waarom iets toegeven, als het eenvoudigweg niet zo is.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:36 schreef Mugger het volgende:
Hmz. Ik weet het niet met Bram hoor. Ik zou hem sympathieker vinden als ie gewoon zou toegeven dat hij het voor de poen en de roem doet. Dat gecultiveerde imago is ook zo ontzettend krampachtig. Waarom niet gewoon Scarface als keuzefilm?
Iemand die ik totaal niet ken, dus daar kan ik lekker onbevangen en onbevooroordeeld naar gaan kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:45 schreef borisz het volgende:
Hany Abu-Assad dus zondag
Paradiso Now niet gezien?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die ik totaal niet ken, dus daar kan ik lekker onbevangen en onbevooroordeeld naar gaan kijken.
Have fun, milagro.quote:
Oh, is ie daarvan.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Paradiso Now niet gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0445620/
da's ook wel eens prettig, nietwaar?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die ik totaal niet ken, dus daar kan ik lekker onbevangen en onbevooroordeeld naar gaan kijken.
Vooralsnog idd een briljante film.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:33 schreef _The_General_ het volgende:
Briljante film. Er zit echter een fout in (iig in het Nederlandse recht, of het in het Britse ook is weet ik niet)
geloven dat je een rechtsgeldig huwelijk hebt staat gelijk aan een rechtsgeldig huwelijk hebben en daarom had de vrouw niet mogen getuigen.
Volgens mij heeft Simon Wiesenthal dat heel goed verwoord waarom de Israelische acties goed waren te praten. Het is wel begin jaren 60 gebeurd he ? Nog geen 15 jaar nadat de oorlog was afgelopen. Ik denk dat anno 2007 Brammetje het niet meer zou goedkeuren.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Paar sterke momenten, maar over het geheel geen memorabele aflevering.
Vreemd om te zien dat iemand tot in de kleinste details de rechten van de verdachte verdedigt als het om Nederland gaat, maar tegelijkertijd weinig problemen met de Israelische acties leek te hebben. Had Luijendijk wel wat meer op door mogen gaan.
Ik vond Joris wel goed, maar hij keek duidelijk tegen Bram opquote:Op zondag 29 juli 2007 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
Lastig om echt tot bram door te dringen blijkt maar weer eens.
Redelijk gesprek maar vond Joris er wel erg mee stoeien zoekende naar dat plekje om binnen te komen.
Is van Bram ook wel een kul argument, maar ik snap de ophef over zijn honorering en zijn auto´s en kantoor niet zo goed. Wat boeit dat eigenlijk ?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef LENUS het volgende:
Gisteren weer sinds tijden een aflevering van zomergasten meegepakt. Viel mij op dat Joris fluwelen handschoentjes aan had om bij de bij vlagen agressieve Bram mee aan te pakken. Zodra Joris een gevoelig punt (honorering advocaten en zijn luxe grachtenpand) had aangestipt ging hij vol in de aanval waarna Joris het vrijwel direct op gaf.
Joris: "Je hebt je kantoor gevestigd op één van de duurste locaties van noord-west Europa".
Bram: "Ja maar ik heb ook 25 mensen in dienst, ik maak ook veel kosten".
![]()
Mij boeit het niks, hij levert een prestatie die blijkbaar weinig kunnen leveren, dus hoort daar een bepaald salaris bij. Maar bij de PO, wat toch een beetje een links bolwerk is ligt dat wat gevoeliger.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Is van Bram ook wel een kul argument, maar ik snap de ophef over zijn honorering en zijn auto´s en kantoor niet zo goed. Wat boeit dat eigenlijk ?
Ik weet niet of dat de juiste insteek is als interviewerquote:Op maandag 30 juli 2007 09:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vond Joris wel goed, maar hij keek duidelijk tegen Bram op![]()
Soort vader / zoon rolverdeling
Ik denk wel dat Joris toch de juiste keuze heeft gemaakt voor de gespreksonderwerpen. Over z'n vader, over juridische zaken, werken als advocaat en zijn joodse achtergrond wilde Bram redelijk vrijuit praten. Althans, voor zover bij hem mogelijk, denk ik. Toen Joris op het eind nog even de gevoelige onderwerpen Holleeder en broer Robert aanstipte bleek Bram inderdaad meteen dicht te slaan en daar vrijwel niets over los te willen laten.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
Lastig om echt tot bram door te dringen blijkt maar weer eens.
Redelijk gesprek maar vond Joris er wel erg mee stoeien zoekende naar dat plekje om binnen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |