Ja waar zie je dat nog in het huidige top voetbalquote:Op donderdag 6 september 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap het niet, hij mag doen wat hij wil zonder prijzen te pakken.
Laat die "1" bij "Lost" maar staan na a.s. zaterdag.quote:Arsène Wenger’s record against Tottenham Hotspur Competition P W D L F A
League 22 10 11 1 37 21
FA Cup 1 1 0 0 2 1
League Cup 2 1 1 0 5 3
Total 25 12 12 1 44 25
Ontslagen bedoel je?quote:Op maandag 10 september 2007 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die laatste mag je hopelijk wegstrepen na zaterdag.
Ik hoop (en ga) met je meequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
Niets minder dan 3 punten op The Lane morgen!
Zo bang voor Tottenham?quote:Op maandag 10 september 2007 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk.
quote:Op zondag 16 september 2007 20:33 schreef DutchGooner het volgende:
Lekker dagje gehad samen met Gunner op WHL

Waar halen ze dat geld vandaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
De move van Highbury naar Ashburton legt ze geen windeieren.
Als het goed is zal volgende week bekend worden dat Arsenal na Real Madrid de rijkste club ter wereld is.
Blijkt niet echt uit de investeringen in spelersquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
De move van Highbury naar Ashburton legt ze geen windeieren.
Als het goed is zal volgende week bekend worden dat Arsenal na Real Madrid de rijkste club ter wereld is.
Gelukkig niet nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 06:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijkt niet echt uit de investeringen in spelers
Per wedstrijd 22.000 meer toeschouwers die meer centjes uitgeven en Ashburton is zeer goed commercieel uit te buiten.quote:
Oja, en we zijn natuurlijk de grootste club ter wereld als het gaat om betalende membersquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Per wedstrijd 22.000 meer toeschouwers die meer centjes uitgeven en Ashburton is zeer goed commercieel uit te buiten.
Verder heb ik er nog niets over gelezen.
Geen idee waarom ik dat deed. Vlaag van verstandsverbijstering denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog reageert op die kneus.
Ah, nog even en Arsenal en Chelsea zijn Russische broedersquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:02 schreef DutchGooner het volgende:
Van de Beeb;
Usmanov increases Arsenal stake
Russian billionaire Alisher Usmanov has upped his stake in Arsenal to become the club's second largest shareholder.
Red and White Holdings Ltd, which is co-owned by Usmanov and business partner Farhad Moshiri, now have 21%, with Danny Fizman possessing 24%
De chairman van Red&White holdings is weer David Dein...
Laten we dat maar niet doen, er is trouwens Amerikaans gevaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ah, nog even en Arsenal en Chelsea zijn Russische broeders![]()
Hij speelde niet erg sterk, maar stond toch maar weer op de goede plek.quote:
Maar puur kijkend naar Arsenal tot dusver dit seizoen ben ik "blij" dat Henry weg is.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar ik heb de indruk dat ie nog steeds zoekende is naar zijn plaats in het Arsenal zonder Henry.
Henry was/is natuurlijk een fantastische voetballer, maar Arsenal werd wel érg afhankelijk van hem.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar puur kijkend naar Arsenal tot dusver dit seizoen ben ik "blij" dat Henry weg is.
Dat gevoel heb ik ook. eerlijk gezegd, had ik dat gevoel al voordat hij wegging. Ik voelde dat het tijd was. Niet Arsenal instatnt succes zal hebben, maar wat het was nodig om te zorgen dat hele elftal progressie maakte.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar puur kijkend naar Arsenal tot dusver dit seizoen ben ik "blij" dat Henry weg is.
PM of MSN dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef tong_poh het volgende:
P.S. DutchGooner. Wat is de beste manier om een wedstrijd van Arsenal thuis te bekijken? Ik wil natuurlijk niet teveel betalen. Wat betreft reizen in het algemeen, dat regel ik meestal samen met mijn Pa. Zelfde geldt ook voor hotels en zo. Dus hoe komen wij het beste aan kaartjes voor wedstrijden?
We hebben trouwens een adres in Engeland indien dat dingen vergemakkelijkt (weliswaar niet in Londen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |