Tis vet stilo en breezah, je weet toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef Shitonya het volgende:
Iemand die "kankahbitch"en dergelijke zegt, zou ik gewoon een nekslag geven en weer weglopen. Die zijn nog erger dan de vrouwen/meisjes wel jij beschrijft..
Ze moeten al die lui gewoon lekker op Vlieland dumpen.. 10.000 volt hek er omheen en klaar is Kees.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:00 schreef Shitonya het volgende:
mja ik weet dat ze van een brug moeten springen :/
Waarom moet Kees dat nou weer doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Avory het volgende:
[..]
Ze moeten al die lui gewoon lekker op Vlieland dumpen.. 10.000 volt hek er omheen en klaar is Kees.
Ik moest zelf aan Vegita denkenquote:
hyves kopquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
hebben ze zeker ook nog eens zo'n arrogante hyves kop
Tof he...die vissen hebben een leven gehad voor ze op een dag pech hadden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:06 schreef paradoXical het volgende:en vissen worden nieteens geFOK!t voor consumptie (bijna niet dan).
ik doe nooit wat uit op meisjes hoiorr, alleen als ze d'r echt kk geil en lekker uitzienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef LordofWar86 het volgende:
Ontopic:
TS je hebt wel beetje Nederlandse stijl moet ik zeggen. Je meot kiezen, of buitenlander of Nler...
SugAabAbeezZs.nl denk ik eerder aanquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
hebben ze zeker ook nog eens zo'n arrogante hyves kop
Dude, dat valt dus echt wel mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nou jij bent feest [afbeelding]
uitstraling van een doperwt
WTF hij heeft styloquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dude, dat valt dus echt wel mee.
Ziet er gewoon chill uit. Niet zoals de fake-baco-playert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |