Was even naar texel, vrienden bezocht. Wilde graag even wat biertjes pakken, dus wij in De Koog proberen dronken te worden van goedkope en liefst slechte whiskey.
Toen de barman me vragend aankeek bij mijn bestelling, wist ik het al. Hier word alleen bier gedronken, en baco. Wat een kutplek, dat Texel. De hele straat, alleen maar apres ski achtige kroegen, waar je tussen hossende tribal sjonnies door moet lopen, struikelend over dronken breezersnolletjes, om te beseffen dat je nergens goed kan zitten om een normaal gesprek te voeren. Wat een sukkels zeg, je gaat toch niet zeggen nu dat heel Texel zo is?
![]()
Ik had geen wit sport shirt aan, en heb m'n nikes ook thuisgelaten, dus ik viel meteen al op, bijna ruzie gekregen omdat ik niet hard moest lachen om een of andere gast in een witte overall met grafitti erop. Jezus wat een debielenkermis. Allemaal mariniers, dus wel volwassen, zou je zeggen, maar volgens mij word je op Texel nooit ouder dan 16. Doe effe gezond zeg, stelletje kneuzen.
![]()
Ik probeer gewoon wat te drinken met vrienden, laat me met rust, en loop niet dronken in m'n oor te schreeuwen, ik hoef geen speed te kopen van een minderjarige apres skier midden in de zomer. Drie uur lang, alleen maar irritaties.
Losers, allemaal, ben blij dat ik weer in de Randstad ben.
Nee jij bent lekker. =X