En dan een boer die de ramen doen springen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vind cola heerlijk, vooral naar het werken knal ik zo een blikje achterover zonder adem te halen. Heerlijk dat gevoel door je keel.
Ik moet er nooit van boerenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dan een boer die de ramen doen springen.
Heerlijk idd.
Coca Cola Zero hier.
Dat is wel lekker ja, colaquote:
Dat heeft niets met Cola te makenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef McKillem het volgende:
Coca Cola Zero hier.
Omdat je dan de prik niet proeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:21 schreef Gluckskafer het volgende:
Cola drinken
Waarom leg je jezelf niet direct aan een suikerinfuus
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef philana het volgende:
Echte Coca Cola.. geen light shit of zero.. geen pepsi... echte Cola.. heeeeeerlijk. En vind er nog genoeg koolzuur in zitten hoor. Smaakt best!
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:20 schreef Allure_ het volgende:
Cola. Vreet dan gewoon een bak suikerklontjes leeg.
5 uur lang je poep op houden en dan lekker scheitenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef McKillem het volgende:
Een fles water met in het midden een blok ijs op een warme zomerdag van 40 graden na 5 uur niets te drinken hebben gehad...
Er is niets wat daar overheen kan.
Zit minder suiker in dan in een gemiddeld sapjequote:Op maandag 30 juli 2007 19:20 schreef Allure_ het volgende:
Cola. Vreet dan gewoon een bak suikerklontjes leeg.
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zit minder suiker in dan in een gemiddeld sapje[afbeelding]
Je tanden rotten eerder van een pak Dubbel Fris dan van een fles cola![]()
Hebben ze jou ook weer bij het grofvuil weggehaald?quote:
Missed me?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook weer bij het grofvuil weggehaald?![]()
Cola op vitamine C basis.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef Oom_Agent het volgende:
dan flikker je er een bruistablet in....
Fijn dat je je huiswerk goed hebt gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zit minder suiker in dan in een gemiddeld sapje[afbeelding]
Je tanden rotten eerder van een pak Dubbel Fris dan van een fles cola![]()
Giobarde ftw.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fijn dat je je huiswerk goed hebt gedaan.
Daar zit nog wel veel prik inquote:
Het laatste beetje cola moet je overgieten in een kleinere fles. Dan blijft de prik beter behouden. Evenwicht enzo. Niet dat ik het zelf doe..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
bij die nieuwe dunne plastic plessen ontsnapt het koolzuur veel sneller, als je Cola wil waar de prik langer in blijft moet je kijken of je aan die glazen flessen kunt komenten minste dat is wat ik van iedereen hoor, ben zelf niet zo'n cola drinker
Inderdaad.. smerig gewoon als er geen koolzuur meer in zit..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef watnuweer het volgende:
Ligt het aan mij, of zit er in cola minder koolzuur dan vroeger. Toen bruiste je cola in je glas, zelfs een net geopende fles is niet meer te zuipen tegenwoordig. Enne... dit geldt voor alle merken.
Een glas cola met weinig koolzuur:![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:41 schreef Snad het volgende:
Koop dan die cola van de Aldi, dat is één en al koolzuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |