Dat was toch een herhaling?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb gisteren een half uur geluisterd van voor1nacht van de KRO met Moszkowicz. Daarin zegt hij eigenlijk al meer prive dingen dan in 3 uur zomergasten. En gaat hij ook meer in op details bij die verhalen over z'n vader/concentratiekamp etc.
Dat is sowieso wel een goed programma vind ik. Radio is wat dat betreft toch wat 'puurder'; je kan en hoeft niet 't mooie mannetje uit te hangen en/of bang te zijn hoe je over komt bij de kijker. Ik moest vorige week ook terugdenken aan die radio uitzending en bedacht me eigenlijk hetzelfde, dat ik in één uur radio net zoveel (zoniet meer) te weten was gekomen als in drie uur zomergasten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb gisteren een half uur geluisterd van voor1nacht van de KRO met Moszkowicz. Daarin zegt hij eigenlijk al meer prive dingen dan in 3 uur zomergasten. En gaat hij ook meer in op details bij die verhalen over z'n vader/concentratiekamp etc.
Dat lijkt me de meest interessante.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
Op 2 september is er een extra jubileumuitzending van Zomergasten, waarin kijkers te gast zijn bij gastpresentator Paul de Leeuw.
ik wel een beetje.quote:
Nou ik zat toch meer te hopen op echte wetenschap, ipv psychologisch geneuzel. Prionen en genen dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:28 schreef Seraphina het volgende:
`t Wordt deels een avondje vakgebied voor mij. Tijdens m`n stage heb ik regelmatig onder mn neuropsychologisch onderzoek waarschijnlijke diagnose Alzheimer gezet
.
En bedankt. Misschien moet je even googlen op neuropsychologie. Dat gaat namelijk over de hersengebieden en hun (cognitieve) functies, bijv. geheugen. Dit kun je dan weer onderzoeken door tests af te nemen die die specifieke functies beoordelen. Dan krijg je een profiel van cognitieve stoornissen, mede op basis daarvan wordt de diagnose gesteld. De ene dementie is de andere niet en er zijn meerdere vormen, ook al is 80% van de dementieën Alzheimer. In a nutshell. Niets geneuzel dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:32 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nou ik zat toch meer te hopen op echte wetenschap, ipv psychologisch geneuzel. Prionen en genen dus.
Was Dijkgraaf diegene die het over synesthesie had?? Dat vond ik de beste uitzending ooit, omdat ik er toen eindelijk achter kwam dat ik niet helemaal gestoord was als ik aan mensen vroeg: " Is bij jou vrijdag niet oranjerood??"quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik wel een beetje.
De uitzending 2 jaar geleden met Dijkgraaf vond ik ook erg leuk. en dat ondanks Conny..
Soms lijkt een wetenschapper saai, maar met de goede fragmenten en het vermogen om goed te vertellen kan het leuk worden.
hap hapquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Seraphina het volgende:
En bedankt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ben nu al overwelmd door haar eruditie.
Ze spreekt zo mooi
quote:
hehehquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Grrrrrr! Mij een beetje op de kast jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |