Lijkt me prachtig, corners versieren. Keepers in het circus om met de gekste capriolen maar de bal voor de achterlijn te houden.quote:
Ja of iets met kaarten, is dat ooit al geprobeerd?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
Je kan het ook omdraaien, in geval van een blessure gaat de veroorzaker er ook vanaf voor de duur van de blessurebehandeling.
Die is er al maar wordt nooit gebruikt, de groene kaart.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja of iets met kaarten, is dat ooit al geprobeerd?
Er stond me al zoiets van bij.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is er al maar wordt nooit gebruikt, de groene kaart.
En dan bij de beste speler van de tegenstander faken en een half uur buiten de lijnen staanquote:Op zondag 29 juli 2007 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
Je kan het ook omdraaien, in geval van een blessure gaat de veroorzaker er ook vanaf voor de duur van de blessurebehandeling.
Maar dat bedoel ik dus, vind het (weer) kortzichtig van Blatter, stel dat een speler serieus geraakt is en daardoor een minuut of 2-3 aan de kant moet blijven moet ie ten eerste 2 minuten langer aan de kant blijven dan "noodzakelijk" en ze spelen nog eens met 10 man voor 5 minuten door toedoen van de tegenstander.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan bij de beste speler van de tegenstander faken en een half uur buiten de lijnen staan
Kortom: Tis onmogelijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus, vind het (weer) kortzichtig van Blatter, stel dat een speler serieus geraakt is en daardoor een minuut of 2-3 aan de kant daardoor moet blijven moet ie ten eerste 2 minuten langer aan de kant blijven dan "noodzakelijk" wordt die ploeg benadeelt en ze spelen nog eens met 10 man voor 5 minuten door toedoen van de tegenstander.
Er wordt in dit geval teveel naar de toneelspelers gekeken.
Ja fijn, wedstrijden van 3,5 uur... Ik val nu al in slaap bij de gedachte aan de gemiddelde Eredivisie-wedstrijd.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:36 schreef charon het volgende:
Het is toch heel simpel- gewoon overstappen op werkelijke speeltijd (klok stoppen)- en alle maatregelen tegen tijdrekken kunnen dan teruggedraaid worden (terugspelen op de keeper, etc etc.).
En bij een gele kaart 10 min er af.
30/35 minuten per helft, 70 minuten speeltijd plus ongeveer een half uur onderbreking. Niet veel langer dan normaal hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja fijn, wedstrijden van 3,5 uur... Ik val nu al in slaap bij de gedachte aan de gemiddelde Eredivisie-wedstrijd.
Maar krijg je dan niet het probleem dat een wedstrijd dan 's best lang kan gaan durenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:43 schreef Damzkieee het volgende:
Klok stoppen bij een onderbreking is dé manier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |