die jongens zo'n nepknuffel enseau geven, die zijn ook kats eerloze fuckerzzzzzzz.Echt hoe nepquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
hebben ze zeker ook nog eens zo'n arrogante hyves kop
Ey ''kill''. Beetje straattaal typen maar dan wel ''kats'' ertussenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja idd, ze hebben ook alemaal zelfde soort kleren en patta's ensea.En gaan ze ook met die groep bij elkaar staan echt sjappies man.Dan gaan ze ook die jongens zo'n nepknuffel enseau geven, die zijn ook kats eerloze fuckerzzzzzzz.Echt hoe nepkomen ze nie naar een echte lover toe
![]()
ik leef als buitenlander tussen de nederlanders hier in Oldenzaalquote:Op maandag 30 juli 2007 01:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey ''kill''. Beetje straattaal typen maar dan wel ''kats'' ertussen
BUSTED!
Je past je aan, goed zoquote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik leef als buitenlander tussen de nederlanders hier in Oldenzaal
WEETIKVEEL, je brengt me in de war man.Me ouders zijn turk dus wat ben ik nou? fuckinquote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je past je aan, goed zo
En ben je niet gewoon Nederlands? Dus geen buitenlander [afbeelding]
Een Turkse Nederlanderquote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
WEETIKVEEL, je brengt me in de war man.Me ouders zijn turk dus wat ben ik nou? fuckin
aiquote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je niet in Turkije geboren bent?
niet allemaal hequote:
Je moet gewoon een eye catcher zijn denk ik, niets op uit doen enso als ze wat askenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:07 schreef Mustard_Man het volgende:
Je geeft ze stemrecht en direct hebben ze kapsones, van de zotten zeg ik je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |