quote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef SwiffMeister het volgende:
FOK nr plaat komt er niet, Klinkers zijn uitgezondert, en platen met 'vreemde' lettercombinaties zoals GVD of NSB zijn ook uitgezondert.
Eh, elke plaat is uniek hoor, dus het is altijd wat anders dan de restquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou hem wel willen hebben, is weer eens wat anders dan die nummerplaten waar 99% van Nederland mee rondrijdt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eh, elke plaat is uniek hoor, dus het is altijd wat anders dan de rest.
Gaan ze alle oldtimers de deur uit doen dan?!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast rijdt 99% van Nederland binnen 10 jaar met DEZE combinatie.
Jep heel nederland koopt binnen nu en 10 jaar een nieuwe auto.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast rijdt 99% van Nederland binnen 10 jaar met DEZE combinatie.
Nummerborden met eerste letter K zijn voor militaire (en aanverwante) voertuigen... beginnen met KL of KM etc...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef veldmuis het volgende:
66-KKK-6
Maar de eerste letter was een 6quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nummerborden met eerste letter K zijn voor militaire (en aanverwante) voertuigen... beginnen met KL of KM etc...
Ontwikkeld door de BBC. Toonaangevend op het gebied van taalcursussen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Djeez het volgende:
Mijn baas heeft ook net allemaal nieuwe busjes, met dat klotekentekend. Gelukkig hebben we nog een ouwe Ducato, met dito kenteken. En daar mag ik vaak in rijden, voor mij geen nieuw kenteken!
Heel goed. Heb je al geprobeerd de vakbond achter je te krijgen?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Djeez het volgende:
Mijn baas heeft ook net allemaal nieuwe busjes, met dat klotekentekend. Gelukkig hebben we nog een ouwe Ducato, met dito kenteken. En daar mag ik vaak in rijden, voor mij geen nieuw kenteken!
Goed idee, ik zal na de bouwvak kijken of het FNV er iets tegen kan doen!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Heel goed. Heb je al geprobeerd de vakbond achter je te krijgen?
goede combinatie ook XX-FNV-Xquote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal na de bouwvak kijken of het FNV er iets tegen kan doen!
Daarom worden de nieuwe kentekens ook eerder vrijgegegeven dan pas na 99-ZZ-ZZ. Alleen het moment is geheim. Mijn pa had jaren geleden pech. Hij had ZL-TT-xx gekregen. Een paar dagen later kwam 01-DB-01 al vrij...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Loohcs het volgende:
Boeit dat mensen echt? Ik las in de krant pas dat de autoverkoop daalt (of iig stagneert) als er nieuwe nummerborden uitkomen, omdat veel mensen 'wachten' in de hoop dat ze een nieuwe plaat krijgen, maar kon het eigenlijk niet geloven.
Hoezo pech? Het verandert toch geen ruk aan je auto?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom worden de nieuwe kentekens ook eerder vrijgegegeven dan pas na 99-ZZ-ZZ. Alleen het moment is geheim. Mijn pa had jaren geleden pech. Hij had ZL-TT-xx gekregen. Een paar dagen later kwam 01-DB-01 al vrij...
De W is voor aanhangers en de O wordt bij opleggers gebruikt.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:53 schreef SuperRogier het volgende:
Zouden die kalende ambtenaren ook doorhebben dat combinaties als WTF OMG FTW ook betekenissen hebben?
Dat lijkt me wel hendig XXX-WTF-X
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat is er mis met het mooie oude XX-XX-XX format? Het zeer diverse Nederlandse volk, dat door zo weinig gemeenschappelijke culturele eigenschappen verbonden wordt, laat zich dit stukje internationale herkenbaarheid toch niet zomaar af pakken?
Pff.. jouw vader is wel een echte pechvogel joh!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom worden de nieuwe kentekens ook eerder vrijgegegeven dan pas na 99-ZZ-ZZ. Alleen het moment is geheim. Mijn pa had jaren geleden pech. Hij had ZL-TT-xx gekregen. Een paar dagen later kwam 01-DB-01 al vrij...
Ik vind dat zo kinderachtigquote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef SwiffMeister het volgende:
FOK nr plaat komt er niet, Klinkers zijn uitgezondert, en platen met 'vreemde' lettercombinaties zoals GVD of NSB zijn ook uitgezondert.
Die ZL-TT-xx serie is afgegeven aan een reeks Suzuki Alto'squote:Op zondag 29 juli 2007 23:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wie koopt er nou meer dan één Alto?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die ZL-TT-xx serie is afgegeven aan een reeks Suzuki Alto's!!!!!
Maybe een dealer/importeur van auto's?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wie koopt er nou meer dan één Alto?
Kan je net zo goed 1 echte auto kopen![]()
OMG kan niet, want er komen geen klinkers in voor.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:53 schreef SuperRogier het volgende:
Zouden die kalende ambtenaren ook doorhebben dat combinaties als WTF OMG FTW ook betekenissen hebben?
Dat lijkt me wel hendig XXX-WTF-X
Het was wel een Suzuki, maar geen Alto. Het was zijn miskoop van de eeuw, een Baleno Wagon...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die ZL-TT-xx serie is afgegeven aan een reeks Suzuki Alto's!!!!!
O werd gebruikt bij opleggers, maar of dat nog steeds is met de nieuwe platen weet ik niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
OMG kan niet, want er komen geen klinkers in voor.
NTB
HVJ
XX-88-XX stond hier laatst om de hoek geparkeerdquote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag een keer XX-XX-88, dat was ook wel grappig.
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:45 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
XX-88-XX stond hier laatst om de hoek geparkeerdWas een ouwe nissan micra of een ouwe starlett of iets wat er op leek geloof ik.
Vertel mij potdomme eens wat daar in hemelsnaam zo grappig aan is.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag een keer XX-XX-88, dat was ook wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |