quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb voor mezlef besloten dat het zowel voor jou als voor mij beter is dat ik geen antwoord op die vraag geef. Dit omdat ik altijd eerlijk ben.
Dan wordt het nog gezellig, want daar ben ik namelijk ook heel goed in.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:43 schreef Dangel het volgende:
Wel goede argumenten, maar als ik chagerijnig ben heb ik nogal de neiging om mensen tot op het bot te verbranden. En daar heb ik geen zin in bij jou.
nee, want ik ben voor de verandering verstandigquote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt het nog gezellig, want daar ben ik namelijk ook heel goed in.![]()
Kudo's vangen voor niets te doen is zeer zeker okay.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:22 schreef Dangel het volgende:
ja... t schiet niet op man... ze zijn nu halverweg het laatste kantoor, dat wel
heb mn moeder maar gebeld of die chinees wil halenwant ik ben hier niet weg voor die chinees klaar is...
maar wel al 3 uurtjes a 135% uitebtaald nu, zonder dat ik ook maar IETS heb gedaan waar het bedrijf profijt bij heeft
Smakelijk eten alvastquote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef Dangel het volgende:
Ze stonden net aan mn deur te kloppen dat ze klaar zijn!
Weet je wel zeker dat je naast de Visa wilt staan met dat clubje?quote:
waarom trol?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
zeg lexxx of TF, schop die vannelle troll eens uit het 924 topic weg
ow nee........ straks springt de roest duct tape overquote:Op maandag 30 juli 2007 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je naast de Visa wilt staan met dat clubje?
Ookquote:Vanwaar de topless versie eigenlijk? Ik dacht dat je op de coupe zat te geilen
hij is een vuile kakkerlak! in een supra topic zou die al 10000x gebanned zijn ! Vieze hypocriete boer die je bent!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom trol?
hij geeft zijn mening en wordt daar op afgebrand door porsche fan boys.
imho zijn zij de trol omdat ze zijn mening niet respecteren.
moet ie toch zelf weten of ie een porsche vind rijden als een sirocco, een daf of een fiat pinda.
en dat porsche-audi verhaal is echt áltijd tegen het zere been. geheid reacties.
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom trol?
hij geeft zijn mening en wordt daar op afgebrand door porsche fan boys.
imho zijn zij de trol omdat ze zijn mening niet respecteren.
moet ie toch zelf weten of ie een porsche vind rijden als een sirocco, een daf of een fiat pinda.
en dat porsche-audi verhaal is echt áltijd tegen het zere been. geheid reacties.
Schelden doet geen pijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij is een vuile kakkerlak! in een supra topic zou die al 10000x gebanned zijn ! Vieze hypocriete boer die je bent!
jeah maar het gaat niet over supras.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij is een vuile kakkerlak! in een supra topic zou die al 10000x gebanned zijn ! Vieze hypocriete boer die je bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |