Reken haar antwoord dan maar goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
Het antwoord is eigenlijk al in beeld geweest
Ik voel me nu net een Jayhawkquote:
O, nou, sorryquote:Op maandag 30 juli 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een Jayhawk
Ben niet blij met hoe de vraag verlopen is
Nou ja..daar kunnen jullie niet zoveel aan doen hequote:
Briljant persoon!! Adelheid dan hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Adelheid Roosen.
Dat is dus duidelijk niet Suzanne Vega.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ze zingt, acteert, regisseert, maakt film, doet mee aan tv-series, en speelt cabaret. En ze is nederlandse
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is dus duidelijk niet Suzanne Vega.![]()
Dank u, dank u.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
Briljant persoon!!
O nee, die twee zijn totaal niet te vergelijken qua uiterlijk! Hoewel beiden briljante dames zijn op hun eigen vakgebied hoor!!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:43 schreef wyccie het volgende:
Ik had alleen maar van de naam Adelheid Roosen gehoord, nooit een foto gezien. Ze lijkt helemaal niet op Adele Bloemendaal. (De ene naam associeer ik altijd met de andere.)
Nope. Die heb ik ooit eens met een half oog op een Bredaas podium gezien, geloof ik. Ze lijkt er wel op, maar ze is het niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:46 schreef wyccie het volgende:
Kirsten?
Ook niet. Ze zingt vooral Franse chansons. Dat doet ze onder haar voornaam, haar achternaam is Snijders.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:50 schreef wyccie het volgende:
Hadewijch Minis?
Ze zingt leuk.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb het opgezocht net, nog nooit van gehoord, maar klinkt zeer interessant
Franse chansons was al genoeg geweet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef broer het volgende:
O ja? Ik dacht dat haar achternaam niet zo bekend was.
Maar dan wel eentje van jou.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef wyccie het volgende:
Ja.
Kwam wat moeilijk op gang, maar was het wel waard om het uit te kijken.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Stanley Kubrick
Oei, die had ik even gemist, sorry wycciequote:Op maandag 30 juli 2007 02:14 schreef wyccie het volgende:
Clockwork Orange
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:28 schreef wyccie het volgende:
Welgeteld 1 filmpje van Adelheid Roosen in actie, en dan ook nog eens zonder geluid.
Ow, sorry, ik dacht dat wyccie en ik alleen waren hier.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Leuk hoor.De nacht is nog lang.
Denk je? Op dat filmpje zag ze er heel erg hyper uit. Ik ben een beetje allergisch voor te aanwezige mensen. Maar goed, 't is wel een act natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
wat jammer!! Ik weet namelijk zeker dat jij het leuk zou vinden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |